Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana mieszka na półosi
Autor Wiadomość
montal
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2008, 14:09   Wymiana mieszka na półosi

Witam,
czy wymienialiście kiedyś u siebie mieszek / osłonę na półosi?
Chodzi mi o tą osłonkę bliżej koła.
Mam już mieszek, smar i zastanawiam się czy można to samemu zrobić bez jakiegoś specjalistycznego sprzętu.

Pozdrawiam
Michał
Diamante '92 LS
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-09-2008, 14:17   

Wszystko zależy od stopnia skorodowania wieloklinu półosi.....

Jak idzie gładko, to potrzebujesz:
- nasadka 32 z poważną przedłużką (w sklepach dla Tirowców można taką kupić ;) )
- klucz 24 (spust oleju ze skrzyni)
- klucz 17 (2 szt.)
- po prasku: szmergielek (niewielki łomik)
- imadło
- kilowy młotek
- lewarek, klucz do kół itp....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 17-09-2008, 20:45   

witam co do zatartego wieloklinu to kolega ma racje ,może być problem.ale nie trzeba wyciagac calej pólosi wystarczy pomoc drugiego kolegi który przytrzyma póloś w trakcie zbijania przegubu z półosi oszczedzisz spuszczania i ponownego zalewania oleju do skrzyni , mozna sprobowac jeszcze inaczej .ZBIĆ SWORZEŃ ZWROTNICY Z ZWROTNICY ODCHYLIC CAŁA ZWROTNICE I ODDZIELIC PRZEGÓB OD PÓŁOSI (NIEZBEDNA POMOC DRUGIEJ OSOBY) WYMIENIĆ OSŁONE . NIE MECZYSZ SIE Z ZBIJANIEM PRZEGUBU (MOZESZ GO NIECHCĄCY USZKODZIĆ) I NIE SPUSZCZASZ OLEJU JAK ZROBISZ TWOJA SPRAWA POZDRAWIAM KRISTOFF :violent3:
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 18-09-2008, 07:41   

i nic dodać nic ująć :finga: pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.