Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB1 1.3] Spadek mocy Lancera, praktycznie całkowity.
Autor Wiadomość
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
  Wysłany: 18-01-2008, 08:56   [CB1 1.3] Spadek mocy Lancera, praktycznie całkowity.

Dzisiaj jadąc do pracy, w pewnym momencie chciałem zjechać ze skrzyżowania a tutaj niespodzianka. Silnik jakby stracił całą moc. Udało mi się zjechać przy około 4000 obrotów. Zachowuje się następująco: odpala bez problemu, wolne obroty OK. Przy wciśnięciu gazu ledwo wchodzi do 4000 obrotów bez obciążenia i wtedy mozna przejechać kilka metrów. Poniżej i powyżej 4000 obrotów strzela z rury słychać drobne wybuchy w wydechu, momentami biały dym śmierdzi parafiną, momentami czarny dym i iskry z rury. Wylot rury czarny jak smoła. Wszystkie świece działają, słychać słychać spadek obrotów po zdjęciu fajki na każdym cylindrze. 2 miesiące temu miałem naprawiany aparat zapłonowy, dzisiaj w czasie pracy odkręcę go i sprawdzę czy moduł nie został przypadkiem zaklejony klejem na gorąco, co u Bursta powodowało problemy,bo klej się roztopił.

Co to może być? Uszczelka pod głowicą, zapłon, zapchany katalizator, czy jeszcze coś innego?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2008, 09:23   

zobacz rozrzad moze cie przestawil
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-01-2008, 15:20   

moze to byc czujnik ruchu w aparacie , palec, kamien-- ogolnie slaba iskra
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-01-2008, 16:25   

Ja bym najpierw wymienił świece.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-01-2008, 16:58   

wichura1, mnie to smierdzi niedopalaniem paliwa lub jego nadmiarem jezeli instalacje w/n masz ok to sprawdz czujnik temperatury silnika bo jak by Ci padl podczas jazdy to Ecu zaczyna rozgrzewac silnik - c<zyli wlancza tryb "ssania" i masz zxa bogata mieszanke poprostu go zalewasz
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-01-2008, 22:43   

Zdiagnozowaliśmy ze szwagrem stroboskopem, że przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu znika iskra. Przy delikatnym przyspieszaniu kręci się nawet do 6000rpm. Iskra przy wolnych obrotach i delikatnym przyspieszaniu jest duża, można podłączoną osobno świecę oddalić na 2cm od masy a i tak przeskakuje. Przy naprawie gostek aparatu gostek wsadził tranzystor BD941, ale bez radiatora. Mam nadzieję, że to on szwankuje. Chętnie bym zamienił na chwilę od kogoś aparat zapłonowy, jego wymiana to około 5 minut. Jutro może się uda u handlarza.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-01-2008, 22:29   

Walnięta była cewka wymieniana 3 miesiące temu, a moduł J955 ma odspojony 1 styk od płytki ceramicznej. Kupiłem już nowszy model aparatu, od Protona 415 z Hallotronem zamiast optyki. Misiek zapalił po 2 obrotach rozrusznika. :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.