blos w cari |
Autor |
Wiadomość |
yetti768 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2007, 23:29 blos w cari
|
|
|
witam,
czy zalozyl ktos w cari blos??? jak tak to bardzo bym prosil o uwagi na ten temat i rozwiazania mozliwych problemow.
z gory dzieki |
|
|
|
 |
Robert
Mitsumaniak
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 164 Skąd: swietokrzyskie
|
Wysłany: 11-12-2007, 23:32
|
|
|
Co to jest blos?
pzdr. |
_________________ Ayeee!! |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Robert
Mitsumaniak
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 164 Skąd: swietokrzyskie
|
Wysłany: 12-12-2007, 00:53
|
|
|
nie, lepiej tutaj O googlach nie pomyślałem.
pzdr. |
_________________ Ayeee!! |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 21:30
|
|
|
spytaj gościa o nicku "soko", szpec od blosa |
|
|
|
 |
przemes [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 11:19
|
|
|
hm... teoretycznie to nic trudnego, tez o tym myślałem ale że instalacja spisuje sie dobrze a spalanie mieści sie w granicach "tolerancji" to jakoś ciężko mi te 2-wie stówki wydać |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2007, 23:35
|
|
|
ja własnie sie o tym blosie dowiedziałem i powiem szczerze ze jestem zainteresowany
tylko najpierw chciałbym pogadac z kims kto ma taki u siebie załozony, nie wiem czyon naprawde działa, a ok 300 wyrzucic w błoto to nie bardzo mi sie usmiecha. Mam nadzieje ze juz ktos to ma w cari? |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 20:57
|
|
|
Powtarzam, odezwijcie się do "soko" |
|
|
|
 |
sibi
Mitsumaniak

Auto: Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2007 Posty: 110 Skąd: Rawicz/Bytów
|
Wysłany: 17-12-2007, 22:22
|
|
|
U mnie na forum Voyków był temat odnośnie Blosa no i się sprawdza ale to są silniki rzędu 3.0 spalanie spada dynamika wzrasta no i nie ma strzałów w kolektor ssący i najlepiej współgra z instalacją pierwszej generacji - brak kompa |
_________________ No i stało się nie mam miśka mam za to
Chrysler Grand Voyager 3.3 V6 AWD - nie dość że automat to z napędem na 4 łapy |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 00:30
|
|
|
II gen nie sprawia zadnego problemu bo i tak komputer wylatuje. Zosatje sam parownik rozkrecony na maksa i blos, ktory wszystkim steruje. |
|
|
|
 |
yetti768 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 00:43
|
|
|
no to ja juz blosa zamontowalem musze powiedziec ze teraz chodzi mi rowniej na gazie niz na benzynie. wczesniej mialem problemy z wolnymi obrotami, jak byl zimny to gasl co chwile na kazdej krzyzowce. niestety blos problemu gasniecia nie rozwiazal dlatego musze szukac dalej podejrzewam cewki i kable wysokiego napiecia (moze ktos ma lepsze pomysly???), niestety fundusze nie pozwalaja nawet na sprawdzenie tego. wracajac do blosa to silnik chodzi w miare dobrze na wolnych obrotach, przyspiesza troche lepiej i nie ma tzw. dziury pod pedalem gazu. podejrzewam ze gosc ktory mi to zakladal nie ustawil go jeszcze optymalnie... bo odbylo sie to bez hamowni tylko na komputerze. ciezko cos powiedziec narazie o spalaniu bo za malo kilometrow zrobilem. narazie to tyle |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 18:10
|
|
|
W blosie masz regulacje wolnych obrotow. |
|
|
|
 |
yetti768 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2007, 00:24
|
|
|
to nie to bo na benzynie chodzi jeszcze gorzej |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2007, 01:47
|
|
|
yetti768 napisał/a: | (moze ktos ma lepsze pomysly???) |
wymiana membrany w parowniku jeżeli nie była wymieniana od ok 100 tys. u mnie pomogło w 100% na dziwne zachowywanie sie auta na gazie przy niedogrzanym silniku... |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2007, 11:01
|
|
|
To wyjmij blosa i zobacz jak chodzi na benzynie bez blosa. Moze za dlugo jezdziles na gazie i pompka padla, mozna tez dolac czego do paliwa i pojezdzic troche na benzynie. |
|
|
|
 |
|