Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1 Samochód - 2 Problemy
Autor Wiadomość
Mentor_Bitch
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 13:39   1 Samochód - 2 Problemy

Problemy są dwa.. przy pierwszym objawy są identyczne gdy wadliwa jest kopułka rozdzielacza. Drugi to dziwny hałaś wydobywający się z silnika + luzna czesc którą zamieszczam na zdjęciu.


Kopułke rozdzielacza wyczyściłem wg instrukcji znalezionej na forum jednak bez zadawalajacych rezultatów. Czy to może być wina świec lub kabli NW?

Do drugiej usterki nawet nie wiem jak się zabrać.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-01-2008, 14:59   

Uklad wysokiego napiecia gdy szwankuje najlepiej wymienic za jednym razem palec kopulke kable w/n i swiece bo inaczej to jest zabawa
sprawdzanie kabli w/n: gasisz swiatlo odpalasz silnik i obserwujesz czy niema przeskoku iskier na kablach
bierzesz pedzel z woda najlepiej jeszcze dodac do wody soli jezeli iskrza i jest dyskoteka - to kable do wymiany.
Swiece musisz wykrecic i oceniasz czy jest wlasciwa przerwa na swiecach i czy nagar ma kolor rudy i jest suchy. Przerwa na swiecy przy silniku 1,5 8v 1,1mm. Uwaga jezeli masz gaz w aucie to przerwa powinna byc zmniejszona do 0,8mm
Najlepiej wymien wszystkie: kable swiece palec kopulka
Co do brzeczacego odglosu to : strzalki wskazuja na pompe wodna sprawdz czy halas pochodzi z niej
-- zdejmij pasek i odpal auto na krotko - jezeli dzwiek nie zanik to znaczy ze halas moze pochodzic z rolki napinajacej rozrzadu - pada lozysko w rolce - rolka i pasek rozrzadu do wymiany
Ewentualnie moze tez halasowac lozysko alternatora - bardzo prawdopodobne.
Po wymianie ukladu w/n warto zrobic regulacje zaplonu /przy zmasowionym ECU/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
Ostatnio zmieniony przez wojmi1 23-01-2008, 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mentor_Bitch
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 15:06   

Dzieki za wskazówki
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-01-2008, 15:21   

Mentor_Bitch, malo widac na zdjeciu moze kolo pasowe na pompce wodnej to dokrec...
ja w tym miejscu gdzie wskazuja strzalki nic nie mam , jedynie pod kolem pompki zaczyna sie oslona rozrzadu.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Mentor_Bitch
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 15:25   

Pare dni temu gdy wszedłem pod auto i kumpel je odpalił wydawało mi się że dzwięk pochodzi z miejsca na zdjęciu jednak gdy zobaczyłem od góry ten luzny element wydaje mi sie ze moze być wlasnie to.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-01-2008, 16:29   

Mentor_Bitch, czy tobie nie chodzi o gl kolo pasowe walu sinika jest tam sruba centralnie i faktycznie jak sie poluzuje to dzwoni a jak odpadnie to masakra./klucz 19/
najlepiej ja dokrecic przy uzyciu klucza udarowego pnematycznego /taki jakim kola dokrecaja na wulkanizacji/ zdjac mkolo jest otwor w blotniku zalozyc nasadke przedluzki

[ Dodano: 23-01-2008, 16:42 ]
w kole pasowym walu jest jeszcze podkladka przykrecana przykrecana 4 srubami /klucz 10/
Kolo glowne pasowe silnika sklada sie z kola pasowego polaczonego srubami z kolem rozrzadu a calosc jest
przykrecona sruba na klucz 19 / ta od klucz udarowego/ jezeli ta sruba popuscila warto uzyc kleju do gwinkow by sie nie odkrecala
Nawiasem mowiac zaliczylem odkrecenie sie tej srubki w trasie - poprostu glowica do roboty :badgrin:
http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=15
opis co sie dzieje jak sie ta srubka odkreci
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.