Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] uklad chlodzenia
Autor Wiadomość
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 17:51   [CA4A 1.6] uklad chlodzenia

napiszcie prosze czy w coltach powinna byc woda w zbiorniczku bo przeciez nie jest to zbiornik cisnieniowy tylko dziala jako przelew (chyba) opiszcie jak to jest u was i jak np sprawdzic stan wody w ukladzie?

[ Dodano: 31-01-2008, 19:08 ]
aha jeszcze jedno za kazdym razem jak dolewam do zbiorniczka plyn to po jezdzie wywala na zewnatrz czy to jest jakis problem z ukladem chlodzenia??
wskazowke temperatury mam na dozwolonym maximum (czyli nie na czerwonym) ale bardzo szybko sie nagrzewa dochodzi do tego miejsca i juz takze nie wiem czy tak powino byc??
Ostatnio zmieniony przez harpagan 31-01-2008, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2008, 19:39   

wielki265 napisał/a:
aha jeszcze jedno za kazdym razem jak dolewam do zbiorniczka plyn to po jezdzie wywala na zewnatrz czy to jest jakis problem z ukladem chlodzenia??
Na zewnątrz czy po prostu płyn znika ze zbiorniczka?
wielki265 napisał/a:
wskazowke temperatury mam na dozwolonym maximum (czyli nie na czerwonym) ale bardzo szybko sie nagrzewa dochodzi do tego miejsca i juz takze nie wiem czy tak powino byc??
Gdy układ chłodzenia działa prawidłowo to wskazówka temperatury po rozgrzaniu auta znajduje się ok. 1-2 mm poniżej połowy skali. W każdym innym położeniu znaczy, że jest coś nie tak.
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 19:47   

poprostu wywala na zewnatrz przez ten wezyk od zbiorniczka. a jaka moze byc tego przyczyna wiesz moze cos wiecej??
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 19:47   

Po tym i poprzednich Twoich postach o oleju widze ze masz wywalona uszczelke pod glowica. Bierz sie za robote zamiast gdybac tutaj!
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 19:58   

to juz wiem ze uszczelka do wymiany ale ten wskaznik temperatury juz od dawna mam wyzszy niz powinien byc z tego co piszesz tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma grzanie w kabinie tez jest ok. jakas przyczyna musi byc ze uszczelka poszla jak nie bedzie chlodzenie wporzadku to zaraz bede wymienial jeszcze raz uszczelke a potem silnik :cry:
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-01-2008, 20:16   

wielki265 napisał/a:
tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma

Wewnętrzne wycieki płynu chłodzącego można zwykle wykryć sprawdzając olej. Sprawdzić miarkę oleju oraz wnętrze pokrywy zaworów pod względem obecności wody i konsystencji oleju podobnej do emulsji.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
wielki265
[Usunięty]

  Wysłany: 31-01-2008, 20:20   

dzieki za rade ale to jest w porzadku wszystko olej jest normalny ale bialy osad mialem na korku wlewu. wiem napewno ze wywala wode na zewnatrz to widac jak silnik jest rozgrzany
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-01-2008, 20:27   

tomek - wymieniaj uszczelkę :!: i nie pytaj.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 20:30   

tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam dzieki pozdr
:rolleyes:
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 31-01-2008, 20:48   

wielki265 napisał/a:
tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma
Jeżeli poszła uszczelka głowicy w miejscu, pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem, wody w oleju nie będzie. Natomiast działo się będzi to co u ciebie właśnie , tzn. wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy . Mogą również wydobywać się większe ilości , pary wodnej z rury wydechowej . Posłuchaj radyMilosz_GLXi, i powodzenia :)
Milosz_GLXi napisał/a:
Bierz sie za robote
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 20:58   

wielki265 napisał/a:
tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam dzieki pozdr
:rolleyes:


Bedziesz robil sam czy wstawiasz gdzies? Mi sie szykuje ta sama robota i chetnie bym jakis rad posluchal, co demontowac, czego nie zeby bylo jak najszybciej.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-01-2008, 21:11   

wielki265 napisał/a:
tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam


A jak dolejesz do zbiorniczka i uchylisz lekko przy pracy silnika to widać że w środku bąbluje?
Zanim zaczniesz ściągać głowicę zainteresowałbym się korkiem w chłodnicy który jak nie trzyma ciśnienia to takie będą objawy jak opisujesz

Tylko korka chłodnicy na gorącym nie odkręcaj przypadkiem...
 
 
wielki265
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 22:07   

auto oddaje do mechanika bo nie mam warunkow do zrobienia samemu. ale bede to kontolowal to jak cos to ci napisze Miłosz_glxi.
JOSIE -nie probowalem robic tego o czym piszesz
jutro COLT idzie na warsztat i sie zobaczy o co dokladnie biega
bede cos wiecej wiedzial to sie podziele na forum.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2008, 23:23   

wielki265 napisał/a:
jutro COLT idzie na warsztat i sie zobaczy o co dokladnie biega
Najpierw sprawdź to o czym pisze josie!
 
 
gitarr
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 19:06   

Czy dziala ci ogrzewanie (dmuchawa wewnątrz)? Jezeli nie mozesz miec uszkodzona pompe wody. Ja wlasnie tak mialem. Nie bylo obiegu mimo ze byla wymieniona na nową okazala sie wadliwa. Nie bylo ogrzewania i silnik sie przegrzewal. Wydmuchana uszczelka moze byc skutkiem niesprawnej pompy wodnej. Sprzadz czy masz obieg najlepiej odczepiając węże od nagrzewnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.