Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
C54 ile osób ma to cudo, jakie sa jego zalety i wady
Autor Wiadomość
sasza
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 21:41   C54 ile osób ma to cudo, jakie sa jego zalety i wady

Witam serdecznie, to mój 2 post na tym forum (1 opisanie auta jakie mam), mam nadzieję, że zagoszcze tu na dobre, pozdrawiam wszystkich serdecznie
w swoim czerwonym "diable" napotkałem na kilka problemów:
-wyciek oleju z silnika (jeszcze nie zbadany z braku czasu)
-nie działające światło na dachu, mimo że zmieniłem żarókę na nową,
-nie działajacy zegarek
-woda pod nogami pasażera (woda leci gdzieś z górnego prawego rogu)
-luz na kierownicy
-spryskiwacz tylnej szyby nie działa

na razie tyle zauważyłem, prosze o pomoc,
poza tym chętnie poznam wady i zalety tego autka
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-11-2007, 21:44   

oświetlenie kabiny + zegarka = bezpiecznik
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-11-2007, 22:32   

sasza napisał/a:
-woda pod nogami pasażera (woda leci gdzieś z górnego prawego rogu)
Leci gdzieś przy szybie.
sasza napisał/a:
-spryskiwacz tylnej szyby nie działa
Posłuchaj czy działa pompka. Jak tak to albo zapchany przewód do spryskiwacza (mało prawdopodobne), raczej przewód będzie gdzieś odłączony. Może nawet przy spryskiwaczu.
 
 
sasza
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 08:43   

wymieniłem prześniedziałe bezpieczniki ale nadal nie działa mi zegar :(
oświetlenie wew. już działa -któś źle bezpieczniki powkładał
czy ma ktos moze przetłumaczony schemat z bezpiecznikami, bo tylko część udało mi się przetłumaczyć z niemieckiego :) to tak na przyszłość
z przeciekiem okazało się że śruba, kóra trzyma taką czarną rynienkę do szyby była za krótka i słabo dociskała -zmniejszyła się ilość wody cieknącej do środka ale nadal cieknie więc jutro po pracy cały prawy błotnik zdejmuję,
dzięki za odpowiedzi czekam na kolejne
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 06-11-2007, 20:18   

odnośnie luzu na kierownicy... sprawdż koncowki drążków kierowniczych, sworznie wahaczy.
Ostatnio zmieniony przez tomusn 06-11-2007, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sasza
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 21:07   

"odnośnie luzu na kierownicy... sprawdż koncowki drążków kierowniczych, sworznie wahaczy."
jestem samochodowym laikiem więc zapytam jak i gdzie, tylko proszę się nie obrażać ale naprawdę chce zrobić jak najwięcej sam a aucie ale z wiedzą i terminologią u mnie kiepsko
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 06-11-2007, 21:36   

wleź pod auto!!!
to co się rusza jak ruszasz kierownicą to drążki kierownicze, są zakończone końcówkami drążka, ta końcówka taki przegubowy (ruchomy) element z osłoną gumową. jest on przykręcony do zwrotnicy. duży kawał metalu o kształcie wielkiego "L" to wahacz, ma on na końcu również element przegubowy zwany sworzeniem (lub przegubem kulowym)

jeżeli sworzeń lub końcówka nabiorą luzu to zaczyna się to o czym piszesz: luzy i pukania

wahacz lewy do C5x ze sworzniem:


końcówka drążka do C5x:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
sasza
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 23:22   

dzięki :)
pora się pobrudzić
 
 
andrzej_wwa
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 15:31   

Gratuluję sprzętu :-)
jak ogólne wrażenie?
jak Ci zapala w mrozy - ostatnio było poniżej -10, mój C54 przy -17 stopniach zeszłej zimy za pierwszym razem palił,
sprawdzałeś spalanie?
 
 
sasza
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 23:44   

wrażeniea ogólne pozytywne,
a z mrozy pali jakoś ale zamierzam świece wymienić i będzie git chyba,
co do spalania to jest to zaleta tego auta, pali mało w mieście ok 6-6,5 ale to zalezy jak jeżdze (po Wrocławiu - bywalcy wiedzą)
natomiast na trasie troszke mniej a jade tam ok 100
natomiast mam pytanko czy on zawsze taki głośny ? :)
poza tym nie mam obrotomirza i tak na ucho i na prędkości nauczyłem się zmieniać
teraz zamierzam zamontować nagrzewnice paliwa żeby troszke lepiej spalał paliwko i moze był tyćkę żywszy
pozdrawiam
 
 
andrzej_wwa
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2008, 10:33   

tak świece to podstawa w mrozy, tylko czeka mnie chyba wizyta u pompiarza bo w duże mrozy przy pierwszym paleniu strasznie mi rosną obroty - ale jak sie silnik nagrzeje jest juz ok... mój w mieście potrafi zejść do 5,5 a na trasie rekord to 4,5 - jak jadę z rodzinką zgodnie z wszelkimi ograniczeniami predkosci i nie cisnę wcale...
głośny jest ale to już chba urok modelu, ja ciągle zrywam gdzieś wydek - urok życia na wsi ;-) pewnie z czasem kompletnie go zmienię bo narazie tylko łatam usterki wydechu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.