[1G 90-94] Kable WN |
Autor |
Wiadomość |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2007, 15:31 [1G 90-94] Kable WN
|
|
|
Witam !
Mam zamiar wymienic kable WN. Ostatnio wieczorem otworzylem maske i zauwazylem ze maja przebicia (iskra idzie pomiędzy kablami a osłoną rozrządu). Rozumiem ze kable do kosza, czy proponujecie cos innego?
Swiece są ponoc dobre (z tego co mowil mechanik po remoncie), czy wymienic je tez?
We wczesniejszych postach pisałem ze na wolnych obrotach silnik faluje na obrotach, czy to moze być przyczyna wlasnie takiego zachowania kabli? ..
Jesli tak, to czy mogło przez te kable mogło byc wieksze spalanie? .
Myslalałem o kablach NGK (ktore tak polecacie), ale nie widze ich na allegro. a cos takiego? (mam lpg) :
http://www.allegro.pl/ite...i_2_0i_16v.html
a co do swiec to:
http://www.allegro.pl/ite...auta_bpr7e.html
Mam lpg, slyuszalem ze za jakies specjalne swiece do lpg, warto szukać czy niewarto?
Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 27-12-2007, 17:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MB [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2007, 15:43
|
|
|
z tego co mi sie wydaje to BPR7ES są do wersji turbo a do wolnossącej BPR6ES |
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2007, 15:48
|
|
|
sorki te kable, które podałem sa do 2g .. ja mam 1g GS 1993 r. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2007, 17:42
|
|
|
jonasz666 napisał/a: | Swiece są ponoc dobre (z tego co mowil mechanik po remoncie), czy wymienic je tez? |
Wymienić, koszt niewielki a nie zaszkodzi. Przy LPG co 15tkm trzeba by było zmieniać.
jonasz666 napisał/a: | We wczesniejszych postach pisałem ze na wolnych obrotach silnik faluje na obrotach, czy to moze być przyczyna wlasnie takiego zachowania kabli? .. |
Jaknajbardziej ma wpływ, wypada jeden cylinder z powodu braku iskry i silnik nierówno pracuje.
jonasz666 napisał/a: | Jesli tak, to czy mogło przez te kable mogło byc wieksze spalanie? . |
Mogło być.
jonasz666 napisał/a: | Myslalałem o kablach NGK (ktore tak polecacie), ale nie widze ich na allegro. a cos takiego? (mam lpg) : |
Moje zdanie, Tylko NGK !!! Na allegro ich nie ma, ale każdy poważny sklep motoryzacyjny Ci je sprowadzi. Możesz także zamówić u Japaneze, napewno cena korzystniejsza (namiary masz w dziale kupie/sprzedam topic sprzedawcy polecam/niepolecam).
jonasz666 napisał/a: | Mam lpg, slyuszalem ze za jakies specjalne swiece do lpg, warto szukać czy niewarto? |
Nie szukać, kup NGK dobierz do silnika w/g katalogu i po problemie. Ja na komplecie (kable + świece NGK) jeżdze już drugi rok i kłopotów brak. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2007, 22:01
|
|
|
Dzieki wielkie za pomoc
Jestem wlasnie bardzo nastawiony na te NKG, tylko mam nadzieje ze znajde je w jakiejs "promocyjnej" cenie po swietach pojade do sklepu i zamowie kable ze swiecami.
Co do spalania to sie lapie juz wszystkiego. Jezdze jak emeryt, do 3 tysiecy obrotow .. i benzynki 1/4 baku na 100 km zniknela ... musze zrobic ten dolot powietrza .. wymienic kable, swiece i zobaczyc co dalej .. (tak na marginesie- jakiej pojemnosci jest bak paliwa?)
Czy na analizatorze spalin (podczas regulacji gazu) powinno pokazac ze np lambda jest uszkodzona? ... Ponoc lambda czesto jest odpowiedzialna za duze spalanie i chodzi mi ona ostatnio po glowie ..
jak jest padnieta to powinien swiecic sie CE?
[ Dodano: 23-12-2007, 22:02 ]
Coodo : przejrzalem to forum zawsze zanim zadam pytanie staram sie zaczerpnac wszystkich mozliwych informacji |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-12-2007, 00:11
|
|
|
Przy tych temperaturach to normalne, że tak szybko benzyna zchodzi. W lato miałem spalanie 10l/100km a teraz przy takiej samej jeździe 12-13l/100km. |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-12-2007, 14:16
|
|
|
ja osobiscie jezdzę na ngk dałem za nie około 200zł i jestem z nich super zadowolony zadnych szarpnięć silnika czy przeskoków iskry nawet przy myciu myjką |
|
|
|
 |
Misiek1986 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 16:58
|
|
|
Bak paliwa w klipsie 1G ma pojemnosc 60 litrow:) |
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 18:40
|
|
|
No to w takim razie sporo tej benzyny idzie .. trzeba szukac przyczyn ;/ |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 30-12-2007, 19:22
|
|
|
Sprawdz jeszcze sondę lambda oraz czujnik temp silnika-uszkodzenie tych części powoduje zwiększony apetyt na paliwko
Falowanie obrotów może być spowodowane zgonem sondy lambda
Pozdrowionka Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 20:30
|
|
|
Jutro zrobie pomiar amperomierzem.
wszystkie objawy pasowalyby wlasnie do zuzytej sondy. Czy ten pomiar jest naprawde wiarygodny czy raczej taki "mniej/wiecej"? |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 30-12-2007, 20:54
|
|
|
Raczej mniej niż więcej ,pomiar sondy kosztuje w warsztacie na sprzęcie ok 30 -40zł
W niektórych instalacjach gazowych jej praca jest emulowana ,i do poprawnego wyregulowania instalacjii gazowej potrzebna jest jej poprawna praca na bęzynce.
Przy padniętej sondzie wcale nie musi się świecić CE dopiero brak sygnału (kompletna padaka)może wyskoczyć bład.
Jeszcze jedno sprawdz przepływomierz -przy instalacjecz gazowych 2 gen strzał mógł go wydmuchac
Pozdrowionka Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 21:13
|
|
|
40 zl? to ja juz mam za to polowe nowej sondy
Najpierw musze kupić puszke na filtr powietrza, bo tylko jednej strony idzie powietrze, druga jest zaklejona bo była tam druga dziura (ktos odlaczył na "kwadratowa" czesc z puchy i pozostaa dziura)..
Jesli nie znajde takiej puszki to poprowadze jakas rure. Jak narazie lepiej zeby była zalepiona czy zeby była dziura? ..
Jak sprawdzić przepływke? |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 30-12-2007, 21:38
|
|
|
Jeśli masz przytłumiony dolot powietrza do komory spalanią będzie to skutkować zwiększonym spalaniem .
Powietrze powinno być jak najchłodniejsze i powinieneś tak ustawić dolot aby zasysał chłodne powietrze .
Może dopasujesz puszke na filtr z galanta, mitsu stosowało podobne części w różnych modelach na allegro jest pełno tego pod legnicą jest szrot i widziałem am twój model na częsci i pare innych .
Pozdrowionka Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
|