Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Koło dwumasowe
Autor Wiadomość
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 03-05-2013, 09:23   [EA2A/W 2.0] Koło dwumasowe

Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nic o kole dwumasowym. A mam lamerskie pytanie czy takie koło dwumasowe jest w galu z 97r, silnik benzynowy 2.0, 136KM?? a jeśli jest to jakie są oznaki jak jest uszkodzone?
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-05-2013, 12:16   

kabat napisał/a:
Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nic o kole dwumasowym. A mam lamerskie pytanie czy takie koło dwumasowe jest w galu z 97r, silnik benzynowy 2.0, 136KM?? a jeśli jest to jakie są oznaki jak jest uszkodzone?


Ten silnik nie posiada koła dwumasowego . Konstruktorzy w silnikach Japońskich dla poprawienia komfortu pracy jednostki spalinowej zastosowali tylko wałki wyrównoważające które są napędzane poprzez pasek balansowy ( rozrząd ) .
Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych .
 
 
Sanyo 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2013, 12:40   

deejay napisał/a:
Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych .


To mogę przez to rozumieć, że w galancie 2.0TD też nie ma koła dwumasowego?



EDIT:
deejay napisał/a:
Nie.


Tak dla jasności... "Nie", że źle rozumiem czy "Nie", że nie ma koła dwumasowego? :P
Ostatnio zmieniony przez Sanyo 05-05-2013, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2013, 12:41   

Sanyo napisał/a:
apisał/a:
Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych .


To mogę przez to rozumieć, że w galancie 2.0TD też nie ma koła dwumasowego?


Nie.
 
 
bezwa 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Żary
Wysłany: 05-05-2013, 13:30   

Tak jak pisał kolega wyżej, napęd jest przenoszony przez koło pasowe wału korbowego. Może o to Ci chodzi? Takie koło trochę kosztuje, oryginał 1300 zł zamiennik blue strike 750 zł do 2,5 v6. Do ropniaka może być trochę tańszy.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 05-05-2013, 14:32   

bezwa napisał/a:
napęd jest przenoszony przez koło pasowe wału korbowego.
:shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sanyo napisał/a:
Tak dla jasności... "Nie", że źle rozumiem czy "Nie", że nie ma koła dwumasowego? :P
w TD nie ma koła dwumasowego.
A następnym razem nie edytuj poprzedniego postu tylko pisz następny, bo forum nie przypomina o edytowanych postach tylko o nowych. :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
  Wysłany: 05-05-2013, 17:50   

No właśnie, jeśli w Galantach nie ma koła dwumasowego to co robi ta firma :?:

http://www.kolo-dwumasowe...shi/Galant.html
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 05-05-2013, 18:01   

kabat napisał/a:
to co robi ta firma :?:
profesjonalnie nabija ludzi w butelkę :) być może chodziło im o regenerację docisku i planowanie tarczy sprzęgła?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 05-05-2013, 18:17   

sveno napisał/a:
kabat napisał/a:
to co robi ta firma :?:
profesjonalnie nabija ludzi w butelkę :) być może chodziło im o regenerację docisku i planowanie tarczy sprzęgła?


To wszytko jasne :D ale masakra żeby tak naciągać, i jeśli są tacy profesjonalni to chyba rozróżniają koło dwumasowe od tarczy czy docisku sprzęgła
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2013, 18:36   

kabat napisał/a:
o właśnie, jeśli w Galantach nie ma koła dwumasowego to co robi ta firma :?:

http://www.kolo-dwumasowe...shi/Galant.html


Ładny kit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 05-05-2013, 20:14   

sveno napisał/a:
planowanie tarczy sprzęgła?


:shock: :shock: :shock: :mrgreen:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2013, 20:27   

Jedynie co można zrobic na zwykłym kole zamachowym to splanowanie .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-05-2013, 20:30   

Można też założyć dwumasę jeśli ktoś lubi i jest dostępna :)
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 05-05-2013, 20:56   

wyderka, co wywołało ten shock?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-05-2013, 21:00   

Splanować to można tarczę dociskową a sprzęgłowa to bym wolał okuć w nowe okładziny. Ale przy obecnych cenach i dostępności najlepiej jednak założyć nowy komplet.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.