 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana mieszka na półosi |
Autor |
Wiadomość |
montal [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2008, 14:09 Wymiana mieszka na półosi
|
|
|
Witam,
czy wymienialiście kiedyś u siebie mieszek / osłonę na półosi?
Chodzi mi o tą osłonkę bliżej koła.
Mam już mieszek, smar i zastanawiam się czy można to samemu zrobić bez jakiegoś specjalistycznego sprzętu.
Pozdrawiam
Michał
Diamante '92 LS |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-09-2008, 14:17
|
|
|
Wszystko zależy od stopnia skorodowania wieloklinu półosi.....
Jak idzie gładko, to potrzebujesz:
- nasadka 32 z poważną przedłużką (w sklepach dla Tirowców można taką kupić )
- klucz 24 (spust oleju ze skrzyni)
- klucz 17 (2 szt.)
- po prasku: szmergielek (niewielki łomik)
- imadło
- kilowy młotek
- lewarek, klucz do kół itp.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 17-09-2008, 20:45
|
|
|
witam co do zatartego wieloklinu to kolega ma racje ,może być problem.ale nie trzeba wyciagac calej pólosi wystarczy pomoc drugiego kolegi który przytrzyma póloś w trakcie zbijania przegubu z półosi oszczedzisz spuszczania i ponownego zalewania oleju do skrzyni , mozna sprobowac jeszcze inaczej .ZBIĆ SWORZEŃ ZWROTNICY Z ZWROTNICY ODCHYLIC CAŁA ZWROTNICE I ODDZIELIC PRZEGÓB OD PÓŁOSI (NIEZBEDNA POMOC DRUGIEJ OSOBY) WYMIENIĆ OSŁONE . NIE MECZYSZ SIE Z ZBIJANIEM PRZEGUBU (MOZESZ GO NIECHCĄCY USZKODZIĆ) I NIE SPUSZCZASZ OLEJU JAK ZROBISZ TWOJA SPRAWA POZDRAWIAM KRISTOFF |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 18-09-2008, 07:41
|
|
|
i nic dodać nic ująć pozdrawiam |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|
|