Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty
Autor Wiadomość
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 05-08-2007, 21:57   dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty

witam przepraszam że wszedzie sa moje posty,
ale prosze powiedzcie mi gdzie jest ktos kto moze naprawić moj samochod bo już nie mam na niego sily jak zaczołem grzebac przy silniku to chodzi jeszcze gorzej,
niż wczesien wiec tak
dzieje sie z nim ;
-to ze czasem nie chce zapalic a jak zapali to obroty faluja i im więcej gazu tym bardziej obroty spadaja (czyli moze zalewa go paliwo ?)
-kable swiece nowe przepustnica czysta
-wiec pomyslalem ze moze krokowy (nowy już idzie poczta )ale pomierzyłem i na kostce wyszlo 29,5 czy to dobrze wyszło?

więc prosze powiedzcie mi gdzie mam go naprawic najlepiej na dojazd ale jak nie to zalatwie lawete,
bo eclips nawet z garażu już nie może wyjechac a zaczynaja sie zloty.
Wiec prosze powiedzcie mi gdzie moge go naprawic.
Chodzi o obroty bo nie moge ich ustawic a niby powinien dzialac
z gory przepraszam za styl wypowiedzi ale jestem po calym dniu regulacji(kolejnym zmarnowanym dniu) wiec prosze o dopowiedz i dzieki za zrozumienie
pozdro
_________________
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2007, 23:34   

przepływka ? neiszczelnośc w dolocie ?
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 05-08-2007, 23:50   

nieszczelnosc w doocie to raczej nie sprawdzilem i wąz przynajmnej jest caly,
a co mam sprawdzić zeby się upewnic?
Ale to mogla być przyczyna tego że wczesniej czasem gasł?
_________________
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-08-2007, 09:22   

SAMAEL napisał/a:
neiszczelnośc w dolocie ?


NOOO ładne efekty daje uszkodzona uszczelka kolektora dolotowego......tyle, że powyżej 2000 rpm silnik działa normalnie....prawie ;) a polka jest na jałowych ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-08-2007, 09:58   

nie wiem ale on we wszystkich zakresach obrotow zle dziala a czasem mam szczescie i na wolnych jest ok (ale to czasem i roznie bywa z tym).
Jak jade i proboje przyspieszac to mam wrażenie jak by go cos mulilo i mysłalem że może ma za malo powietrza a za dużo paliwa bo wydech byl strasznie goracy .
Tak szczerze to najwieksza glupata jest to ze zaczolem przy nim grzebac sam no ale zobacze jeszcze co i jak moze juz nic wiecej nie zepsuje.
A jak mam sie upewnic czy to dolot (jak to sprawdzic?)
pozdro
_________________
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 12:19   

Przyjedź w weekend do Olsztyna to podłączę Cię na dataloggera i sprawdzimy co jest.

Jeżeli będzie ok to przyczyny trzeba szukać nie w elektornice tylko w mechanice. Bartek ostatnio miał ciekawy przypadek, z którym walczył kilka dobrych miesięcy. Ale się udało. Wszystko zakończyło się pełnią sukcesu. Przyczyną była część za 7,5 zł.

Jak kupiłeś autko i wszystko było ok, to pewnie coś z ECU. Wtedy Bartek jest w stanie je zreanimować - tylko nie mógł pójść procesor bo wtedy nikt go ci nie naprawi. chyba że masz nowy :)

Jak się spotkamy sprawdzimy jakie parametry są silnika. Może czujnik położenia wału poleciał, także może być źle zapłon ustawiony ...

