Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)
Autor Wiadomość
rollus
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 22:25   [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)

Niedługo(jutro) nabędę autko: Colt CA4A 1.6 16V z 1994 roku, dlatego też zarejestrowałem się na waszą stronę. Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży. Czym ten rocznik się charakteryzuje i czy jest to dobry rocznik. Proszę o konkretne i uzasadnione odpowiedzi. Dziękuję.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-01-2008, 22:30   

w przypadku leciwych autek jakimi sa juz colty cao wazniejszy jest stan techniczny. roczniki 92-96 nie maja jakiegos wielkiego znaczenia. moze jedynie dotyczace wyposazenia zwiekszajacego bezpieczenstwo. w pozniejszych cao mozna zobaczyc poduchy, abs, klime. pozatym rocznik nie ma znaczenia. typowe bolaczki trapia kazdy rocznik. coltow jest malo bo rzadko kto chce sprzedawac tak wdzieczne autko :D przed kupnem zapraszam do dzialu CAO-FAQ znajdziesz tam wiele wskazowek, ktore warto wykorzystac przy kupnie. pzdr
_________________
CA0
Galant II
 
 
rollus
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 23:11   

Super, dzięki wielkie za odpowiedz, powiedzcie mi jeszcze czy to jest dobrze jezeli on ma takie zachowanie przy odpalaniu ze zchodza mu obroty do minimum (az silnik skacze) nagle bruuum do 2500 tys obrotow i dalej chodzi dobrze (podobno juz nie skacze), moze ktos sie z tym spotkal i ma jakies doswiadczenie z takim zachowanie samochodu ? Jeszcze jedno, podobno jak mi sprzedawca mowil spala on 11 litry gazu na 100, czy to duzo i da sie uregulowac? ile bedzie palil benzyny ? Gaz podobno slabej jakosci intalacja. Sprzedawca odpalal go na gazie, czy to moze jest gaznik?
PS: U niektorych moje problemy moga budzic smiech, tymbardziej prosze doswiadczonych o rade kupna, wypowiedz.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 00:10   

nie wiem jak 1.3 ale 1.6 jest na pelnym wtrysku. Benzyny spali Ci tyle ile zalejesz czyli zalezy od stylu jazdy. Mi pali okolo 9 litrow w miescie. Moim zdaniem te szalejace obroty nie sa normalne. Przyczyn tego moze byc wiele...
 
 
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 29-01-2008, 17:37   

Ja sobie chwalę CAO 94, tyle ze ja mam 1.3 .. ale jestem w pełni podziuwu ile może i jak może zaskoczyć :)
_________________

=> 01055/KMM <=
 
 
 
Wiktoria
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2008, 13:02   

Polecam bezawaryjne autko, ja musze sobie wymienic tylne hamulce - szczeki, a tak to chodzi jak cycus, teraz jest zimniej to troche wiecej zje, ale jest oki.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2008, 14:46   Re: [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)

rollus napisał/a:
Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży.


To dlatego, że CA0 ze starszych roczników (`92 - `96) produkowane i składane były w 100% w Japonii - to naprawdę dobre i solidne auta!
Trudno kupić zadbany egemplarz, a to dlatego że takie auta z reguły przechodzą z rąk do rąk wśród znajomych i rzadko są wystawiane w ogłoszeniach. Mój CA0 też poszedł do kolegi klubowicza :biggrin:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-01-2008, 22:51   

rollus, jeśli te auto ma tandetny gaz spodziewaj sie nie ustannych kłopotów. te silniki nie lubia gazu a palą na tyle mało że instlacja lpg jest zbędna
_________________
CA0
Galant II
 
 
rollus
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 13:16   

Dzięki wielkie za odpowiedzi, ale nie kupilem tamtego zloma, bity dwa razy - jedno czolowka, gaz tandeta podlaczona kolo opony (zalewa ja woda i dlatego gasnie na gazie), gaznik do wymiany na 100%(zapalany na gazie) jak i rowniez oberwany siedzenie kierowcy, okazal sie przegnite podwozie, kupe rdzy, nie dalo sie tego nie zauwazyc, no i sprzeglo do wymiany na 100% na wiosne do wymiany. No niestety, bardzo mi sie autko spodobalo. Troszke jestem zawiedziony.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 31-01-2008, 13:18   

nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem i w końcu sie trafił bdb egzemplarz.
ps. colty cao nie mają gaźnika tylko wtrysk wielopunktowy, nawet poprzedni model c5x już otrzymywał wtrysk
_________________
CA0
Galant II
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 13:26   

Jogurt napisał/a:
nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem


To i tak mało....
Ja swojego pierwszego Miśka (`93 CA0 1.6) szukałem trochę ponad 8 miesięcy. Czekanie się opłaciło, bo finalnie kupiłem niebitego w super stanie technicznym. Przez te miesiące zebrałem też trochę większe fundusze, więc na start miałem też $$ na doprowadzenie wszystkiego do stanu perfect 8)
Cierpliwość w kupowaniu auta zawsze popłaca!
 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 31-01-2008, 13:37   

rollus napisał/a:
gaznik do wymiany na 100%

To napewno CA0 było?? Nie było wersji gaźnikowych, wszystkie miały wtrysk - 1.3, 1.6 orazi 1.8.
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
szwarc79
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 18:46   

a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-02-2008, 21:24   

szwarc79 napisał/a:
a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? :finga:
_________________
CA0
Galant II
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-02-2008, 21:54   

Jogurt napisał/a:
szwarc79 napisał/a:
a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? :finga:


Gaźnikowe 1.3 4G13 bylo w C50 i mialo moc 60KM. A na poczatku produkcji CA0 w '92 Mitsu wkladalo tez do niego silnik 1.5 12V 4G15 90KM. Znalesc taki egzemparz to jak szukanie igly w stogu siana (podobnie jak 1.6 16V MVV 4G92 90KM, rowniez montowany w CA0), ale w Protonach 300, Dodgach Coltach i Mitsu Mirageach na bazie CA0 silnik 4G15 jest spotykany dosc czesto.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.