Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyrzuca z gazu
Autor Wiadomość
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 05-12-2007, 10:26   Wyrzuca z gazu

Witam, w zwiazku ze strata auta (mał bum) przesidłem sie do Daewoo Espero 1.5 GLX rodziców i zauwazyłem coś bardzo dziwnego, po około 10 minutach jazdy przerzuca sie z gazu na paliwo, pojade kawałek ze dwie minuty i znow wrzuci na gaz, miedzy tymi przerzuceniami nie da sie przerzucic na gaz (ani przez przygazowanie, ani przez odłączenie instalacji prztyczkiem ani ponowne odpalenie silnika). Pierwszy raz z czyms takim mam do czynienia, wydaje mi jakby cos sie przegrzewało.
Na razie niemam mozliwosci sprawdzenia czy to sie cyklicznie dzieje bo narazie mam dluzszej trasy
Silnik: 15. 16V
Instalaca: II genracji z automatycznym przełączaniem, jakas włoska (parownik Tomassetoo), elektronika polska (PW-1)
Kto moze podejrzewa co jest grane??



PO sprawdzeniu na dluzszej trasie to wyglada to tak: jade na zimnym prze okolo 5 minut az sie zagrzeje (otwiera sie termostat), wurzuca z gazu, jade dalej okolo 5 minut wrzuca gaz z powrotem, jade 5 minut wyrzuca z gazu i tak w kółko,
cos jakby stycznik, przekaźnik lub komputer wariował.

Chyba bez diagnostyki sie nie obejdzie.

[ Dodano: 07-12-2007, 08:30 ]
Chyab dokopałem sie do problemu - prawdopodobnie mogły być dwie przyczyny:
- odsłoniety kabaelek od czujnika temperatury przy reduktorze - przy obecnych tempraturach raz go chłodziło powietrze,araz jaki ciepły podmuch od silniaki dawał rózne odczyty(owinołem go taśma)
- naderwany kabalek przy jednym z elektorzaworów (skręciłem i zabzepieczyłem)

Dzis do pracy przyjechałem juz be zproblemów, łądnie wszytko tyka, zobaczymy czy zadziałą na dłuzej ;) :).


PS. Czy moge sobie sam klinąć pomógł;):)
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.