Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pasków osprzętu a rolki
Autor Wiadomość
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-11-2017, 16:46   Wymiana pasków osprzętu a rolki

Witam

Mam takie pytanko bo rozrząd w przyszłym tygodniu będę miał wymieniany i przy okazji paski osprzętu, czy przy wymianie pasków alternatora/wspomagania warto wymienić rolki napinające? (rozumiem że są 2) czy ori są wytrzymałe i dać sobie spokój.

Jeśli warto je wymienić "profilaktycznie" to proszę o podanie jakiś namiarów bo na allegro jest spory rozrzut cenowy (170zł za rolke średnio mi się uśmiecha)

Tak się to przedstawia na aukcjach

http://allegro.pl/mitsubi...7028343450.html

http://allegro.pl/mitsubi...6969011166.html
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-11-2017, 18:39   

Każda używana rolka osprzętu ma mniejszy lub większy luz, ale nie każda hałasuje :wink: Trzeba sprawdzić, jak nie hałasują to nie ma sensu wymieniać.
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-11-2017, 19:01   

Dzięki

Wstrzymam się z zakupem, jest cisza :wink:
_________________

 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 08-11-2017, 16:42   

Jeśli o rolkę od alternatora chodzi to polecam tą http://www.iparts.pl/czes...505-918631.html Jak oryginał włącznie z łożyskiem NSK czy SKF. Ta febest metalowa potrafi być krzywo wycięta i wtedy sobie szoruje przy kręceniu się a po roku piszczy - właśnie ją wymieniłem na Kavo.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-11-2017, 21:45   

A ja sam robię takie rolki - wystarczy wycisnąć środek, dorobić tulejkę i można założyć japońskie łożysko 6004 (lub 6007 do tej większej) za 20-30zł i znów jest na 15 lat... Koszt tulejki u mnie w wiosce - tokarz bierze 15-20zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.