Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] Gti 89r. Problem z odpaleniem:(
Autor Wiadomość
Jesiu GTI
[Usunięty]

  Wysłany: 13-11-2007, 14:40   [C53A 1.6] Gti 89r. Problem z odpaleniem:(

Siemka jestem posiadaczem Mitsubishi Colt Gti 1.6 16V 125km 89r. i mam mały problem ostatniego czasu nie moge odpalić mojej maszyny:( Samochodzik stał ponad tydzień na podwórku nie odpalany bo byłem za granicą, przyjeżdżam wsiadam sobie elegandzko a tu mi coś na dzień dobry nie pasuje, wogóle nie zapala sie kontrolka CHECK ENGINE po przekręceniu zapłonu. Próbuje odpalić a tu nic zero reakcji rozrusznik kręci a silnik nie odpala. Na początku zobaczyłem że wachy nie ma za dużo i już myślałem że zapowietrzyłem pompę, ale na szczęście tak sie nie stało bo po dolaniu wachy normalnie podał ją do wtryskiwaczy(sprawdzałem). Następnie sprawdziłem czy jest iskra i okazało sie że nie ma. I teraz nie wiem co mam zrobić. Znajomy podpowiedział mi żebym pojechał na komputer, ale czy jest sens może samemu da rade pozbyć sie tej dziwnej usterki. Proszę o pomoc:)
Ostatnio zmieniony przez josie 16-12-2007, 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 13-11-2007, 14:58   

wymien kondesatory w ecu, bo sie wylewaja,ale juz chyba jest za pozno :D

jezeli przepalily sciezke, i nikt u Ciebie tego nie bedzie w stanie naprawic ,to Bartek naprawia takie " nienaprawialne " rzeczy .
 
 
Jesiu GTI
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 17:05   

Rzeczywiście okazało się że to kondensatory, wymieniłem wszystkie trzy:) na szczęcie nie spaliły żadnej ścieżki, ale to nie koniec problemu dalej jest to samo kontrolka sie nie zapala i nie ma iskry:(
Ostatnio zmieniony przez tomusn 19-11-2007, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2007, 17:21   

To wciąż ECU.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 17:35   

Kontrolka musi się zawsze palić po przekręceniu kluczyka conajmniej 5 sekund.

Napewno poszła jakaś ścieżka jak nie ma iskry. Standard przy wylanych kondensatorach. Elektrolit w nich obecny powoduje czasami niezłe zniszczenia. Ale da się to zreaniować. No chyba że procesor poleciał to tylko wymiana tego lub całego ECU.

Bartek (user forum) napewno Ci naprawi. Zrobił z tego doktorat :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24363
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-11-2007, 19:36   

Jesiu GTI napisał/a:
wymieniłem wszystkie trzy:)

a nie 4?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2007, 23:21   

ten czwarty pewnie zachował się tak jak mój - sam odpadł :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-11-2007, 00:05   

Sprawdź też aparat zapłonowy, mój padł i objawy były podobne, zero iskry. Kondensatory w ECU powinny być 4. Tutaj widać w moim:

_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Jesiu GTI
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 18:09   

Ej Dzięki chłopaki za pomoc:) Mitsubishi już działa:D:D Ogólnie to sprawa wyglądała tak, co do tego komputera to mam tylko trzy kondensatory... i wymieniłem je tak jak pisaliście, dalej był problem ale wynikał on z mojej nie uwagi, bo okazało sie że elektrolit który sie rozlał przepalił ścieżkę ale w takim miejscu że nie było widać gołym okiem, dałem więc komputer do znajomego a on mi to zrobił i już wszystko w porządku:) Jestem wam bardzo wdzięczny za podpowiedzi bo dzięki temu zostało mi trochę kasy w portfelu, bo jak miałbym oddać kompa do naprawy gdzieś w serwisie to pewnie bym popłyną. Jeszcze raz wielkie dzięki xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.