[EA2A/W 2.0] Koło dwumasowe |
Autor |
Wiadomość |
kabat
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 03-05-2013, 09:23 [EA2A/W 2.0] Koło dwumasowe
|
|
|
Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nic o kole dwumasowym. A mam lamerskie pytanie czy takie koło dwumasowe jest w galu z 97r, silnik benzynowy 2.0, 136KM?? a jeśli jest to jakie są oznaki jak jest uszkodzone? |
_________________ Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-05-2013, 12:16
|
|
|
kabat napisał/a: | Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nic o kole dwumasowym. A mam lamerskie pytanie czy takie koło dwumasowe jest w galu z 97r, silnik benzynowy 2.0, 136KM?? a jeśli jest to jakie są oznaki jak jest uszkodzone? |
Ten silnik nie posiada koła dwumasowego . Konstruktorzy w silnikach Japońskich dla poprawienia komfortu pracy jednostki spalinowej zastosowali tylko wałki wyrównoważające które są napędzane poprzez pasek balansowy ( rozrząd ) .
Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych . |
|
|
|
 |
Sanyo
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2013, 12:40
|
|
|
deejay napisał/a: | Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych . |
To mogę przez to rozumieć, że w galancie 2.0TD też nie ma koła dwumasowego?
EDIT:
Tak dla jasności... "Nie", że źle rozumiem czy "Nie", że nie ma koła dwumasowego? |
Ostatnio zmieniony przez Sanyo 05-05-2013, 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-05-2013, 12:41
|
|
|
Sanyo napisał/a: | apisał/a:
Koła dwumasowe stosuje sie przeważnie w nowoczesnych silnikach diesla i czasami w benzynowych .
To mogę przez to rozumieć, że w galancie 2.0TD też nie ma koła dwumasowego? |
Nie. |
|
|
|
 |
bezwa
Nowy Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 19 Skąd: Żary
|
Wysłany: 05-05-2013, 13:30
|
|
|
Tak jak pisał kolega wyżej, napęd jest przenoszony przez koło pasowe wału korbowego. Może o to Ci chodzi? Takie koło trochę kosztuje, oryginał 1300 zł zamiennik blue strike 750 zł do 2,5 v6. Do ropniaka może być trochę tańszy. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-05-2013, 14:32
|
|
|
bezwa napisał/a: | napęd jest przenoszony przez koło pasowe wału korbowego. |
Sanyo napisał/a: | Tak dla jasności... "Nie", że źle rozumiem czy "Nie", że nie ma koła dwumasowego? | w TD nie ma koła dwumasowego.
A następnym razem nie edytuj poprzedniego postu tylko pisz następny, bo forum nie przypomina o edytowanych postach tylko o nowych. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
kabat
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-05-2013, 18:01
|
|
|
kabat napisał/a: | to co robi ta firma
| profesjonalnie nabija ludzi w butelkę być może chodziło im o regenerację docisku i planowanie tarczy sprzęgła? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
kabat
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 05-05-2013, 18:17
|
|
|
sveno napisał/a: | kabat napisał/a: | to co robi ta firma
| profesjonalnie nabija ludzi w butelkę być może chodziło im o regenerację docisku i planowanie tarczy sprzęgła? |
To wszytko jasne ale masakra żeby tak naciągać, i jeśli są tacy profesjonalni to chyba rozróżniają koło dwumasowe od tarczy czy docisku sprzęgła |
_________________ Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-05-2013, 18:36
|
|
|
Ładny kit |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 05-05-2013, 20:14
|
|
|
sveno napisał/a: | planowanie tarczy sprzęgła? |
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-05-2013, 20:27
|
|
|
Jedynie co można zrobic na zwykłym kole zamachowym to splanowanie . |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-05-2013, 20:30
|
|
|
Można też założyć dwumasę jeśli ktoś lubi i jest dostępna |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-05-2013, 20:56
|
|
|
wyderka, co wywołało ten shock? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-05-2013, 21:00
|
|
|
Splanować to można tarczę dociskową a sprzęgłowa to bym wolał okuć w nowe okładziny. Ale przy obecnych cenach i dostępności najlepiej jednak założyć nowy komplet. |
|
|
|
 |
|