Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] podziekowanie
Autor Wiadomość
TomcioC
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 22:16   [CA4A 1.6] podziekowanie

pisalem niedawno o problemach z szarpaniem po gwaltownym wcisnieciu gazu.dzis z ojcem wykrecilem swiece.przerwe mialy ze dwa mm. zrobilem na 0.7mm i nie to samo auto.wiec hugo i inni mieli racje.wielkie dzieki.mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla. ale teraz smiga az milo.pozostal jeszcze tylko problem o ktorym nie pisalem wczesniej pali sie kontrolka smarowania tak do 2 tys obr przy wyzszych gasnie.nie wiem czy to niewydolnosc pompy czy tylko czujnik.jak ktos ma pomysl bede wdzieczny.pozdrawiam. :)
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-01-2008, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 22:29   

Na początek czujnik jak nie pomoże to obawiam się że wymiana samej pompy też mu nie ulży. Brak smarowania było by zdecydowanie słychać, już na pewno przy 2000rpm.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 22:37   

TomcioC, czy masz auto z gazem? Przerwa 0,7 niezbyt mi się podoba. W aucie bez gazu powinna mieć 1,1, z LPG najlepiej 0,8.
 
 
TomcioC
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 22:46   

nie mam gazu.1.6 benzynka.ojciec troche pojecia ma,ja niewiele tak ustawil .myslisz ze za mala ta przerwa.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 22:50   

Tak. Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11.
 
 
davido19pce
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 10:58   

ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-01-2008, 11:50   

davido19pce napisał/a:
ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm


Skad to wiesz?
Poprawne jest to:

gregorbu napisał/a:
Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-01-2008, 20:59   

TomcioC napisał/a:
mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla.
Przebieg i wysoka temperatura w komorach spalania robią swoje. Metal się rozszerza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.