Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 09:22
duż eproblemy z zimnym silnikiem w Pajero 2,8TDI 96r pomocy
Autor Wiadomość
rafalo16
[Usunięty]

  Wysłany: 05-11-2006, 10:58   duż eproblemy z zimnym silnikiem w Pajero 2,8TDI 96r pomocy

awięc tak gdy auto jest zimne odpala na dotyk lecz po chwili spadają obroty zaczyna cały drżeć i gaśnie po czym próbuje odpalić ponownie i musze dość długo go piłować wtedy odpala jest wszystko ok lecz przy odpalaniu zaczyna strasznie kopcić i tak po 3 razach i jest puźniej wszystko ok no ale dlaczego tak sie dizeje ??byłem już u paru mechaników wymieniali filtry paliwa po czym auto chodziło ok no ale po 2 tyg nadal ten sam problem przychodził :( ( prosze o pomoc!!
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 05-11-2006, 15:51   dużę problemy

Sprawdził bym świece żarowe oraz urządzenie woskowe przestawiacza wtrysku na pompie wtryskowej prawdopodobnie niedziała i stąd mogą być te problemy.
 
 
xtom71
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 01:59   Re: dużę problemy

stani78 napisał/a:
Sprawdził bym świece żarowe oraz urządzenie woskowe przestawiacza wtrysku na pompie wtryskowej prawdopodobnie niedziała i stąd mogą być te problemy.


Witam!
Jak sprawdzić to "magiczne" urządzenie woskowe i jak je znaleźć? :)
podzrawiam
 
 
cwoj
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 11:52   

Miałem te same objawy. Okazało się, że padło uszczelnienie na pompie wtryskowej. Mechanik wymienił i wszysko wporządku.
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 15:45   

Nie wiem jak u Ciebie bo u mnie ten szpej jest ręczny ale......
W plaskaczu wyglądało to tak, że do dźwigni przyśpieszenia szła sobie dodatkowa linka wychodząca z walcowatego elementu wkręconego w rozgałęźnik rur układu chłodzenia.
Gdy silnik jest zimny linka jest napięta i podciąga troszkę dźwignię gdy się silnik nagrzeje poluzowuje coraz bardziej aż do pełnego zwolnienia utrzymując stałe obroty silnika na biegu jałowym. Ot cała filozofia. Może wygląda to podobnie. :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.