Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Budowa maglownicy
Autor Wiadomość
tomaszdarkw1 
Forumowicz

Auto: lancer
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 50
Skąd: pl
Wysłany: 24-09-2013, 09:40   [C62A 1.5] Budowa maglownicy

Witam,

Założyłem wczesniej temat o stukach w zawieszeniu.
Zrobiłem tak: jedna osoba mocno zaparła się o drążek kierownicy a druga zaczęła ruszać kołem - brak luzu na kole. Potem bez trzymania drążka luz był.
Szukam budowy maglownicy, w miarę dokładnej. Mam tylko taką :



Może też być opis jak to wygląda i co tam trzeba wymienić.
Regeneracja kosztuje 300-400 zł - już sprawdzałem. Używkę można dostać od 100 do 200 zł.
Problemem jest tylko to jak sprawdzić czy i ona nie będzie miała luzu - wątpię żeby handlarze na allegro powiedzieli prawdę...

Będę wdzięczny za każdą pomoc!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-09-2013, 10:59   

łapiesz za samego magla (bez drążków) 2-ma rękoma i "rzucasz" przód-tył - jak będzie mieć luz, to wyczujesz stuki w rękach
poza tym powinna być brudna :) i sucha
 
 
Mietek 
Forumowicz


Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 101
Skąd: Owsiska
Wysłany: 24-09-2013, 11:10   Re: Budowa maglownicy

tomaszdarkw1 napisał/a:
Witam,

Założyłem wczesniej temat o stukach w zawieszeniu.
Zrobiłem tak: jedna osoba mocno zaparła się o drążek kierownicy a druga zaczęła ruszać kołem - brak luzu na kole. Potem bez trzymania drążka luz był.
Szukam budowy maglownicy, w miarę dokładnej. Mam tylko taką :

Obrazek

Może też być opis jak to wygląda i co tam trzeba wymienić.
Regeneracja kosztuje 300-400 zł - już sprawdzałem. Używkę można dostać od 100 do 200 zł.
Problemem jest tylko to jak sprawdzić czy i ona nie będzie miała luzu - wątpię żeby handlarze na allegro powiedzieli prawdę...

Będę wdzięczny za każdą pomoc!




Mam coś takiego ale w j. angielskim.





[ Dodano: 24-09-2013, 11:16 ]
tomaszdarkw1,

Jak chcesz mam dwa rozbitki C62A. Maglownice są na pewno bez luzów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.