Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawianie silnika 4G92
Autor Wiadomość
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 00:13   Ustawianie silnika 4G92

Jutro biore sie za zmiane uszczelki pod glowica w moim Lancerze.
Co powinienem przy skladaniu ustawic?
Wolne obroty, cos czytalem o czujniku polozenia przebustnicy, luzy zaworowe odrazu ustawie. Cos jeszcze o czym powinienem wiedziec?
Jak robilem uszczelke kiedys w Volvo to nic a nic nie trzeba bylo ustawiac. ECU o wszystko zadbalo :)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2008, 09:56   

W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 17:00   

wichura1 napisał/a:
W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi.

Wlasnie nie bo ja mialem wolnossacy 1,7 109KM i wolnossace 1,7 102KM. Turbo mialo nie 130 a 120KM :)
Przy okazji tez chcialbym przeczyscic przepustnice silniczek krokowy. Tak zeby auto naprawde poczulo ze mialo zrobiony duzy serwis :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.