Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Jakiego mam COLTA ?
Autor Wiadomość
krabi_one
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 18:29   [CA4A 1.6] Jakiego mam COLTA ?

jakiego mam COLTA ??
bo już nie wiem , widze ze świece nie jest tak łatwo kupić ,
na bloku silnika mam napisane 16V, oznacza to ze mam wybrać świece z 0,8 , czy lepiej 1,1 .. ?


mam colta z 1995 IV-kę , 1,6 ... i chyba 16V , ale zdawało mi się że większość jest 16 V ...

z przewodami nie ma takiego problemu a ze świecami już się robi :(

pokazuję w czym jest problem...


POMÓŻCIE Plllssss
Ostatnio zmieniony przez harpagan 31-12-2007, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 18:37   

Wszystkie silniki 1,6 w Coltach CAX są szesnastozaworowe. Nie wiem, skąd te rozbieżności, ale instrukcja obsługi podaje jasno: NGK BKR6E-11 lub NIPPONDENSO K20PR-U11. Jeśli masz LPG, przerwę na świecy zmniejsza się do 0,8.
 
 
krabi_one
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 18:54   

Aha, więc skoro nie mam lpg , to po prostu nie główkować , tylko wybrać te z NGK BKR6E-11 i będą odpowiednie .

Wielkie Dzięki gregorbu :)

w każdym razie można się zmylić tabelką która jest na stronie ngk :roll:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 19:01   

Zgadza się. Przed założeniem tak czy inaczej sprawdź szczelinomierzem przerwę na świecy i w razie konieczności ustaw na 1,1 mm.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 31-12-2007, 19:01   

krabi_one napisał/a:
Aha, więc skoro nie mam lpg , to po prostu nie główkować , tylko wybrać te z NGK BKR6E-11 i będą odpowiednie

Badz polecane NIPPONDENSO K20PR-U11 :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 19:02   

harpagan napisał/a:
Badz polecane NIPPONDENSO K20PR-U11 :)
Jak najbardziej. W obu autach za poradą Mateusza zainstalowałem Denso i jest git.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 31-12-2007, 19:04   

Cytat:
Jak najbardziej. W obu autach za poradą Mateusza zainstalowałem Denso i jest git.

Od poczatku za porada Mateusza jezdze na Denso i ojca pug tez. Nie narzekam wcale :mrgreen:
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-01-2008, 00:05   

Zobaczcie roczniki w tabeli na foto, wg nich jest też ciut inny system podawania paliwa :? :shock:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-01-2008, 09:39   

londolut napisał/a:
Zobaczcie roczniki w tabeli na foto, wg nich jest też ciut inny system podawania paliwa :? :shock:


i po 94 inny aparat zaplonowy, o czym sie ostatnio przekonal moj kolega... Lifting w 94 wprowadzil sporo zmian, wiekszosc jest wypisana w instrukcji serwisowej.
_________________
 
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2008, 10:15   

Niby jaki lifting w 94r? Czyzbym czegos nie wiedzial?CAO mialo lifting? :shock:
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-01-2008, 22:02   

Tak mialo, Lancer tez. Zmienilo sie kilka rzeczy mechanicznych, w GLXi i GTi jest nowa 4 ramienna kierownica (ja taka mam :) ) GTi dostalo nowy zderzak. Wszystko opisane w service manualu i dziale HISTORIA COLTA......
_________________
 
 
 
krabi_one
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 16:04   

dzięki harpagan :) ,

już wszystko wymienione , samochód jedzie jak burza i dzięki za kontakt do Mateusza :idea: , o wiele taniej mi wyszło :)
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 03-01-2008, 16:48   

krabi_one napisał/a:
już wszystko wymienione , samochód jedzie jak burza i dzięki za kontakt do Mateusza :idea: , o wiele taniej mi wyszło :)


Pozostaje sie tylko cieszyc :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.