 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1 Samochód - 2 Problemy |
Autor |
Wiadomość |
Mentor_Bitch [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2008, 13:39 1 Samochód - 2 Problemy
|
|
|
Problemy są dwa.. przy pierwszym objawy są identyczne gdy wadliwa jest kopułka rozdzielacza. Drugi to dziwny hałaś wydobywający się z silnika + luzna czesc którą zamieszczam na zdjęciu.
Kopułke rozdzielacza wyczyściłem wg instrukcji znalezionej na forum jednak bez zadawalajacych rezultatów. Czy to może być wina świec lub kabli NW?
Do drugiej usterki nawet nie wiem jak się zabrać. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 23-01-2008, 14:59
|
|
|
Uklad wysokiego napiecia gdy szwankuje najlepiej wymienic za jednym razem palec kopulke kable w/n i swiece bo inaczej to jest zabawa
sprawdzanie kabli w/n: gasisz swiatlo odpalasz silnik i obserwujesz czy niema przeskoku iskier na kablach
bierzesz pedzel z woda najlepiej jeszcze dodac do wody soli jezeli iskrza i jest dyskoteka - to kable do wymiany.
Swiece musisz wykrecic i oceniasz czy jest wlasciwa przerwa na swiecach i czy nagar ma kolor rudy i jest suchy. Przerwa na swiecy przy silniku 1,5 8v 1,1mm. Uwaga jezeli masz gaz w aucie to przerwa powinna byc zmniejszona do 0,8mm
Najlepiej wymien wszystkie: kable swiece palec kopulka
Co do brzeczacego odglosu to : strzalki wskazuja na pompe wodna sprawdz czy halas pochodzi z niej
-- zdejmij pasek i odpal auto na krotko - jezeli dzwiek nie zanik to znaczy ze halas moze pochodzic z rolki napinajacej rozrzadu - pada lozysko w rolce - rolka i pasek rozrzadu do wymiany
Ewentualnie moze tez halasowac lozysko alternatora - bardzo prawdopodobne.
Po wymianie ukladu w/n warto zrobic regulacje zaplonu /przy zmasowionym ECU/ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
Ostatnio zmieniony przez wojmi1 23-01-2008, 15:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mentor_Bitch [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2008, 15:06
|
|
|
Dzieki za wskazówki |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 23-01-2008, 15:21
|
|
|
Mentor_Bitch, malo widac na zdjeciu moze kolo pasowe na pompce wodnej to dokrec...
ja w tym miejscu gdzie wskazuja strzalki nic nie mam , jedynie pod kolem pompki zaczyna sie oslona rozrzadu. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Mentor_Bitch [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2008, 15:25
|
|
|
Pare dni temu gdy wszedłem pod auto i kumpel je odpalił wydawało mi się że dzwięk pochodzi z miejsca na zdjęciu jednak gdy zobaczyłem od góry ten luzny element wydaje mi sie ze moze być wlasnie to.
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 23-01-2008, 16:29
|
|
|
Mentor_Bitch, czy tobie nie chodzi o gl kolo pasowe walu sinika jest tam sruba centralnie i faktycznie jak sie poluzuje to dzwoni a jak odpadnie to masakra./klucz 19/
najlepiej ja dokrecic przy uzyciu klucza udarowego pnematycznego /taki jakim kola dokrecaja na wulkanizacji/ zdjac mkolo jest otwor w blotniku zalozyc nasadke przedluzki
[ Dodano: 23-01-2008, 16:42 ]
w kole pasowym walu jest jeszcze podkladka przykrecana przykrecana 4 srubami /klucz 10/
Kolo glowne pasowe silnika sklada sie z kola pasowego polaczonego srubami z kolem rozrzadu a calosc jest
przykrecona sruba na klucz 19 / ta od klucz udarowego/ jezeli ta sruba popuscila warto uzyc kleju do gwinkow by sie nie odkrecala
Nawiasem mowiac zaliczylem odkrecenie sie tej srubki w trasie - poprostu glowica do roboty
http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=15
opis co sie dzieje jak sie ta srubka odkreci |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|