 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ustawianie silnika 4G92 |
Autor |
Wiadomość |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 00:13 Ustawianie silnika 4G92
|
|
|
Jutro biore sie za zmiane uszczelki pod glowica w moim Lancerze.
Co powinienem przy skladaniu ustawic?
Wolne obroty, cos czytalem o czujniku polozenia przebustnicy, luzy zaworowe odrazu ustawie. Cos jeszcze o czym powinienem wiedziec?
Jak robilem uszczelke kiedys w Volvo to nic a nic nie trzeba bylo ustawiac. ECU o wszystko zadbalo |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2008, 09:56
|
|
|
W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 17:00
|
|
|
wichura1 napisał/a: | W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi. |
Wlasnie nie bo ja mialem wolnossacy 1,7 109KM i wolnossace 1,7 102KM. Turbo mialo nie 130 a 120KM
Przy okazji tez chcialbym przeczyscic przepustnice silniczek krokowy. Tak zeby auto naprawde poczulo ze mialo zrobiony duzy serwis |
|
|
|
 |
|
|