[CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX |
Autor |
Wiadomość |
laonda
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: 08-12-2008, 23:16 [CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX
|
|
|
WITAM
MAM MAŁY PROBLEM MIANOWICIE SAMOCHÓD NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NA 3 CYLINDRY, PODCZAS LAZDY JAK JUŻ WEJDZIE NA OBROTY TO JEST OK.
CZY TO BEDZIE WINA KABLI?. JAKIS CZAS TEMU BYŁ WYMIENIANY PALEC I KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO WIĘC TE ELEMENTY POWINNY BYĆ OK.
POZDR |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2008, 23:32
|
|
|
Wymień świece, u mnie było to samo, wywaliłem kable, kopułkę, palec, a to świeczka robiła takie numery. |
|
|
|
 |
laonda
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: 09-12-2008, 00:46
|
|
|
świece wyglądaja na dobre ale sprawdze to ...
Dzieki |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2008, 17:51
|
|
|
laonda napisał/a: | świece wyglądaja na dobre | Jak to stwierdziłeś? |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 11-12-2008, 09:57
|
|
|
Kiedy regulowales zawory? Miałem kiedyś podobne wrażenia, nikt nie wiedział co jest - regulacja zaworów pomogła |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
laonda
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:17
|
|
|
Kolego odnosnie tych zaworów to zawory chyba niebyły jescze regulowane.
Mechanik mówił że to też może być przyczyną ale niepodchodziłem do tego poważnie, szczerze to myslałem że w takich samochodach są zawory samoregulujące.
Dzieki za pomoc także to sprawdze. |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 14-12-2008, 11:08
|
|
|
Niestety w naszym silniku zawory nalezy regulowac - ale nie jest to jakas szczegolnie klopotliwa (patrz droga ) czynnosc. Ja w tej chwili robie to co ok 20-30 tys km
Poszukaj na forum jakie powinny byc szczeliny i pamietaj aby mechanik regulowal je na rozgrzanym silniku !!! |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
laonda
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: 14-12-2008, 11:24
|
|
|
Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi.
Pozdr |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2008, 11:27
|
|
|
laonda napisał/a: | Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi. | Powinien. Ale nie najwidoczniej nie wie. Zawory regulujemy na gorącym silniku. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-12-2008, 19:18
|
|
|
laonda napisał/a: | on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji | To niech nie dotyka silnika Twojego auta, bo od niego nie odjedziesz. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2008, 20:49
|
|
|
laonda napisał/a: | Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi. Pozdr |
Zmień mechanika bo znaczy że jest totalnym imbecylem - nie wszyscy wiedzą jak regulować we wszystkich samochodach zawory ale Ci bardziej inteligentni otwierają żółtą książkę gdzie jest napisane jak wół że na ciepłym!!!!!!!!!!!!
Ssące: 0,20
Wydechowe: 0,25
Aaaaaaaaaaaaaa i niech Ci nie obraca rozrządem podczas regulacji tylko kołem niec kręci - bo wielu jest takich którym się nie chce i potem może być kłopot jak Ci go przestawi ale oczywiście powie że to nie on |
|
|
|
 |
laonda
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: 15-12-2008, 19:09 Problem rozwiązany :)
|
|
|
Właśnie wróciłem od mechanika po regulacji zaworów.
Okazało sie że jeden zawór był podstawiony. teraz wszystko chodzi ok. Silnik pracuje na wszystkie baniaki. Jestem zadowolony.
Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku.
Nie lekceważąc twojej rady popytałem jeszcze innych o to dla pewnosci i zgodnie trzymali się wersji że na zimnym silniku.
Mam nadzieje bedzie wszystko ok i że niemiałeś racji
Ale dzięki za pomoc. Pozdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-12-2008, 20:08
|
|
|
laonda napisał/a: | Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku | Współczuję. Nie żal Ci auta? |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2008, 21:50 Re: Problem rozwiązany :)
|
|
|
laonda napisał/a: | Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku. | Jak mechanik ma taką gruą żółtą książkę to wszystkich aut to nawet tam jest napisane że na ciepłym Ludzie których sie pytałeś niestety nie mieli racji. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2008, 21:52
|
|
|
laonda, jesteś tu nowy, a podważasz opinie osób, z których każda z osobna na temat silników Mitsubishi wie wiele więcej niż Twój mechanik i Ty razem wzięci. Daruj sobie. Tobie i Twojemu mECHANIKOWI sugeruję instrukcję serwisową. Do ściągnięcia w Dziale Download.
Edit: literówka |
Ostatnio zmieniony przez gregorbu 16-12-2008, 07:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|