 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wibracje przy ostrym ruszaniu |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 15-01-2008, 12:41 wibracje przy ostrym ruszaniu
|
|
|
i tak ...myślę że czas na amortyzatory/ecs/ przednie bowiem przy gwałtownym starcie ze świateł lub skrzyżowania koła strasznie boksują ,wewnątrz słychać drżenie,wibracje, /takie głuche łubudu/ wydaje się że aż cała maska drży... dodam iż zawieszenie z przodu jest tip-top ,ostatnio wymieniałem sworznie i tuleje wachaczy - co jest zatem tego przyczyną ? ja obstawiłem amorki ale moge sie mylić ... mieliście u siebie takową przypadłość .pozdrawiam |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 18:08
|
|
|
Jak Ci świeci lampka TCL OFF( czyli jeśli masz zwykłą instalację gazową chyba że nie masz ) to znaczy że TCL nie działa bo nie powinno przy gwałtownym ruszaniu, koła cały czas muszą mieć przyczepność bo poto to ustrojstwo jest by nad tym czuwało- chyba że jest wyłączone wyłącznikiem po lewej stronie poniżej kierownicy lub masz niesprawną kontrolę trakcji. Jak to bliżej działa wpisz TCL szukaj bo takie posty już były.
A te drgania to normalna rzecz przy takim ruszaniu. A jeśli masz amortyzatory pneumatyczne (pompowane ) nie mylić z gazowymi to chyba jak są padnięte to czujesz każdą nierówność bo auto leży na sprężynach bo nie ma w nich powietrza. Sprawdź sobie wysokość zawieszenia to będziesz wiedział czy jest ok prawy przód od osi do błotnika 400mm a lewy tył 370mm, poza tym też były posty o amortyzatorach
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 15-01-2008, 22:23
|
|
|
wszystko to co wyżej jest ok.amory są w dobrym stanie mimo iż /esc/ jest odpięty z powodu uszkodzenia prawej poduszki amortyzatora ...przyczynę już znalazłem - mianowicie -nigdy byś nie zgadł - zła praca mechanizmu różnicowego...rozerwało mi skrzynię biegów ,stąd te drgania ponieważ napęd nie był równo przekazywany na koła ,podobno wysunął się jakiś kruciec z satelit i rozerwał skrzynie /5 cm dziury/.samochód oczywiście jezdzi bo dojechałem na stację i olej jeszcze był w skrzyni. ale dzięki ogromne za zainteresowanie .
ps. szukam skrzyni biegów do 24V manualnej - rocznik 1993.jakby ktoś taką posiadał to się może dogadamy |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|
|