 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Za niskie obroty Carisma 1,9 DiD 2001 |
Autor |
Wiadomość |
polar2000
Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-05-2020, 17:58 Za niskie obroty Carisma 1,9 DiD 2001
|
|
|
Witam serdecznie forumowiczów stałem się posiadaczem Carisma 1.9 DiD lecz od samego początku był problem z wolnymi obrotami tzn były za niskie ok 500obr/min, chek się nie świecił, samochód odpalał bez problemu lecz po chwili sam gasł, można było go odpalić bez problemu obroty cały czas niskie i po chwili znów zgasł, pomyślałem że może filtr paliwa i powietrza zapchany wymieniłem, dalej nic obroty 500, ktoś podsunął pomysł może wtryski puszczają na powrocie, wiec sprawdziłem wtryski wszytki ok nie leją we wszystkich menzurkach na powrocie taka sama ilość paliwa, kończą mi się pomysły próbuję podłączyć komputer ze skanerem ale kiedy zaznaczam rok 2001 nie można wpisać ze to diesel nie pokazuje się ze był taki silnik montowany w tym modelu tzn carisma diesel.
I moje pytanie czy może ktoś wie jak i do czego się dobrać by ogarnąć ten samochód ponieważ chciał bym go przekazać rodzicom ale wolał bym by wszystko było sprawne.
Ps. mieszkam w sosnowcu wiec może ktoś mam program do Carisma który pozwoli zdiagnozować usterkę ...Bardzo dziękuje z góry za pomoc. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20976 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-05-2020, 20:55
|
|
|
Niestety klekoty w miśkach są ciężkie w diagnostyce .
Najlepiej by było podpiąć pod komp serwisowy MUT3.
Napisz PW do usera tokyo on ma dostęp do MUT3, choć nie wiem czy diagnostykę tak starego miśka ogarnie . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
polar2000
Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 23-05-2020, 23:08
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Niestety klekoty w miśkach są ciężkie w diagnostyce .
Najlepiej by było podpiąć pod komp serwisowy MUT3.
Napisz PW do usera tokyo on ma dostęp do MUT3, choć nie wiem czy diagnostykę tak starego miśka ogarnie . |
Dziękuje za pomoc. Z pomocą (telefoniczną) Tokyo ogarnąłem układ paliwowy tzn przewody czyszczenie baku smoka sposobami które powinny pomóc gdy by to właśnie to było usterką ale niestety obroty nadal były niskie i autko gasło i to coraz częściej.
Zaczynałem się coraz bardziej irytować i to spowodowała we mnie ogromną flustrację przecież ta usterka nie może być aż tak skomplikowana i gdzieś przy rozmowie z innym kolegą (wypytując go o zasady działania diesla) usłyszałem zawór ciśnienia paliwa EUREKA dowiedziałem się gdzie się znajduje ze jest na pompie, i zaraz go sprawdziłem tzn wykręciłem i sprawdziłem dwie gumki (zielona i czarna) okazało się ze zielona gumka (oring) z jednej strony jest dość mocno ściśnięty ( wywinąłem ją jak by na drugą stronę i zamontowałem z powrotem i okazało się ze był to strzał w dziesiątkę.
ten oring przepuszczał ciśnienie i dla tego samochód gasł.
Udało mi się kupić ten zawór świeży razem z oringami założyłem i teraz carisma lata jak ta lala.
Usterka usunięta !!!
raz jeszcze dziękuje za pomoc !!!!! |
|
|
|
 |
|
|