Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wibracje przy ostrym ruszaniu
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 15-01-2008, 12:41   wibracje przy ostrym ruszaniu

i tak ...myślę że czas na amortyzatory/ecs/ przednie bowiem przy gwałtownym starcie ze świateł lub skrzyżowania koła strasznie boksują ,wewnątrz słychać drżenie,wibracje, /takie głuche łubudu/ wydaje się że aż cała maska drży... dodam iż zawieszenie z przodu jest tip-top ,ostatnio wymieniałem sworznie i tuleje wachaczy - co jest zatem tego przyczyną ? ja obstawiłem amorki ale moge sie mylić ... mieliście u siebie takową przypadłość .pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 18:08   

Jak Ci świeci lampka TCL OFF( czyli jeśli masz zwykłą instalację gazową chyba że nie masz ) to znaczy że TCL nie działa bo nie powinno przy gwałtownym ruszaniu, koła cały czas muszą mieć przyczepność bo poto to ustrojstwo jest by nad tym czuwało- chyba że jest wyłączone wyłącznikiem po lewej stronie poniżej kierownicy lub masz niesprawną kontrolę trakcji. Jak to bliżej działa wpisz TCL szukaj bo takie posty już były.

A te drgania to normalna rzecz przy takim ruszaniu. A jeśli masz amortyzatory pneumatyczne (pompowane ) nie mylić z gazowymi to chyba jak są padnięte to czujesz każdą nierówność bo auto leży na sprężynach bo nie ma w nich powietrza. Sprawdź sobie wysokość zawieszenia to będziesz wiedział czy jest ok prawy przód od osi do błotnika 400mm a lewy tył 370mm, poza tym też były posty o amortyzatorach

Pozdrawiam
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 15-01-2008, 22:23   

wszystko to co wyżej jest ok.amory są w dobrym stanie mimo iż /esc/ jest odpięty z powodu uszkodzenia prawej poduszki amortyzatora ...przyczynę już znalazłem - mianowicie -nigdy byś nie zgadł - zła praca mechanizmu różnicowego...rozerwało mi skrzynię biegów ,stąd te drgania ponieważ napęd nie był równo przekazywany na koła ,podobno wysunął się jakiś kruciec z satelit i rozerwał skrzynie /5 cm dziury/.samochód oczywiście jezdzi bo dojechałem na stację i olej jeszcze był w skrzyni. ale dzięki ogromne za zainteresowanie .

ps. szukam skrzyni biegów do 24V manualnej - rocznik 1993.jakby ktoś taką posiadał to się może dogadamy :wink:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.