Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tarcze i klocki ATE - CARISMA 1.6 1998r.
Autor Wiadomość
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 31-01-2008, 11:19   tarcze i klocki ATE - CARISMA 1.6 1998r.

Chcę zakupić komplet ATE na przód tj. Klocki i tarcze do swojej cari ale w sklepie mają kilka rodzajów i potrzebuję nr. części do mojej Cari rocznik 1998 silnik 1.6 auto z ABS, lub ewentualnie wymiary tarcz i klocków. Wiadomo że można ściągnąć koło i sprawdzać ale może panowie ktoś posiada dane i nie będę musiał zakasywać rękawów. W inter cars gość powiedział że ma kilka kompletów i abym pomierzył części i podał mu wymiary lub nr. części. I bądź tu mądry. Z góry dziękuję.
_________________

 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 31-01-2008, 12:26   

Sa dwa rodzaje tarcz, wiekszej i mniejszej srednicy. Ja do swojej tez zakladalem komplet ATE ( mam z 1997) i pasuja te o mniejszej. Klocki tez nizsze. Nie podam ci teraz oznaczen bo nie pamietam. Bralem w Autozatoce we wroclawiu. Dobrali bez problemu.
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-01-2008, 13:16   

Przód:
ŚREDNICA (MM): 236 / WYSOKOŚĆ (MM): 45 / TYP TARCZY HAMULCOWEJ: WENTYLOWANA / GRUBOŚĆ (MM): 18 / MINIMALNA GRUBOŚĆ (MM): 16,4 / ILOŚĆ OTWORÓW: 4 / WYMIARY OTWORU NA SWORZEŃ (MM): 100 / ŚREDNICA PIASTY (MM): 137

Tył:
ŚREDNICA (MM): 235,3 / WYSOKOŚĆ (MM): 40,7 / TYP TARCZY HAMULCOWEJ: NIE WENTYLOWANA / GRUBOŚĆ (MM): 10 / MINIMALNA GRUBOŚĆ (MM): 8,4 / ILOŚĆ OTWORÓW: 4 / WYMIARY OTWORU NA SWORZEŃ (MM): 100
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 31-01-2008, 15:32   

Tarczki z klockami już zamówione. Około piątku będą u mnie. I 6 lutego umówiona wizyta w warsztacie na wymianę tarczek z klockami + płyn ( chyba wymienie na DOT 5.1 ) oraz z przodu sworzeń wachacza z obu stron + silentblocki. Decyzja co do sworznia to jeszcze nie zapadła ale rozważam Tylko pomiędzy GMB a LEMFÖRDER. Tylko te dwie opcje wchodzą w rachubę żadne JC. I silentblocki DELPHI bo to mają w ofercie. Sprzedawca zachwalał LEMFÖRDERa twierdząc że GMB to bardzo dobre japońskie części ale LEMFÖRDER to klasa sama w sobie. Czy to prawda to nie wiem może opowie ktoś kto miał kontakt z tymi częściami i ułatwi mi wybór.

[ Dodano: 07-02-2008, 19:31 ]
Tarczki z klockami wymienione. Do tego wymieniony płyn hamulcowy. Ponadto sworznie na wachaczach przód + silentblocki. Ustawiona geometria ale do poprawki ponieważ kierownica jest lekko skręcona w prawo jak jadę na wprost. Także jutro auto około 15 do poprawnego ustawienia. Dodatkowo w trakcie wyszło że łącznik elastyczny w układzie wydechowym dokonał żywotu więc również poszedł do wymiany. ORI wytrzymał od nowości do teraz. Po obejrzeniu sworzni jakie były założone to miały one od spodu kalamitki do smarowania więc to chyba GMB. ( wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę). Po wyjeździe z warsztatu jak odpaliłem auto to nie zgasła kontrolka ABS dopóki nie ruszyłem. Zrobiłem 20 m i zgasła. Mechanik stwierdził że komputer wskazał błąd przy ustawianiu geometrii kiedy przednie koła się kręciły a tylne były zablokowane. W każdym razie jest OK. U kumpla w Mondeo po wymianie klocków itp oraz remoncie zawieszenia i wymianie przewodów hamulcowych kontrolka od ABSu pali się cały czas i musi jechać na kompa na sprawdzenie co i jak. Co do sworznia to założyli Lemforder i zobaczymy jak to będzie. Na razie zrobiło sie cicho z przodu a po wymianie hamulców czuć nowa silę na przedniej osi. Zmartwiło mnie tylko to że mechanik stwierdził że tył również wymaga gruntownego remontu co się wiąże z kolejnymi wydatkami. Jutro zapytam o koszty zrobienia tyłu. Zobaczymy jaki będzie kosztorys. Na razie wydane 1200 zł.

[ Dodano: 07-02-2008, 19:34 ]
Jeszce jedno - jak długo trzeba oszczędnie jeździć aby się części w układzie hamulcowym dotarły ???
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.