Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.5 V6, 2002, aut. wer ang. a gaz?
Autor Wiadomość
Ksiadz
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 07:28   Galant 2.5 V6, 2002, aut. wer ang. a gaz?

Witam! Wczesniej temat wpisalem do forum GALANT, ale znalazlem jeszcze to wiec i tu wklejam :P

Dopiero co zakupilem swoje autko, znalazlem forum, widze bardzo aktywne, to moze i tu znajde kilka odpowiedzi.

Zdjecia poki co nie mam by sie pochwalic ale opisze moze nieco. Srebrny, sedan, wersja 2,5 V6 ELEGANCE, 2002, automat, w srodku super czerwona skorka
Przebieg, zaledwie 35 tys mil.

Pytanko do Was Panowie i Panie
Niedlugo bede jechal do Polski na urlopik, a pozniewaz kupujac to auto myslalem od razu o zamontowaniu instalacji gazowej, co polecacie i czy moze odradzacie w tym wypadku robic to w Polsce.

Roznica w cenie kolosalna, tutaj kolo 1300-1500 F za PRINS, w Polsce chyba cena znana ale prawie polowe taniej.
W kazdym razie pan co robi to tutaj w anglii odradza PRINS i poleca STAG 300. Ja kompletnie sie nie znam, wiem tylko tyle, ze mialaby byc to instalacja IV generacji (choc ponoc sa juz i V ale tez odradzaja ze wzgledu na "brudny" gaz).

Jak to wyglada od strony awaryjnosci, serwisowania. Nie chcialbym zrobic instalacji a pozniej jezdzic do Polandu i robic, naprawiac ponownie (a ja mam pecha, to wiem napewno )

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

P.S.


Autko naprawde wypas, czemu wczesniej sie nie zdecydowalem ??

P.S. ` Dopisze jeszcze ze docelowo to chcialem to zrobic we Wrocku, dokladnie w EKO ALMA na ul. Strzegomskiej.
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 11-07-2007, 11:21   

witam,
nie wiem dlaczego odradzali Prinsa?
montowaliśmy dawnym klientom którzy teraz są w Angli Prinsa,
ostatnio gość który podróżuje w tamte strony chciał koniecznie wlew w klapce gdyż na niektórym portach nie chcą wpuszczać aut z gazem, niby tylko patrzą na zderzaki czy jest wlew. więc radze pod klapką (my w naszym taki mamy , ale to kombi i 1997r) jeśli nie zmieści się cały to może choć wlew dokręcany poproś. no i nie wiem jakie tam są końcówki do tankowania, można się w takowe zaopatrzyć! w Polsce kupisz za ok 40-50zł
_________________
Sylwia
 
 
 
Ksiadz
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 21:47   

Hej!


Moze nie tyle co odradzali, ale oni montuja STAGA i maja zlacza do niego?? Mowia ze lepszy STAG niz PRINS. Ja zielon wiec nie dyskutuje.

Co do wlewu, to nie tyle czy chca wpuszczac czy nie, ale by wczesniej ich poinformowac, pewnie jakas doplata bedzie czy co, chodzi o ubezpieczenie i bezpieczenstwo.


Co do przejsciowek to wiem i dzieki.

Czy pracujesz w warsztacie we Wocku? Jak tak to w jakim? I ile kosztowaloby mnie zamontowanie u Was takiej instalacji?
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 12-07-2007, 09:00   

my w naszym mamy prinsa ale też zakładaliśmy staga, do v6 to byłoby 3600zł za staga i za 6000zł prins.- z przejściówkami wlewem w klapce, pokrowcem,,,
mamy warsztat w Tychach.
_________________
Sylwia
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 16-07-2007, 22:09   

Rozważ możliwość serwisu STAG'a i PRINCA w UK.
Nie będziesz gnał do najbliższego serwisu 2kkm przecież.
Podobnie z innymi instalkami sekwencyjnymi np(BRC, AUTOTRONIK-polski zresztą)

PS
U nas butlę można zamontować zarówno z prawej jak i lewej strony auta. Nie wiem jak to w UK ;)
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
mike951 
Forumowicz

Auto: Legnum FL/Galant Kombi 2.5 v6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 114
Skąd: ANGLIA LONDYN ZŁOCIENIEC
Wysłany: 19-07-2007, 00:38   

Sylwia napisał/a:
my w naszym mamy prinsa ale też zakładaliśmy staga, do v6 to byłoby 3600zł za staga i za 6000zł prins.- z przejściówkami wlewem w klapce, pokrowcem,,,
mamy warsztat w Tychach.

o co chodzi z tym wlewem w klapce mozesz zeobic fote i pokazać
 
 
 
Ksiadz
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 07:26   

Chodzi o to, ze montuje sie zazwyczaj na zderzaku tylnim lub z boku auta, jest to wtedy widoczne.
Za doplata (ponoc nie wszystkie auta maja mozliwosc) mozna zamontowac wlew w klapce od wlewu na normalna benzyne, czyli klapka zamykana i nie widac wlewu gazowego.