Jakieś błędy masz? Check się pali? ;)
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-08-2007, 12:57   

dzieki za odp
tak od nowosci gasł jak się zorgrzał ale tak z zaskoczenia nie bylo reguly jakie obroty i takie tam.
a teraz chodzi nie rowno i wogole lipa fakt ze jak na krokowym jest 29,5 to moze i byc dobry dzieki za propozycje jak nic nie wyjdzie to skorzystam tyle ze musze go jakos zrobic bo do olsztyna jest 100 cos km.
Napisze jak uda mi sie cos wymodzic pozdro
_________________
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-08-2007, 13:57   

cy_cek napisał/a:
Przyczyną była część za 7,5 zł.


czyli uszczelka kolektora ssącego ;)

masz alternatywę - możesz podjechać do Wawki ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-08-2007, 14:02   

LEWY, teraz Twoj Eclipse nie ma wyjscia :P
musi jezdzic dobrze...
(gwoli scislosci napisze, ze ja rowniez sie w innym watku zaoferowalem pomoc, wiec jak nie Olsztyn, jak nie Wawka to Malbork :) )
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-08-2007, 14:13   

wiem i bardzo dziekuje wszystkim za pomoc,
bo mechanicy w mojej okolicy mowia ze to że tamto i wszylo by że nowy silnik najlepiej kupić.
Jak narazie zlożylem dziala nawet dobrze,
nie ma paliwa w wydechu , na zimnym 1500 obrotów (nie wiem czy dobrze?) na cieplym 1100 .
Ale czuć że nie ma takiej mocy i pali się CE
Tak ze jeszcze się nie ciesze za bardzo bo już było tak ze sie cieszylem bo dziala ostygł i lipa nawet nie chciał z garazu wyjechać
ale dziekujje bardzo za oferowana pomoc
i jeszcze się odezwe
pozdro
_________________
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 06-08-2007, 14:30   

jesli sie pali ce to moze padlo ci ecu lub ktory czujnik np.polorzenia walu .

ale ja stawiam na ecu i mysle ze wyslanie go do bartka moze ci pomoc.

pozdrawiam
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-08-2007, 14:31   

to odczytaj blad - na mojej www masz to opisane (sposob identyczny, bledy w wiekszosci te same, dochodzi kilka nowych - w stosunku do 4G37)
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 17:53   

tu widać jest błąd elektroniczny bo pali się CE. Pewnie komp do rekatywacji, kondziorek poleciał i ścieżka padła .... :)
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-08-2007, 18:27   

no moze i tak
najgorsze jest to ze ja sie nie znam na tych sprawach ( a szkoda bo chcialbym)
probowalem zobaczyć te bledy ECU
przeczytalem kilka razy opis na stronie
Krzyzak
I wyszło mi że często pojawiaja sie bledy
-23-czujnik TDC 1 cylindra
-24prędkosciomierz (ale to chyba moj bląd a nie ECU)
-14-czujnik przepustnicy
tyle że nie wiem ile to trzeba bylo trzymac i nie mam 1000000% pewnosci ze dobrze to zrobilem (wiem ze zenada powiedziec co i jak to i tak nie potrafi tego zrobic)
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2007, 19:11   

LEWY napisał/a:
tyle że nie wiem ile to trzeba bylo trzymac i nie mam 1000000% pewnosci ze dobrze to zrobilem (wiem ze zenada powiedziec co i jak to i tak nie potrafi tego zrobic)


... i po to jest na forum żeby się nauczyć :mrgreen: jeśli Ty bedziesz cierpliwy, to my też.
A teraz co do błędu 23 - nie mam doświadczenia.
Błąd 23 - to nie problem
Błąd 14 - padł TPS najprawdpodobniej, ale zanim go wymienisz wymontuj ECU i wymień kondensatory. TPS to urządzenie które nie ma prawa paść, pada tylko w jednym momencie, jak właśnie w ECU wylewa kondensator i podaje za wysokie napięcie na TPS, wtedy pada. Jakiekolwiek naprawy zaczołbym od ECU. Jak już zrobisz ECU to trzeba poszukać w używce TPS (nowy straszna cena) i znaleść kogoś z datalogerem lub jeśli masz lapka zrobić sobie dataloger, bez datalogera TPS'a nie ustawisz.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.