Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje EVO IX
Autor Wiadomość
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 19:56   Moje EVO IX

EVO 9 GT340. Autko kupione w Polsce.
Jest masakrycznie szybki.




Ostatnio zmieniony przez Grzesiek10 23-12-2007, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-12-2007, 20:10   

Gratulacje =D> Ładny kolor
Grzesiek10 napisał/a:
Jest masakrycznie szybki.
wierzę w to, jednak poczekaj niedługo pojawi się rakieta by Kochajj :D i wtedy może się okazać już nie taki szybki ;)

Jeszcze raz gratki.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-12-2007, 20:12   

o najsss :) piekne autko :)
opisz cos moze jak kupiles,gdzie, co miales wczesniej, w jakich okolicznosciach, podchwytliwe teraz :D dlaczego akurat Evo :twisted:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 20:23   

roch_27 napisał/a:
Gratulacje =D> Ładny kolor
Grzesiek10 napisał/a:
Jest masakrycznie szybki.
wierzę w to, jednak poczekaj niedługo pojawi się rakieta by Kochajj :D i wtedy może się okazać już nie taki szybki ;)

Jeszcze raz gratki.

pozdro


Jaką moc i moment obrotowy ma MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S Kochajja ?
Jaką ma masę własną ?
Ciekawy jestem konfrontacji z EVO.

Pozdro.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-12-2007, 20:26   

Grzesiek10 napisał/a:
Jaką moc i moment obrotowy ma MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S Kochajja ?
na razie standard ;) czyli 280 PS ale po zmianach będzie tego ponad 400 PS :D

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 20:31   

Robson86 napisał/a:
o najsss :) piekne autko :)
opisz cos moze jak kupiles,gdzie, co miales wczesniej, w jakich okolicznosciach, podchwytliwe teraz :D dlaczego akurat Evo :twisted:
Pozdroo


Jestem drugim właścicielem EVO. Kupiłem go około 5 miesięcy temu z przebiegiem 7,5 tys. km. Autko było wyprodukowane w 2006 r.
Dlaczego EVO ?
Długo zastawiałem (zastanawialiśmy razem z bratem) czy EVO, BMW M3, czy Subaru STI.
Kupiłem EVO ponieważ jestem zakochany w tym autku od ponad 10-ciu lat. Oczywiście wtedy były inne wersje. Dla mnie jest to najładniejsze (może jedno z najładniejszych) autko, które znam.
Oprócz EVO mamy BMW 320d (z chipem ma około 180 KM).

Pozdro.
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 20:33   

roch_27 napisał/a:
Grzesiek10 napisał/a:
Jaką moc i moment obrotowy ma MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S Kochajja ?
na razie standard ;) czyli 280 PS ale po zmianach będzie tego ponad 400 PS :D

pozdro


To rzeczywiście masakra.
Jakie przewidywane osiągi będzie miało to autko (0-100, 0-200 km/h) ?

Niedawno EVO pojechałem na 1/4 mili. Był to mój jedyny przejazd (startowałem poza konkursem z motocyklem 600-ką). Zrobiłem czas 12,91 sek. Ścigacz miał 12,2 sek.
Praktycznie przez pierwsze 200 metrów motocykl siedział mi na tylnym kole. Dopiero później mnie wyprzedził.

Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek10 19-12-2007, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-12-2007, 20:37   

Grzesiek10 napisał/a:
Jakie osiągi ma to autko (0-100, 0-200 km/h) ?
standard około 5,3 s do 100km/h :twisted: Polecam zobaczyć ten krótki filmik LEGNUM & BMW 330 najlepsza jest końcówka filmu :badgrin:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 21:02   

Ładnie wymiata.
 
 
Tanpit
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2007, 19:19   

Masz w istocie piękne auto.
Kolor nie ma tu znaczenia (choć czarny po prostu wgniata mnie w ziemię;), ponieważ EVO wygląda świetnie w każdej seryjnej barwie.

Odnośnie konfrontacji z Legnumem, pamiętajmy, że ten japoński galant jest cięższy od Lancer'a (tak mniemam, w końcu to duże kombi) i do tego ma automatyczną skrzynię, więc przy porównywalnych mocach Twoja czarna strzała powinna być szybsza od auta Tomka. No cóż, to tylko moja teoria...

Pozdrawiam.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 20-12-2007, 19:45   

Tanpit napisał/a:
No cóż, to tylko moja teoria...
dokładnie :D ten automat w Legnum ma zupełnie inne przełożenia niż nazwijmy to "cywilny" kombi ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 20-12-2007, 20:28   

witam... dokładnie jak pisze roch... skrzynia ta w znacznym stopniu rozni sie od zwyczajnego automatu... po pierwsze taka skrzynia montowana jest w porsche... po 2gie 5 biegów... po trzecie hamowanie silnikiem... po 4te ciągnie do odcięcia i nie wbija wyzszego biegu :) ... po czwarte jest bardzo szybka... praktycznie nie ma roznicy miedzy auta a manualem... po 5'te w trybie tiptronik praktycznie 'nie mysli'... po 6'te uczy sie stylu jazdy i w trybie auto zachowuje sie podobnie do tego jak jezdzimy nią w trybie tiptronik...
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2007, 21:02   

kochajj, jaką moc planujesz uzyskać, jaki moment obrotowy. Jaką masę własną ma Twoje autko ?
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 20-12-2007, 21:32   

1520 kg... na początek około 330 - 350km... dalej raczej nie bede grzebał... legnum ma dość spore mozliwości jesli chodzi o silnik... standardowa moc generowana jest przy doładowaniu 0,6 bara...

w serii :
Peak power — 206 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm
Compression ratio — 8.5:1

plany :

Peak power — (350 PS)
Peak torque — 450-500 N·m ?????? wyjdzie w praniu...
 
 
Grzesiek10
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2007, 21:43   

Mój to wersja GT340, czyli powinien mieć teoretycznie 340 KM (420 Nm). Na hamowni wyszło trochę więcej - 356 KM. Masa własna to 1465 kg.
0-100 km/h robi w granicach 4,4 - 4,5 sek.
Kiedyś próbowałem się z Porsche Carrerą 4S (z rolki) i szliśmy równo.
Twój również będzie nie źle zamiatał. Powiem nawet, że porównywalnie z moim. Twój będzie miał trochę większy moment obrotowy.

Pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.