 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] wycena naprawy |
Autor |
Wiadomość |
adamk4 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-12-2007, 20:03 [Cari 1.9TD] wycena naprawy
|
|
|
witam. mam powazny problem ze skrzynia. chcialbym sie dowiedziec ile w serwisie wzieli by za wymiane synchronizatora na 5-tym biegu, cieknie mi tez olej ze skrzyni prawdopodobnie to wymiana simeringu i mam luzy na lewarku, pewnie trzeba by bylo wymienic tulejki wybieraka. |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 24-12-2007, 22:51
|
|
|
Tulejki wybieraka wymienisz sam (wystarczy umieć posługiwać się podstawowymi narzędziami warsztatowymi) koszt tulejek ok 50 zł (kup od volvo v/s 40 są te same a tańsze) simering na wybieraku (bo o ten chyba chodzi) myślę że ok 20-30 zł a synchronizator to już nie mam pojęcia, zależy też od serwisu czy ASO czy inny. |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
adamk4 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 25-12-2007, 19:35
|
|
|
Tak o te tulejki właśnie chodzi. Simering jest od spodu skrzyni więc wystarczy kanał naprawczy ale do synchronizatora to chyba trzeba będzie ją wymontować b w samochodzie to dość trudne zadanie jeśli nawet niewykonalne. Chociaż nie wiem czy czasami 5 bieg nie jest "poza skrzynią" wystarczy ściągnąć koło lewe i odkręcić dekiel i pod nim są koła żębate do któregoś biegu tylko nie pamiętam do którego (chodzi mi po głowie wsteczny, pierwszy lub piąty) . Popytaj gdzieś może któryś Mitsumaniak wie albo w jakimś warsztacie. |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Daruś [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2008, 22:16
|
|
|
Ajjj...dzieki panowie...mam wlasnie ten sam problem...ale juz bede wiedzial co na niego zaradzic...tak wlasnie myslalem...mam problemy z 5tym i wstecznym biegiem(trzeba je "wbijac") powodem sa te nieszczesne tulejki?? |
|
|
|
 |
roshal [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 10:48
|
|
|
Dokładnie |
|
|
|
 |
|
|