Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] problem z silniczkiem krokowym
Autor Wiadomość
cinus123
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2007, 12:26   [C52A 1.5] problem z silniczkiem krokowym

witam wszystkich
mam pytanie odnośnie regulacji silniczka krokowego może ktoś mi pomoże.
moje pytanie brzmi czy to jest normalne gdy np jadę sobie dojeżdżam do świateł wciskam wcześniej sprzegło a colcik wtedy trzyma 1000 obr/min dopiero jak sie zatrzymam minie z 3 sekundy obroty spadają do 600-700 i wtedy jest ok .
poadźcie proszę bo nie wiem o co mu chodzi -już wszystko próbowałem -regulowałem krokowy czyściłem przepustnićę i po tym tak się zachowuje -czy to jest normalne?

mój drugi problem jest taki że jak jest zimny to go coś trzyma dopiero przy 3500obr/min odzyskuje moc ,jak się zagrzeje jest wszystko ok -aha zaczął więcej palić tak gdzieś o litr pomóżcie please bo zaczyna mnie colcik powoli denerwować

[ Dodano: 23-08-2007, 12:30 ]
moje spalanie to gdzieś 8-9 litrów przy normalnej jeżdzie do 4 tys obr/min pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony przez josie 18-09-2007, 10:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-08-2007, 12:34   

Na temat silniczka krokowego to Bartek będzie wiedział, nawet chyba zajmuje się regeneracją.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-08-2007, 16:21   

cinus123 napisał/a:
jadę sobie dojeżdżam do świateł wciskam wcześniej sprzegło a colcik wtedy trzyma 1000 obr/min dopiero jak sie zatrzymam minie z 3 sekundy obroty spadają do 600-700 i wtedy jest ok .
To jest wzorowe zachowanie.
cinus123 napisał/a:
jak jest zimny to go coś trzyma dopiero przy 3500obr/min odzyskuje moc ,jak się zagrzeje jest wszystko ok -aha zaczął więcej palić tak gdzieś o litr
Po pierwsze wymiana filtra powietrza. Warto zwrócić uwagę na świece i kable WN.
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2007, 21:40   

cinus123 napisał/a:
colcik wtedy trzyma 1000 obr/min dopiero jak sie zatrzymam minie z 3 sekundy obroty spadają do 600-700 i wtedy jest ok .


To na 100% prawidłowe zachowanie.
Chroni silnik przed nadmiernym spadkiem obrotów i utraty cisnienia we wspomaganiu kierownicy.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2007, 21:49   

Anazar napisał/a:
Chroni silnik przed nadmiernym spadkiem obrotów i utraty cisnienia we wspomaganiu kierownicy.


Bardziej przed utratą wspomagania hamulców. Auta bez wsp. kier. też tak mają.
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2007, 22:01   

josie napisał/a:
Anazar napisał/a:
Chroni silnik przed nadmiernym spadkiem obrotów i utraty cisnienia we wspomaganiu kierownicy.


Bardziej przed utratą wspomagania hamulców. Auta bez wsp. kier. też tak mają.


:salute: byłem blisko :lol: dzieki że mnie poprawiłeś :thumbleft:
 
 
cinus123
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2007, 13:17   

dzęki wszystkim za informację jutro wymieniam filtr ikable zobaczymy może mu przejdzie
 
 
czupurek
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 21:35   

Czy to normalne gdy odpalam colcika wchodzi on na 2500 obr/min(za kazdym razem)(na zimnym jest ok1400obr/min) lub jest w ruchu nawet minimalnym to obroty jada na 2000obr/min i tak trzyma az sie nie zatrzymam, mija 3-5 sekund obroty spadają do 600-700 i wtedy jest ok .

Z tego co wyczytalem to na zimnym powinno byc ok 1200obr/min, a po odpaleniu ok 2000obr/min

Kazde zmniejszenie obrotow(regulacja ponizej 1000obr/min) objawia sie tym,ze obroty sa na poziomie 200-300obr/min (trzesie calym samochodem na biegu jalowym)

poradzcie prosze bo nie wiem co robic dalej -już wszystko próbowałem -regulowałem krokowy, czysciłem przepustnicę, :?
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 23:42   

czupurek napisał/a:
lub jest w ruchu nawet minimalnym to obroty jada na 2000obr/min


... na rozgrzanym to troszke za dużo.

czupurek napisał/a:
i tak trzyma az sie nie zatrzymam, mija 3-5 sekund obroty spadają do 600-700 i wtedy jest ok .


... tak powinien reagować. Czyli obroty nie wymagaą regulacji.

Ciężko stwiedzić, ale może THROTTLE POSITION SENSOR wymaga regulacji.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-01-2008, 17:10   

czupurek, cinus123, -sprawdz ustawienie zaplonu na zmasowionym ECU przy uzyciu lampy.
Wartosc konta wyprzedzenia zaplonu ma duze znaczenie /zazwyczaj 5 stopni/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
czupurek
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 18:42   [C52A 1.5]

dzieki bardzo za info; poszukiwania w toku... :rolleyes:

[ Dodano: 10-04-2008, 12:02 ]
Problemow cd-nastapil, wiec tak po ustawieniu wg. instrukcji,przed podlaczeniem silniczka jest ok[1000obr/min] (cokolwiek mniej tzn.750-850obr/min jest jeszcze gorzej),

a po podlaczeniu silniczka obroty i tak jada na 200-300obr/min , wyglada to tak jakby caly czas pamietal jakies ustawienia(komputer resetowany),


moze ktos podpowie :( dlaczego przy regulacji niby jest wszystko wporzadku, a po podlaczeniu silniczka i tak sa za male (moze trzeba ustawic silniczek -byl czyszczony),


drugi problem z tym zwiazany to to ze, w ruchu obroty sa 2000obr/min,a przy odpalaniu zimnego jada na 2500obr/min i przy kazdym ruchu kierownica lub toczeniu sie,----

----to juz udalo sie wyeliminowac 2000obr/min przy odpalaniu ,a ok 1300obr/min przy ruchu - a reszta bez zmian.


PS. zaczynam juz tracic nerwy na ten samoczodzik chociaz mam go juz 7 latek :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.