 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty na postoju |
Autor |
Wiadomość |
Adams87
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-02-2015, 15:05 [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty na postoju
|
|
|
Witam,
Przeszukałem forum i tematów dotyczących obrotów jest sporo, jednak nie pasują one do mojej sytuacji.
Wczoraj wymieniłem jeszcze filtr paliwa, a poprzedni właściciel twierdzi, że wymienił pompę WC i przepustnicę, ponieważ samochód nie wkręcał się na obroty. Ale mechanik który mu to przekładał coś kombinował przy przepustnicy.
Samochód pracuje na wysokich obrotach około 1500 / min, dzisiaj wymieniłem w nim przepustnicę i podczas adaptacji po dokładnie 4 minutach pracy wchodzi na 3000 obr /min.
Dodatkowo przy "ślimaczej" jeździe (na parkingu) ma opóźnioną reakcję na gaz i wykonuje skoki.
Proszę o pomoc! |
|
|
|
 |
benton66
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 118 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 13-02-2015, 15:56
|
|
|
Wygląda mi to na rozregulowaną przepustnicę. Jeśli nie ma błędów, pozostaje podłączenie pod evoscan i sprawdzenie ustawienia TPS-a w przepustnicy. Evoscan podpowie również, jakie jest ciśnienie na pompie WC, które również może wymagać regulacji
Niestety mechanicy którzy nie znają się na GDI potrafią więcej zepsuć niż naprawić |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 13-02-2015, 16:14
|
|
|
To się spece od przepustnic muszą wypowiedzieć ale tak jak kolega napisał albo rozkalibrowany TPS albo trzpień od by pass-u się blokuje |
|
|
|
 |
Adams87
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-02-2015, 21:23
|
|
|
Możecie polecić kogoś z mojej okolicy? |
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 16-02-2015, 07:24
|
|
|
Ja po czyszczeniu przepustnicy i kolektora też mam problem z obrotami. Resetowałem komputer, robiłem naukę obrotów ale tak czy siak obroty są w okolicach 1000-1100 na biegu jałowym. Jednak gorsze jest to, że przy zmianie biegów zdarza się, że obroty falują. To dopiero dziwne uczucie - jadę na 2, wciskam sprzęgło, silnik 2-3 razy przeskoczy od 1000 do 2000 i dopiero po lekkim dodaniu gazu się normuje. Chyba tylko przy niskich biegach tak mam. |
|
|
|
 |
|
|