Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] problem z olejem
Autor Wiadomość
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 15:38   [CA4A 1.6] problem z olejem

od paru dni z silnika leje sie olej. zagladalem tam i nie moge zidentyfikowac skad jest ten wyciek.odrzucam uszczelke pod glowica bo na mocy nic nie stracil i nie ma oleju w wodzie. jaka najczesciej uszczelka siada?? albo moze cos inego wyciek jest na praktycznie calej szerokosci silnika. prosze o rady.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 29-01-2008, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-01-2008, 15:50   

wielki265, masz pewnie problem z wyciekiem przez zimery walu a powitrze rozrzuca to na caly silnik
odkrec oslone rozrzadu gorna jezeli olej jestm na pasku rozrzadu to to jest ten wyciek.
Moze tez cieknac przy filtrze oleju i powietrze tez to rzuci na caly silnik.
Podobnie wyciek spod pokrywy zaworow --- wiec jak widzisz kombinacji jest wiele :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 16:08   

wał to nie jest napewno bo odkrecalem osłone rozrzadu. a na laczeniu silnika ze skrzynia automatyczna moze cos sie dziac jest tam jakies cisnienie oleju??
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 16:44   znow olej

czy jest mozliwe zeby paliwo lub woda dostala sie do oleju??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-01-2008, 18:33   

wielki265 najlepiej wklej zdjęcie, na którym widać wyciek. I wszystkiego się dowiesz.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 29-01-2008, 18:37   

tak -opisz co cię niepokoji
 
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 19:21   

tak w ogole to mam wyciek oleju z silnika ale nie moge znalezc skad jest na calej szerokosci. dolalem troche oleju bo bylo minimum. pojezdzilem troche postawilem auto i po godzinie sprawdzilem stan bylo prawie max odpalilem na jakies 10 sekund i znow bylo minimum(magia czy co?) i jak odkrece korek wlewu to dosc dmucha powietrze
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2008, 19:25   

objaw dmuchania powietrzem w mitsu to nie powod do niepokoju. po tym jak odpalasz silnik olej jest rozprowadzany magistrala olejowa po całym silniku. zanim spłynie minie troche czasu dlatego poziom zawsze sprawdzaj po dluzszym postoju np po nocy. a nastepnym razem nie pisz siedmiu tematow o tym samym tylko pytaj w jednym.
_________________
CA0
Galant II
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 19:32   

ok to dzieki za rade wybacz ale jestem od wczoraj i jakos nie zakumalem nastepnym razem bedzie dobrze. mechanik mi mowil ze dmuchanie to walnieta uszczelka pod glowica
??
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2008, 19:39   

niekoniecznie, z tego co piszesz nie wynika ze to uszczelka tylko wyciek oleju i za krótki odstęp czasu na sprawdzenie oleju. w przypadku mitsu dmuchanie nie musi przyczyna walniętej uszczelki i wyjechanego silnika. nastepnym razem zacznij od szukajki i FAQ. pzdr
_________________
CA0
Galant II
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-01-2008, 22:36   

U mnie też dmucha. Podobno mi się wydaje (tak mi kiedyś napisał stary mitsumaniak), bo zdrowy silnik Mitsubishi powinien wciągać powietrze korkiem wlewu.
Jogurt napisał/a:
zanim spłynie minie troche czasu dlatego poziom zawsze sprawdzaj po dluzszym postoju np po nocy
Po 15 min. można już cały spłynie. Sprawdzałem to kiedyś.
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2008, 15:14   

bialy nalot na korku wlewu oleju co oznacza??
 
 
kryzys 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA 2000 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-01-2008, 16:32   

wielki265 napisał/a:
bialy nalot na korku wlewu oleju co oznacza??

W przytłaczającej większości wypadków oznacza to że płyn chłodzący dostaje się do oleju... a to ni mniej ni więcej oznacza walniętą uszczelkę pod głowicą :(
 
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2008, 20:03   

aha czyli koniec jazdy i kupa roboty :cry:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-01-2008, 22:46   

Hugo napisał/a:
Po 15 min. można już cały spłynie. Sprawdzałem to kiedyś.
to wytłumacz mi czemu po całej nocy mam pełny stan a jak sprawdzam choćby po godzinie jest tylko ponad połowa ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.