Chyba sie nie pomylilem.


Co powiecie na sekl=wence BRC, bo taka mi polecaja do mojego auta, mowia ze za PRINSA zaplace dwa razy wiecej a efekt taki sam, choc moze wtryskiwacze w PRINSIE cichsze... ?
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 19-07-2007, 08:31   

z tym wlewem jest tak jak piszesz - choć są jeszcze 2 typy tego rozwiązania!
pierwszy to jak jest dużo miejsca to montuje się cały wlew,
lub jak jest mało to wtedy tylko jest część wlewu na stałe a końcówki się dokręca przy tankowaniu , mowa wtedy o "wlewie dokręcanym" - jeśli tankujecie za granicą to i tak musicie dokręcać inną końcówke do swojego wlewu.

co do wtryskiwaczy przy Prinsie są one firmy Keihin, a co do BRC to nie wiem, nie montujemy.

pozdrawiam
_________________
Sylwia
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 09:20   

w Eko almie chyba założysz też Tartarini Auto - sam mam spisuje sie dobrze. Kup sobie od razu dodatkowy zestaw filterków LPG i masz na ok 30-40 tys km spokój, jeśli instalacja nie będzie wymagała dodatkowej regulacji. Radzę przed montażem wymienić świece - tak aby był spokój

Pozdro!
 
 
Ksiadz
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 20:25   

Hej!


Co do serwisowania na terenie Anglii, to wlasnie tylko dlatego sie zastanawiam, ktora wybrac, czy STAGA czy PRINSA, czy moze jeszcze co innego.

A czy ktos ma TARTARINI AUTO? Jak to sie sprawuje?
No i jeszczcze jedno pytanko i sorki ze tak truje.

Jak z sama butla? MARYJON - co znaczy u nas mozna zamontowac zarowno z prawej jak i z lewej strony auta?

Czy butle 37-40l wogole sie oplaca montowac? Przecie to na trasie ciagle trza by bylo tankowac?
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2007, 11:58   

Ja mam tartarini i śmiga dobrze zrobilem juz 20tys km - w lancerze tez mam tartarini zrobione 100 000 km na gazie - żadnych problemów.

Do galanta zbiornik toroidalny w miejsce koła to 47 litrów (ok 37 zatankujesz) powinno starczyć na ok 350km spokojnej jazdy.

Mozna wrzucić butle 53 litrową (zatankujesz ok 43litrów LPG) albo 60 litrową (48 do tankowania), ale coś trzeba będzie zrobić z podłogą bo zbiornik będzie wystawał (podłożyć styropianem itp - ale zmniejszy sie pojemnosc bagażnika) 53 litrowy ma wysokość 225mm więc moze tylko się lekko wygnie dyktę osłaniającą wnękę koła zapasowego.

Mozna też wrzucić zbiornik cylindryczny np ok 90 litrów ale tutaj nici z bagażnika i rozkładanych siedzeń.

Pozdro!
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 20-07-2007, 16:05   

my w naszym mamy zbiornik 70 litrów,, nic nie wystaje tylko "żeberka" z płyty osłaniającej koło zapasowe (teraz zbiornik) zostały wycięte..
_________________
Sylwia
 
 
 
Ksiadz
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2007, 19:33   

Witam!

Sylwia czy mozesz zrobic jakas fotke jak ta 70 jest zamontowany w miejscu kola zapasowego? Nieco opisac jak to mozliwe jest do wykonania, prosze.

Rozmawialem dzisiaj z gosciem z angielskiego warsztatu. Mowi ze poleca PRINS, w sumie go montuje, ale moze tez BRC i jakis inny podal, wloski, ale odradza.
Mowil ze sie zaoszczedzi kasy ale ponizje moga byc problemy.
Nie bede pisal ile wola za PRINSA bo sie zalamac mozna ;p
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 23-07-2007, 14:51   

mamy w naszym samochodzie zbiornik stako 650-270 - 70 litrów, a ostatnio mieliśmy z "ireny" i weszło też ten wymiar ale o pojemnośći 68l.
zdięcia nieco później.
mowa o galancie 2,5 v-6 1997r.[/quote][/code][/list]
_________________
Sylwia
 
 
 
mike951 
Forumowicz

Auto: Legnum FL/Galant Kombi 2.5 v6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 114
Skąd: ANGLIA LONDYN ZŁOCIENIEC
Wysłany: 23-07-2007, 22:10   

Sylwia napisał/a:
mamy w naszym samochodzie zbiornik stako 650-270 - 70 litrów, a ostatnio mieliśmy z "ireny" i weszło też ten wymiar ale o pojemnośći 68l.
zdięcia nieco później.
mowa o galancie 2,5 v-6 1997r.
[/code][/list][/quote]
np własnie o to chodzi czy wtedy była normalna podłoga czy sie troszke podniosła
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.