 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] Ubity amortyzator |
Autor |
Wiadomość |
yarinho
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsi Cari 1,6 16v '96
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 4 Skąd: Szczęstochowy
|
Wysłany: 27-04-2009, 15:42 [Carisma] Ubity amortyzator
|
|
|
Witam,
Tyle co kupiłem dwa amory na tył "KYB", oddałem w opakowaniu do mechanika, a tuż po odbiorze pojechałem na wymianę opon.
Zauważyłem, że prawy amortyzator jest lekko "ubity" w dolnej jego części. "Ubicie" wygląda jakby ktoś poprzecznie do amora położył pręt, poprzecznie do pręta położył na nim amor i stanął, czyli można powiedzieć że wgniecenie ma wyglą kwadratu (amor jest okrągły).
Niemam możliwości zrobienia zdjęcia, ale nie wiem dokładnie jak działa amortyzator i jakie naprężenia przenosi.
W/w ubicie/wgniecenie znajduje się od zewnętrznej jego strony. Takie wgniecenie mogłoby osłabić konstrukcję amora przy agresywnym skręcie w prawo (nie wiadomo kiedy takie będzie konieczne). Jakie jeszcze negatywy się z taką wadą wiążą?
Gdyby ktoś mógł mi wyjaśnić lub odesłać do jakiejś innej strony. Pytanie o naprężenia jest raczej wymagające i liczę na to pierwsze.
Kupowałem od SS na allegro który ma 1 negatyw na 2000 sprzedanych. Mechanik jest znajomy i raczej uczciwy, dlatego wolę najpierw rozeznać temat zanim zacznę z kimś dymić, bo sytuacja jest taka że nie wiem z kim... Raczej mechanik
Pozdro, Krzysiek |
|
|
|
 |
drd1812
Mitsumaniak

Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 1231 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-04-2009, 18:44
|
|
|
zasada działania amortyzatora
Carisma nie ma wahaczy skrętnych, amortyzator mocowany jest w wahaczu (ze sprężyną) i w gnieździe mocującym w karoserii. (wahacz nie skręca tylko zamontowana w nim zwrotnica!) Poza tym zrób fotografię bo nikt nie zgadnie w czym tkwi twój problem. |
|
|
|
 |
|
|