Jaki gaz do Sigmy? |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 30-01-2008, 01:43 Jaki gaz do Sigmy?
|
|
|
Pytanie krótkie - jaki jest w miare godny i dość tani sekwencyjny gaz do Sigmy czy ogólnie do 6G72 24V ? Mam na oku warsztat który założyłby mi STAGA300 za okolo 3000 zł ? Czy ktoś posiadających starsze autko z V6 (Galant 2.0 i 2.5 V6 chyba miał podobny sterownik silnika) jest w stanie podzielić się wrażeniami. Aha, i wiem że ktoś moze odpowiedzieć że najlepszy gaz to żaden ale niestety - przy tych cenach benzyny i tym spalaniu jestem zmuszony bo przez rok i tak sporo za dużo wydałem na benzyne |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
trymer24 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2008, 19:39
|
|
|
pomóglbym ale sam sie bujam z mysla czy do sigmy 12v zkladac sekwencje czy zwykly, a za sekwencje do mojej wolaja 3000tysie w Łodzi - sprawdzony warsztat.
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-02-2008, 19:43
|
|
|
sprawa sie juz rozwiązała - wybrałem warsztat - jestem umówiony na instalacje - warsztat najlepszy w okolicy, znajomemu gazowali Hyundaia Lantre 3g 1.6 i auto smiga wiec chyba znaja sie na rzeczy. Za 2900 instaluja STAGA300
Z gazu to chyba tylko sekwencje lub ewentualnie w najgorszym wypadku instalacje z jednopunktowym wtryskiem. Wynalazki w postaci instalacji mieszalnikowej niech umrą smiercią naturalną wraz z autami typu Polonez albo tragiczną wraz z BMW LPG Power |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Grayson76 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2008, 21:36
|
|
|
Nareszcie człek rozsądny... nie ma co oszczędzać tylko sekwencja. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10654 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-04-2008, 22:22
|
|
|
lukasz12, bardzo dobry wybór. Jak porzdanie założa to bedziesz bardzo zadowolony. A i cena rozsana jak za lpg do 6ciu garków;). sam mam tez staga tylko ze 200 i nie ma kłopocików.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-04-2008, 09:25
|
|
|
Ja póki co nie narzekam. Na razie to zrobiłem 3000 km wiec trudno ocenić jak ta instalacja będzie chodzić po 50000 km. Mam nadzieje ze dobrze.
Był na początku mały problem ze swiecącym sie CHECK i gość próbował montować oporniki. W koncu jednak załozył mi oddzielny emulator i problem znikł. Ogólnie jestem zadowolony |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|