 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] podziekowanie |
Autor |
Wiadomość |
TomcioC [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 22:16 [CA4A 1.6] podziekowanie
|
|
|
pisalem niedawno o problemach z szarpaniem po gwaltownym wcisnieciu gazu.dzis z ojcem wykrecilem swiece.przerwe mialy ze dwa mm. zrobilem na 0.7mm i nie to samo auto.wiec hugo i inni mieli racje.wielkie dzieki.mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla. ale teraz smiga az milo.pozostal jeszcze tylko problem o ktorym nie pisalem wczesniej pali sie kontrolka smarowania tak do 2 tys obr przy wyzszych gasnie.nie wiem czy to niewydolnosc pompy czy tylko czujnik.jak ktos ma pomysl bede wdzieczny.pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-01-2008, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 22:29
|
|
|
Na początek czujnik jak nie pomoże to obawiam się że wymiana samej pompy też mu nie ulży. Brak smarowania było by zdecydowanie słychać, już na pewno przy 2000rpm. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 22:37
|
|
|
TomcioC, czy masz auto z gazem? Przerwa 0,7 niezbyt mi się podoba. W aucie bez gazu powinna mieć 1,1, z LPG najlepiej 0,8. |
|
|
|
 |
TomcioC [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 22:46
|
|
|
nie mam gazu.1.6 benzynka.ojciec troche pojecia ma,ja niewiele tak ustawil .myslisz ze za mala ta przerwa. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 22:50
|
|
|
Tak. Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11. |
|
|
|
 |
davido19pce [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2008, 10:58
|
|
|
ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 13-01-2008, 11:50
|
|
|
davido19pce napisał/a: | ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm |
Skad to wiesz?
Poprawne jest to:
gregorbu napisał/a: | Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11. |
|
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-01-2008, 20:59
|
|
|
TomcioC napisał/a: | mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla. | Przebieg i wysoka temperatura w komorach spalania robią swoje. Metal się rozszerza. |
|
|
|
 |
|
|