Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX
Autor Wiadomość
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
  Wysłany: 08-12-2008, 23:16   [CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX

WITAM

MAM MAŁY PROBLEM MIANOWICIE SAMOCHÓD NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NA 3 CYLINDRY, PODCZAS LAZDY JAK JUŻ WEJDZIE NA OBROTY TO JEST OK.
CZY TO BEDZIE WINA KABLI?. JAKIS CZAS TEMU BYŁ WYMIENIANY PALEC I KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO WIĘC TE ELEMENTY POWINNY BYĆ OK.

POZDR
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2008, 23:32   

Wymień świece, u mnie było to samo, wywaliłem kable, kopułkę, palec, a to świeczka robiła takie numery.
 
 
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 09-12-2008, 00:46   

świece wyglądaja na dobre ale sprawdze to ...

Dzieki
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 17:51   

laonda napisał/a:
świece wyglądaja na dobre
Jak to stwierdziłeś?
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 11-12-2008, 09:57   

Kiedy regulowales zawory? Miałem kiedyś podobne wrażenia, nikt nie wiedział co jest - regulacja zaworów pomogła :!:
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 11-12-2008, 17:17   

Kolego odnosnie tych zaworów to zawory chyba niebyły jescze regulowane.
Mechanik mówił że to też może być przyczyną ale niepodchodziłem do tego poważnie, szczerze to myslałem że w takich samochodach są zawory samoregulujące.

Dzieki za pomoc także to sprawdze.
 
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-12-2008, 11:08   

Niestety w naszym silniku zawory nalezy regulowac - ale nie jest to jakas szczegolnie klopotliwa (patrz droga :) ) czynnosc. Ja w tej chwili robie to co ok 20-30 tys km

Poszukaj na forum jakie powinny byc szczeliny i pamietaj aby mechanik regulowal je na rozgrzanym silniku !!! :!:
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 14-12-2008, 11:24   

Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi.

Pozdr
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2008, 11:27   

laonda napisał/a:
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi.
Powinien. Ale nie najwidoczniej nie wie. Zawory regulujemy na gorącym silniku.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-12-2008, 19:18   

laonda napisał/a:
on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji
To niech nie dotyka silnika Twojego auta, bo od niego nie odjedziesz.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2008, 20:49   

laonda napisał/a:
Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi. Pozdr


Zmień mechanika bo znaczy że jest totalnym imbecylem - nie wszyscy wiedzą jak regulować we wszystkich samochodach zawory ale Ci bardziej inteligentni otwierają żółtą książkę gdzie jest napisane jak wół że na ciepłym!!!!!!!!!!!!

Ssące: 0,20
Wydechowe: 0,25

Aaaaaaaaaaaaaa i niech Ci nie obraca rozrządem podczas regulacji tylko kołem niec kręci - bo wielu jest takich którym się nie chce i potem może być kłopot :!: :!: jak Ci go przestawi ale oczywiście powie że to nie on :wink:
 
 
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
  Wysłany: 15-12-2008, 19:09   Problem rozwiązany :)

Właśnie wróciłem od mechanika po regulacji zaworów.
Okazało sie że jeden zawór był podstawiony. teraz wszystko chodzi ok. Silnik pracuje na wszystkie baniaki. Jestem zadowolony.

Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku.
Nie lekceważąc twojej rady popytałem jeszcze innych o to dla pewnosci i zgodnie trzymali się wersji że na zimnym silniku.
Mam nadzieje bedzie wszystko ok i że niemiałeś racji :)

Ale dzięki za pomoc. Pozdr
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-12-2008, 20:08   

laonda napisał/a:
Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku
Współczuję. Nie żal Ci auta?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 21:50   Re: Problem rozwiązany :)

laonda napisał/a:
Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku.
Jak mechanik ma taką gruą żółtą książkę to wszystkich aut to nawet tam jest napisane że na ciepłym ;) Ludzie których sie pytałeś niestety nie mieli racji.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 21:52   

laonda, jesteś tu nowy, a podważasz opinie osób, z których każda z osobna na temat silników Mitsubishi wie wiele więcej niż Twój mechanik i Ty razem wzięci. Daruj sobie. Tobie i Twojemu mECHANIKOWI sugeruję instrukcję serwisową. Do ściągnięcia w Dziale Download.

Edit: literówka
Ostatnio zmieniony przez gregorbu 16-12-2008, 07:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.