 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Witam |
Autor |
Wiadomość |
tara [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 22:14 Witam
|
|
|
Witam
Chciałbym się na wstępie przywitać gdyż jestem nowy na forum. W styczniu mam zamiar nabyć L200 z tąd powód mojej tu obecności. Z racji tego, iż nie mam jakiego kolwiek doświadczenia z samochodem terenowym o pickupie nie wspominając będe miał napewno mnóstwo pytań do użytkowników. Na codzień mam doświadczenie w prowdzeniu większego samochodu typu bus więc z gabarytami sobie poradzę. Interesuje mnie to jak się tym jeździ bez ładunku z napędem na tył? Czy standardowy worek piasku na zimę czyli patent wójka z poloneza to standard w L200? Chciałbym L200 użytkować na codzień i od czasu do czasu zabrać trochę towaru jakieś 600kg- czy da się wtedy bezproblemowo jechać w trasę?Kolejna sprawa to kuweta i hardtop. Nie miałem okazji macać gumy z której jest zrobiona kuweta, czy jest ona trwała? Zastanawiałem się nawet nad wyłożeniem paki sklejką wododoporną jak zrobiłem to w busie i tam się swietnie sprawdza i koszt niweielki i wygląda estetycznie, co wy na to? Co do hardtopu to kolejny problem. Czasami na mieście widuję taką popelinę, że te od poldka trucka były ładniejsze. Wożę towar, który nie może mi zamoknąć więc jak to jest z tą nieprzemakalnością hardtopów i co polecacie? Wybór padł na L200 z powodu mojego hobby. Praktycznie każdą wolną chwilę spędzam na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Teren niezbyt ciężki ale w mojej astrze urwałem już wszysko od spodu co się tylko dało i powiedzałem w końcu dość. Teraz chcę połączyć przyjemne z pożytecznym.
Pozdrawiam Tara |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 22:40
|
|
|
tara napisał/a: | Interesuje mnie to jak się tym jeździ bez ładunku z napędem na tył? |
Na suchej nawierzchni wporządku a jak jest mokro włączasz 4H i też jest wporządku
tara napisał/a: | Czy standardowy worek piasku na zimę czyli patent wójka z poloneza to standard w L200? |
Nie
tara napisał/a: | Chciałbym L200 użytkować na codzień i od czasu do czasu zabrać trochę towaru jakieś 600kg- czy da się wtedy bezproblemowo jechać w trasę? |
Oczywiście
tara napisał/a: | Co do hardtopu to kolejny problem. Czasami na mieście widuję taką popelinę, że te od poldka trucka były ładniejsze. Wożę towar, który nie może mi zamoknąć więc jak to jest z tą nieprzemakalnością hardtopów i co polecacie? |
W tym nie pomogę bo mam fullboxa tara napisał/a: | Wybór padł na L200 z powodu mojego hobby. Praktycznie każdą wolną chwilę spędzam na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Teren niezbyt ciężki ale w mojej astrze urwałem już wszysko od spodu co się tylko dało i powiedzałem w końcu dość. Teraz chcę połączyć przyjemne z pożytecznym. |
Szczerze gratuluje wyboru
Ja swoim też często śmigam po dołach, lasach i atkich tam i furka radzi sobie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 16:20 Re: Witam
|
|
|
tara napisał/a: | Witam
Kolejna sprawa to kuweta i hardtop. Co do hardtopu to kolejny problem. Wożę towar, który nie może mi zamoknąć |
Kuweta nie jest z gumy - to chyba laminat.
Co do hardtopów to przejrzyj na forum temat o nich. Chłopaki fotki wklejali i coś wybierzesz. Ale pamiętaj: wybieraj pod kątem potrzeb (wysokość, okna, zamknięcie, sposób za/wyładunku). A może dodatkowa kuweta (jest kilka na allegro).
Pomyśl też o sposobie mocowania ładunku: Mitsu nam nie pomaga. Ja na razie używam kilku sprężyn gumowych i to starcza.
W mój przecieka na łączeniu z burtami - kwestia starannego montażu. |
|
|
|
 |
|
|