dlaczego wymieniamy cala piaste a nie tylko lozysko |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz zs
Mitsumaniak

Auto: MISIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 86 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-01-2008, 10:09 dlaczego wymieniamy cala piaste a nie tylko lozysko
|
|
|
prawy tyl eclipse 1g rok 94 rok. a reszte znacie z tematu |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 10:40
|
|
|
bo piasta jest bieżnią łożyska |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 10:50
|
|
|
daltego ze ten element jest nierozbieralny, zostal tak zaprojektowany zeby wytrzymac conajmiej 100 tys km , byly juz proby wymiany samych lozysk ale caena takiego zabiego praktycznie niewiele sie rozni od kupna calej piasty. W dodatku jak rozlozysz ta piaste to po jej zlozeniu moze ci kolo odleciec!!!!
A jak nastepnym razem zadasz pytanie uzyj szukam Ten temat byl pilowany juz setki razy i bylo wyjasniane czemu kupujemy piaste a nie lozyska!!!
Poza tym piaste mozesz juz kupic za 350 zł |
|
|
|
 |
Łukasz zs
Mitsumaniak

Auto: MISIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 86 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-01-2008, 10:53
|
|
|
a cos dokladniej... jestem zielony
dlaczego nie moge wymienic samego lozyska |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 13:36
|
|
|
Łukasz zs, znajdź na necie serwisówkę i zwróć uwagę na tylne zawieszenie oraz przyjrzyj się budowie piasty. Słowami trochę trudniej wytłumaczyć choć mitutoyo napisał konkretnie i dla osoby która wie co to bieżnia łożyska powinno wystarczyć. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 13:47
|
|
|
Lozysko składa sie z bieżni wewnetrznej,bieżni zewnetrznej (te pierscienie) oraz elementów tocznych( kulki,waleczki stożki etc.). Dlatego nie mozna wymienic lozyska poniewaz sama piasta jest bieżnią zewnetrzna czyli całe "TO" jest w srodku wytoczone,wyszlifowane i ulepszone cieplnie tak aby spelnialo role bieżni.Nie ma tam łożyska jako osobnego elementu.
Bieżnia wewnetrzna jest na czopie czyli na tym walku na którym jest to wszystko osadzone i skręcone i jedynie kulki są jako luźny element. |
|
|
|
 |
Łukasz zs
Mitsumaniak

Auto: MISIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 86 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-01-2008, 18:24
|
|
|
dziekuje panowie za wytlumaczenie o to mi chodzilo tylko zostaje jeszcze problem gdzie moge ja dostac. przeszukalem caly internet i nigdzie nie ma a chodzi mi o piaste JC. kolega Adaho_krak nie odpisuje... a ja przez tego mojego misie juz zwariowalem. jak nie skrzynia to rozrzad (tylko wymiana) a do tego teraz jeszcze to lozysko. MASAKRA |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-01-2008, 19:42
|
|
|
Łukasz zs napisał/a: | chodzi mi o piaste JC | Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2008, 21:49
|
|
|
Łukasz zs napisał/a: | kolega Adaho_krak nie odpisuje |
Odpisałem.
Łukasz zs napisał/a: | chodzi mi o piaste JC |
Hugo napisał/a: | Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę. |
JC nie robi piast do Ecli tak że spoko, poszukaj piasty firmy KOYO powinieneś ją kupiś w granicach 350 PLN, a to najlepsze co można kupić w PL. Japaneze napewno pomoże, namiary poszły na PW. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:58
|
|
|
Hugo napisał/a: | Łukasz zs napisał/a: | chodzi mi o piaste JC | Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę. |
Ja takowa kupilem dalem 310 zł i w dodatku lozyska ma firmy koyo !!!! Chlopaki w jc (moi koledzy) sie zmieli ze kupuje koyo w ubraniu jc;))) Na piascie zrobilem 10 tys km i jest ok!! Z reszta temat piasty czy jc czy koyo byl poruszany ! Konsensus sprawy byl taki ze to tylko firma sie rozni a piasty powinny miec taka sama zywotnasc!!!
Pozatym jak autem sie nie chce jezdzic do konca zycia to po co mam w niego ladowac czesci najlepsze!!! Zapewne ta piasta jc przezyje ten samochod !! Jak ja tym autem zrobie 50 tys km to bedzie sukces (nie mowie ze auto sie rozleci tylko ze ja je sprzedam przed tym przebiegiem) a piasta napewno w tym czasie sie nie rozleci!!
A co do uzywek to juz lepiej w lotto zagrac;))) Kupisz dasz za urzywke 200 zł wsadzisz i bedziesz sie zastanawial ile wytrzyma!!!! mozesz przejechac 100 tys km i nic sie nie stanie a mozesz zrobic 10km i zacznie warczec!!! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-01-2008, 14:36
|
|
|
aurii napisał/a: | Hugo napisał/a: | Łukasz zs napisał/a: | chodzi mi o piaste JC | Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę. |
Ja takowa kupilem dalem 310 zł i w dodatku lozyska ma firmy koyo !!!! Chlopaki w jc (moi koledzy) sie zmieli ze kupuje koyo w ubraniu jc;))) Na piascie zrobilem 10 tys km i jest ok!! Z reszta temat piasty czy jc czy koyo byl poruszany ! Konsensus sprawy byl taki ze to tylko firma sie rozni a piasty powinny miec taka sama zywotnasc!!! | Nie zgadzam się. Kupiłeś piastę nie produkcji JC (bo byłaby napewno tańsza) a jest to piasta wg katalogu JC. A to już zupełnie inna historia. Łożyska Koyo idą na pierwszy montaż do kół i nie tylko w autach Mitsubishi więc to mówi samo za siebie. Najwyższa półka. Dlatego ta piasta przeżyje samochód, bo ma łożysko firmy Koyo. Zresztą nic innego w niej nie może się uszkodzić/zepsuć. |
|
|
|
 |
Łukasz zs
Mitsumaniak

Auto: MISIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 86 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-01-2008, 15:38
|
|
|
tak wiec dzwonie i nie ma co sie oszukiwac teliej dolozyc ta 100 i miec pewnosc niz zaoszczedzic i ryzykowac zyciem dzieki |
|
|
|
 |
|