Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Ubity amortyzator
Autor Wiadomość
yarinho 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsi Cari 1,6 16v '96
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Szczęstochowy
Wysłany: 27-04-2009, 15:42   [Carisma] Ubity amortyzator

Witam,

Tyle co kupiłem dwa amory na tył "KYB", oddałem w opakowaniu do mechanika, a tuż po odbiorze pojechałem na wymianę opon.

Zauważyłem, że prawy amortyzator jest lekko "ubity" w dolnej jego części. "Ubicie" wygląda jakby ktoś poprzecznie do amora położył pręt, poprzecznie do pręta położył na nim amor i stanął, czyli można powiedzieć że wgniecenie ma wyglą kwadratu (amor jest okrągły).

Niemam możliwości zrobienia zdjęcia, ale nie wiem dokładnie jak działa amortyzator i jakie naprężenia przenosi.

W/w ubicie/wgniecenie znajduje się od zewnętrznej jego strony. Takie wgniecenie mogłoby osłabić konstrukcję amora przy agresywnym skręcie w prawo (nie wiadomo kiedy takie będzie konieczne). Jakie jeszcze negatywy się z taką wadą wiążą?

Gdyby ktoś mógł mi wyjaśnić lub odesłać do jakiejś innej strony. Pytanie o naprężenia jest raczej wymagające i liczę na to pierwsze.

Kupowałem od SS na allegro który ma 1 negatyw na 2000 sprzedanych. Mechanik jest znajomy i raczej uczciwy, dlatego wolę najpierw rozeznać temat zanim zacznę z kimś dymić, bo sytuacja jest taka że nie wiem z kim... Raczej mechanik :(

Pozdro, Krzysiek
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-04-2009, 18:44   

zasada działania amortyzatora
Carisma nie ma wahaczy skrętnych, amortyzator mocowany jest w wahaczu (ze sprężyną) i w gnieździe mocującym w karoserii. (wahacz nie skręca tylko zamontowana w nim zwrotnica!) Poza tym zrób fotografię bo nikt nie zgadnie w czym tkwi twój problem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.