Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
accent 95-96r. warto czy nie
Autor Wiadomość
hoodzix
[Usunięty]

  Wysłany: 18-01-2008, 13:03   accent 95-96r. warto czy nie

witam! co prawda zastanawialem sie nad coltem CAO lub swiftem mk3 ale jak to w zyciu wpadla mi nowa mysl, czyli hyundai accent 95-96 rok. I tu pojawiaja sie pytania-wiem ze ma wiecej miejsca niz colt i swift ale jestem bardzo ciekaw czy wszystkie silniki z tego roku (chyba 1,3 i 1,5) to sa silniki mitsu??? Jak wyglada spalanie w tych hultajach? Rdza je lubi? Jakie sa plusy i minusy tego autka? Bede wdzieczny za odpowiedzi ludzi, ktorzy maja badz mieli stycznosc z tymi autkami. No i czy jestem w stanie cos do 5 tys ciekawego kupic czy za ta cene nie warto?
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-01-2008, 00:04   

Nie warto (...)

- słabe wyniki zderzeniowe - choć Swift ma jeszcze gorsze,
- rdza atakuje od tylnych nadkoli,
- silniki są na licencji Mistu a nie produkcji Mitsu, co nie zmienia faktu że spisują się dobrze nawet na gazie i są tanie w utrzymaniu - mam na myśli paski i inne du-perele,
- licz się ze spalaniem w trasie przy spokojnej jeździe 6 - 6.5 L, w mieście odpowiednio więcej,
- dynamika "standardowa" czyli w pobliżu 1.4 16v - za to niezła elastyczność,
- nieskomplikowane zawieszenie (to jako plus);

(...)nie warto, jednak za 5 tys. chyba nic lepszego nie znajdziesz; jest spora szansa, że trafisz na dobry egzemplarz i to kupiony w PL u dealera;
jeżeli jest to wykonalne to dołóż i kup Accenta II ( 2000-2005 ) a otrzymasz auto dojrzalsze i dużo bardziej bezpieczne



:rolleyes:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
hoodzix
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2008, 00:18   

e-gen napisał/a:
słabe wyniki zderzeniowe - choć Swift ma jeszcze gorsze,
- rdza atakuje od tylnych nadkoli
Mysle ze colt podobnie.
e-gen napisał/a:
licz się ze spalaniem w trasie przy spokojnej jeździe 6 - 6.5 L, w mieście odpowiednio więcej
A ktory spali mniej? Pewnie swift ale colt to chyba nie 8)
e-gen napisał/a:
dołóż i kup Accenta II ( 2000-2005 ) a otrzymasz auto dojrzalsze i dużo bardziej bezpieczne
Gdybym dysponowal taka gotowka, to na accenta chyba w ogole bym nie spojrzal hehe :mrgreen: A taka smieszna mysl mnie nachodzi - e-gen, tak naprawde to co napisales wg mnie brzmi bardziej zachecajaco niz odrzucajaco :)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-01-2008, 00:28   

hoodzix napisał/a:
A taka smieszna mysl mnie nachodzi - e-gen, tak naprawde to co napisales wg mnie brzmi bardziej zachecajaco niz odrzucajaco :)


interpretacja dowolna - w końcu to Ty wiesz czego tak naprawdę oczekujesz od samochodu

apropo Swifta; to na pewno będzie palił mniej z silnikiem 1.0 (3 cylindry) natomiast Swift 1.3 już tylko nieznacznie mniej niż Accent 1.3 (tak naprawdę to troszkę ponad 1300 cm);
Zaletą Accenta są regulatory hydrauliczne luzów zaworowych - czego Swift m3 nie ma.

Przy takim budżecie cudów nie można się spodziewać dlatego trzeba kierować się przede wszystkim stanem konkretnego egzemplarza. Prawda jest też taka, że Colty z tego okresu nie należały do szczególnie chętnie kupowanych w polskich salonach, także większość ofert jest z zagranicy z często bardzo niepewną przeszłością...dodatkowo przy Mitsu płaci się za markę.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
hoodzix
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2008, 00:37   

e-gen, zgadzam sie z Toba w zupelnosci, jednak w swifcie w ogole nie patrze na 1,0 tylko juz 1,3. W accencie chyba na 1,3 nie warto patrzec, tylko juz na 1,5 bo przyjemnosc z jazdy inna, i z tego co czytalem spalanie podobne. Ale z jednym sie nie zgodze:
e-gen napisał/a:
Colty z tego okresu nie należały do szczególnie chętnie kupowanych w polskich salonach
Ich w PL salonach nie bylo w ogole, ale mniejsza o szczegoly :biggrin: Tak wiec przyjrze sie temu accentowi, bo moze nie jest zle 8)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-01-2008, 00:43   

(...)źle nie jest, ale jeżeli przeważnie będziesz "robić miasto" to szukaj samochodu LEKKIEGO z małym silnikiem, jak Swift 1.0 (on JEST żwawy) Fiesta 1.2 (silnik Yamahy) a wtedy rzeczywiście mało będziesz wydawać na paliwo i OC - podkreślam: 1.3 w Accencie/Colcie mają de facto > 1300 cm a więc wejdziesz w wyższe OC (wielu ubezpieczycieli ma taki próg - polecam jako ubezpieczyciela OC: PZM )
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
hoodzix
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2008, 00:54   

Ale chcialbym w razie czego w miare bezpiecznie wyprzedzac na trasie, co zbyt male silniczki mi tego przywileju nie dadza. Tak wiec swift 1,0 choc wdzieczny, to za maly. Wychodze z zalozenia, ze trzeba polaczyc spalanie (ciut wieksze) z lepszym wyprzedzaniem (teoretycznie wieksze bezpieczenstwo).
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-01-2008, 01:10   

Accent 1.5 przyspiesza na IV biegu od 60 - 100 w 12 sek a od 80 - 120 na V biegu w 17 sek (zdrowy silnik)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
hoodzix
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2008, 01:11   

To dobrze czy zle???
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-01-2008, 00:22   

e-gen napisał/a:
Zaletą Accenta są regulatory hydrauliczne luzów zaworowych
Dla mnie to poważna wada przychodząca z wiekiem. Wiem jak u brata w Accencie 1.3 łomotają na zimnym silniku (i powiem szczerze, że nie wiedziałem, że Accent 1.3 ma hydraulikę zaworów-tylko podejrzewałem po tym hałasie). Teraz już jestem pewien. Ma niby ponad 140 000 km przebiegu i już cykają. Na rozgrzanym cisza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.