Ostateczny odbiór L-ki |
Autor |
Wiadomość |
AndrzejM [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2008, 14:09 Ostateczny odbiór L-ki
|
|
|
Jeśli było to poproszę o link z adresem.
Proszę o wskazówki dotyczące odbioru auta z salonu. Na co zwrócić uwagę. Jak powinna wyglądać procedura. To moje pierwsze nowe auto stad moze prozaiczne pytanie...
Model Instyle. |
|
|
|
 |
mugino [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2008, 16:30
|
|
|
jesli zwracasz uwage na lakier a twoje auto stalo np. tak jak moje jakis cxzas na ekspozycji,to zobacz czy nie jest porysowany od codziennego przecierania szmatka,bo moj jest jak jedna wielka rysa,swoja droga lakier na l200 nie jest pierwszej jakosci,przynajmniej w moim wypadku.
oczywiscie podczas odbioru auto ci umyja i nawoskuja i nie bedzie widac ale po kilku myciach,prawda wyjdzie na jaw:) |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2008, 16:34
|
|
|
poczytaj tu, choc temat jest dlugi to warto dokladnie przeczytac:
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
Cytat: | Proszę o wskazówki dotyczące odbioru auta z salonu. |
Najpierw zwroc uwage na to jak wyglada z zewnatrza i wewnatrz. Czy nie ma jakis uszkodzen, odksztalcen, zarysowan. Czy niczego nie brakuje. Potem sprawdz stan techniczny. Czyli czy ma kierunki, swiatla a przede wszystkim czy mozesz spokojnie samochodem wyjechac na droge publiczna (akcesoria wymagane przez prawo). Potem sprawdz czy wszystko "chodzi" jak trzeba, zmieniaja sie biegi i napedy itp.
Wspominalem o tym poprzednio ale radze popros o wyjasnienie wszelkich niejasnosci i nurtujacych Cie kwestii.
powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2008, 18:49
|
|
|
Spokojnie poproś (sami powinni to zrobić) o pokazanie działania wszystkich guziczków i wyposażenia: apteczki, trójkąta, podnośnika, koła zapasowego - jak się go zdejmuje (ciekawe czy będąc w garniturze sprzedawca zademonstruje?), "obsługowe" miejsca pod maską.
Jeżeli nie miałeś terenówki to niech wyjaśnią sposób używania wajchy od napędów (dużo później będziesz miał okazję pośmiać się z ich wiedzy) a zwłaszcza czego nie wolno (np. wrzucać reduktora na autostradzie ) |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 18-03-2008, 20:06
|
|
|
absolutnie zgadzam sie z elili podczas odbioru mojego auta, dealer sam pokazal wszystko co i jak, i odbylem krotka jazde probna z osoba, ktora "prowadzila" mnie od wejscia do salonu az do odbioru auta - Pan nawet skalibrowal nieustawiony kompas...
pzdr |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2008, 08:13
|
|
|
elili napisał/a: | (ciekawe czy będąc w garniturze sprzedawca zademonstruje?) | u mnie takie sprawy pokazywal mechanik w kombinezonie a gosc z salonu ubral kapote RalliArt'u. Ale nikt sie nie odwazyl pokazywac dzielnosci terenowej na torze testowym. Kompas musialem sam ustawic bo plac byl zastawiony he he ...i niech pan pamieta kategorycznie nie wolno na drodze asfaltowej wlaczac napedu na obie osie... he he ...bo wybuchnie?
Tak juz serio na koniec, pol wieczoru przesiedzialem w Sporcie w mrozny grudniowy wieczor i studiowalem instrukcje patrzac co i jak dziala. Potem zmarzniety wrocilem do domu i skonczylem czytac grubo po polnocy. To byly mile chwile... eech ciekawe czy jeszcze bede tak przezywal wszystko przy nastepnym samochodzie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
subek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2008, 08:58
|
|
|
elili napisał/a: | "obsługowe" miejsca pod maską. |
W moim wypadku sprowadzilo sie to do tego, ze sam musialem mowic sprzedawcy gdzie co jest bo zbiorniczek wyrownawczy nazwal zbiornikiem z plynem od klimy(nie mam pojecia skad mu sie to wzielo), a zbiorniczek z plynem od wspomagania, wyrownawczym lol |
Ostatnio zmieniony przez subek 19-03-2008, 19:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2008, 09:13
|
|
|
subek, nie za duzo wymagasz od czlowieka... w dobie komputerow i robotow
Ale to fakt, ze czesto sprzedawcy nie maja pojecia co tak naprawde sprzedaja. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
subek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2008, 19:44
|
|
|
Gene, no generalnie nie ma co sie dziwic. Znam zawodowego kierowce, ktory chcial uszczelnic chlodnice takim siuwaksem co sie wsypuje do srodka i wsypal cala tubke w zbiorniczek z plynem do wspomagania
Co do sprzedawcow to przydaloby im sie troche wiedzy, na niektore moje pytania o Mitsu sprzedawca robil wielkie oczy i opowiadal jakies bajki, lepiej zeby powiedzial, ze nie wie |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-03-2008, 22:44
|
|
|
ja nie gadałem ze sprzedawcą, sam sobie wszystko z instrukcji musiałęm wyczytać... ehh
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
|