potrzebuję skrzynie do galanta98 2,5 poooommmmooccyyy!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
black devil [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2008, 12:58 potrzebuję skrzynie do galanta98 2,5 poooommmmooccyyy!!!!!!!
|
|
|
ratujcie
kupiłem pięknego galanta 98r silniczek 2,5 cyka pięknie, myślałem że sprzęgło hurgocze a się okazało że to jedak skrzynia i to do wymiany tylko się kwalifikuje a nigdzie nie mogę takiej dostać.
pomóżcie przyjaciele plissssssssssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
698276647 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 02-02-2008, 23:08
|
|
|
black devil- a przeszukałeś dział SPRZEDAM |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-02-2008, 22:11
|
|
|
A moze to jakieś łozysko... wymienić i jedzić wiadomo co sie wtedy ma... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-02-2008, 16:13
|
|
|
|
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
Ostatnio zmieniony przez novy 11-02-2009, 21:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2008, 22:48
|
|
|
Polecam ten warsztat : skrzynie siedlce
Dobre ceny i mechanicy znaja sie na swojej robocie. Na forum www.nissanklub.pl mozna poczytac opinie ludzi ktorzy naprawiali 5 bieg w swoich primerkach |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-02-2008, 22:59
|
|
|
Nowy, a co byo z twoja skrzynia.. jeśli to nei tajemnica?
Pamietam jak narzekałeś ze coś chuczy i na spocie Scandik obstawiał łozysko sprzegła chyba... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-02-2008, 23:07
|
|
|
|
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
Ostatnio zmieniony przez novy 11-02-2009, 21:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-02-2008, 23:32
|
|
|
Novy,
Su[er ze sie dało zrobić. A powiedz mi jak wygladały synchronizatory? Można byo doszukac sie śladów zuzycia? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2008, 08:40
|
|
|
|
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
Ostatnio zmieniony przez novy 11-02-2009, 21:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-02-2008, 15:49
|
|
|
Tak często bywa ze uda sie konstrykcja z łozyskiem przeciązonym lub niedosmarowanym, znam to z mojego cięzarówkowego podwórka>.
A które łozysko? Obstawiam jedno z łozysk wałka pośredniego...:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2008, 16:12
|
|
|
|
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
Ostatnio zmieniony przez novy 11-02-2009, 21:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-02-2008, 22:52
|
|
|
heh, a nie mowiłem.... dla mnie to wałek pośredni....
Nic tylko sie cieszyć ze miał kto naprawic i ze galant smiga az miło.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|