[CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik) |
Autor |
Wiadomość |
rollus [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2008, 22:25 [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)
|
|
|
Niedługo(jutro) nabędę autko: Colt CA4A 1.6 16V z 1994 roku, dlatego też zarejestrowałem się na waszą stronę. Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży. Czym ten rocznik się charakteryzuje i czy jest to dobry rocznik. Proszę o konkretne i uzasadnione odpowiedzi. Dziękuję. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28-01-2008, 22:30
|
|
|
w przypadku leciwych autek jakimi sa juz colty cao wazniejszy jest stan techniczny. roczniki 92-96 nie maja jakiegos wielkiego znaczenia. moze jedynie dotyczace wyposazenia zwiekszajacego bezpieczenstwo. w pozniejszych cao mozna zobaczyc poduchy, abs, klime. pozatym rocznik nie ma znaczenia. typowe bolaczki trapia kazdy rocznik. coltow jest malo bo rzadko kto chce sprzedawac tak wdzieczne autko przed kupnem zapraszam do dzialu CAO-FAQ znajdziesz tam wiele wskazowek, ktore warto wykorzystac przy kupnie. pzdr |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
rollus [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2008, 23:11
|
|
|
Super, dzięki wielkie za odpowiedz, powiedzcie mi jeszcze czy to jest dobrze jezeli on ma takie zachowanie przy odpalaniu ze zchodza mu obroty do minimum (az silnik skacze) nagle bruuum do 2500 tys obrotow i dalej chodzi dobrze (podobno juz nie skacze), moze ktos sie z tym spotkal i ma jakies doswiadczenie z takim zachowanie samochodu ? Jeszcze jedno, podobno jak mi sprzedawca mowil spala on 11 litry gazu na 100, czy to duzo i da sie uregulowac? ile bedzie palil benzyny ? Gaz podobno slabej jakosci intalacja. Sprzedawca odpalal go na gazie, czy to moze jest gaznik?
PS: U niektorych moje problemy moga budzic smiech, tymbardziej prosze doswiadczonych o rade kupna, wypowiedz. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2008, 00:10
|
|
|
nie wiem jak 1.3 ale 1.6 jest na pelnym wtrysku. Benzyny spali Ci tyle ile zalejesz czyli zalezy od stylu jazdy. Mi pali okolo 9 litrow w miescie. Moim zdaniem te szalejace obroty nie sa normalne. Przyczyn tego moze byc wiele... |
|
|
|
 |
Monia
Mitsumaniak Misiubishi

Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 06 Mar 2007 Posty: 1358 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 29-01-2008, 17:37
|
|
|
Ja sobie chwalę CAO 94, tyle ze ja mam 1.3 .. ale jestem w pełni podziuwu ile może i jak może zaskoczyć |
_________________
=> 01055/KMM <= |
|
|
|
 |
Wiktoria [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2008, 13:02
|
|
|
Polecam bezawaryjne autko, ja musze sobie wymienic tylne hamulce - szczeki, a tak to chodzi jak cycus, teraz jest zimniej to troche wiecej zje, ale jest oki. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2008, 14:46 Re: [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)
|
|
|
rollus napisał/a: | Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży. |
To dlatego, że CA0 ze starszych roczników (`92 - `96) produkowane i składane były w 100% w Japonii - to naprawdę dobre i solidne auta!
Trudno kupić zadbany egemplarz, a to dlatego że takie auta z reguły przechodzą z rąk do rąk wśród znajomych i rzadko są wystawiane w ogłoszeniach. Mój CA0 też poszedł do kolegi klubowicza |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30-01-2008, 22:51
|
|
|
rollus, jeśli te auto ma tandetny gaz spodziewaj sie nie ustannych kłopotów. te silniki nie lubia gazu a palą na tyle mało że instlacja lpg jest zbędna |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
rollus [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:16
|
|
|
Dzięki wielkie za odpowiedzi, ale nie kupilem tamtego zloma, bity dwa razy - jedno czolowka, gaz tandeta podlaczona kolo opony (zalewa ja woda i dlatego gasnie na gazie), gaznik do wymiany na 100%(zapalany na gazie) jak i rowniez oberwany siedzenie kierowcy, okazal sie przegnite podwozie, kupe rdzy, nie dalo sie tego nie zauwazyc, no i sprzeglo do wymiany na 100% na wiosne do wymiany. No niestety, bardzo mi sie autko spodobalo. Troszke jestem zawiedziony. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:18
|
|
|
nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem i w końcu sie trafił bdb egzemplarz.
ps. colty cao nie mają gaźnika tylko wtrysk wielopunktowy, nawet poprzedni model c5x już otrzymywał wtrysk |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:26
|
|
|
Jogurt napisał/a: | nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem |
To i tak mało....
Ja swojego pierwszego Miśka (`93 CA0 1.6) szukałem trochę ponad 8 miesięcy. Czekanie się opłaciło, bo finalnie kupiłem niebitego w super stanie technicznym. Przez te miesiące zebrałem też trochę większe fundusze, więc na start miałem też $$ na doprowadzenie wszystkiego do stanu perfect
Cierpliwość w kupowaniu auta zawsze popłaca! |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:37
|
|
|
rollus napisał/a: | gaznik do wymiany na 100% |
To napewno CA0 było?? Nie było wersji gaźnikowych, wszystkie miały wtrysk - 1.3, 1.6 orazi 1.8. |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
szwarc79 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2008, 18:46
|
|
|
a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01-02-2008, 21:24
|
|
|
szwarc79 napisał/a: | a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u | ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-02-2008, 21:54
|
|
|
Jogurt napisał/a: | szwarc79 napisał/a: | a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u | ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? |
Gaźnikowe 1.3 4G13 bylo w C50 i mialo moc 60KM. A na poczatku produkcji CA0 w '92 Mitsu wkladalo tez do niego silnik 1.5 12V 4G15 90KM. Znalesc taki egzemparz to jak szukanie igly w stogu siana (podobnie jak 1.6 16V MVV 4G92 90KM, rowniez montowany w CA0), ale w Protonach 300, Dodgach Coltach i Mitsu Mirageach na bazie CA0 silnik 4G15 jest spotykany dosc czesto. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|