Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Gaźnik
Autor Wiadomość
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
  Wysłany: 30-09-2007, 17:41   [C51A 1.3] Gaźnik

Witam!!

Mam problem z automatycznym ssaniem :D . Bardzo lubiane przez mechaników i w ogóle.
Ostatnio wziął się za nie pan krzak w stodole i nie wiem czy teraz jest wszystko powłączane. Wiem już ogólnie jak ma być wyregulowany bimetal i ogólnie wszystko. Nabardziej interesują mnie zdjęcia przewodów podciśnieniowych, jak mają być podłączone.

Jeśli ktoś może pstryknąć fotki w swoim Miśku to byłbym bardzo wdzięczny gdyby przesłał mi je na maila!!

Dadam jeszcze, że jest to najprostrzy silnik w Colcie C51A :) (żadnej elektroniki dzięki Bogu ;) )
 
 
 
remix 
Mitsumaniak

Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-10-2007, 14:24   

ej, no wcale nie taki prosty. ECU jest, sonda jest i jeszcze kilka bajerów:)
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2007, 15:43   

remix napisał/a:
ej, no wcale nie taki prosty. ECU jest, sonda jest i jeszcze kilka bajerów:)

niekoniecznie.
prosty czyli zapewne bez sondy i ecu , bez elektroniki sterowany ciśnieniowo
niestety ja mam ten bardziej skomplikowany więc nie pomogę
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-10-2007, 00:45   

ja mam na gazniku 1,3 bez elektroniki i bez sondy.ale zdjecia moge zrobic jutro bo dzis ciemno:)

watpie ze to pomoze : http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=6384
_________________

 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-10-2007, 14:47   

Dokładnie tak :D Bez ECU, bez sondy i jak narazie bez ssania :D
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
SZOG 
Forumowicz


Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 53
Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
Wysłany: 16-10-2007, 15:00   

Może to pomoże
pozdrawiam
_________________
Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-10-2007, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-10-2007, 15:08   

Dzięki :)
Ale bez zdjęć się tu chyba nie obejdzie...no chyba, że ktoś powie mi co w moim aucie jest tym na tym schemacie :P
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2007, 00:25   

oto Misiowe serducho




pierwszy przewod podcisnienia prowadzi od filtra powietrza do zaworu sterujacego doplywem cieplego powietrza do spalania (wszystkie podcisnienia oznaczone czerwona kropeczka)



filtr powietrza z 2 zaworami sterowanymi podcisnieniem



jeszcze jeden widok ogolny



filtr powietrza od spodu pierwszy przewod z prawej strony prowadzi do zaworu sterujacego cieplym powietrzem( pokazanym na fot.2)




inne ujecie - widok ogolny



przod gaznika - podcisnienia przy zaworze zwrotnym i chyba nastawniku przepustnicy.



prawa strona gaznika stojac przed samochodem



mala platanina



zdjecie robione od strony szyby (tyl gaznika)



mam nadzieje ze te zdjecia cos pomoga a jak wiecej pytan to piscac :)
_________________

 
 
 
Dundee63
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 17:57   

Witam.

Ma ktoś może jakieś materiały na temat gaźnika sterowanego elektronicznie? Znalazłem magika, który zajmie się moim Coltem ale, było by szybciej gdyby miał jakiś opis (schemat elektryczny, opis czujników). Moje problemy to wysokie spalanie (trasa 8,5 - 9 l, miasto 11 l) nierówne wolne obroty, zapach spalin wskazuje na nie pełne spalanie benzyny i gorsze niż przed rokiem zapalanie zimnego silnika.
Gość twierdzi, że może to być wina sondy lambda lub jakiś czujników temperatury i posprawdza mi to w wolnym czasie.

Pozdrawiam.
Dundee.

C51A, 4G13, 1991r
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2007, 21:12   

Dundee63, może to być rzeczywiście sonda lambda.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-11-2007, 12:44   

Na zapalanie zimnego silnika sonda lambda nie ma żadnego wpływu!! Włącza się ona po osiągnięciu danej temperatury.
A jeśli chodzi o takie objawy to nie wiem jak wygląda aparat zapłonowy ale może trzeba ustawić dobrze zapłon!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 20:07   

Dundee63 napisał/a:
Moje problemy to wysokie spalanie (trasa 8,5 - 9 l, miasto 11 l) nierówne wolne obroty


docencik87 napisał/a:
Na zapalanie zimnego silnika sonda lambda nie ma żadnego wpływu!
to prawda , ale kolega nie takie ma problemy , na wysokie spalanie sonda lambda ma wpływ duży , zwłaszcza jak jest popsuta.
 
 
DaniOOO
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2008, 21:34   

Hmmm temat może jest trochę podstarzały więc go odświeże :mrgreen: - co to za palstikowe cuś przy gaźniku połączone z dwiema podciśnieniowymi rurkami?? :biggrin:
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 07-01-2008, 21:46   

DaniOOO napisał/a:
co to za palstikowe cuś
Zaworek , przepuszcza tylko w jedną stronę :arrow: ryba_84 popraw jeśli się mylę :doubt:
 
 
DaniOOO
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2008, 22:24   

Hmmm, a jezeli ja takowego nie mam, czy to ma na cos ujemny wpływ?? :idea:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.