Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty na postoju
Autor Wiadomość
Adams87 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-02-2015, 15:05   [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty na postoju

Witam,

Przeszukałem forum i tematów dotyczących obrotów jest sporo, jednak nie pasują one do mojej sytuacji.

Wczoraj wymieniłem jeszcze filtr paliwa, a poprzedni właściciel twierdzi, że wymienił pompę WC i przepustnicę, ponieważ samochód nie wkręcał się na obroty. Ale mechanik który mu to przekładał coś kombinował przy przepustnicy.

Samochód pracuje na wysokich obrotach około 1500 / min, dzisiaj wymieniłem w nim przepustnicę i podczas adaptacji po dokładnie 4 minutach pracy wchodzi na 3000 obr /min.

Dodatkowo przy "ślimaczej" jeździe (na parkingu) ma opóźnioną reakcję na gaz i wykonuje skoki.


Proszę o pomoc!
 
 
benton66 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 118
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 13-02-2015, 15:56   

Wygląda mi to na rozregulowaną przepustnicę. Jeśli nie ma błędów, pozostaje podłączenie pod evoscan i sprawdzenie ustawienia TPS-a w przepustnicy. Evoscan podpowie również, jakie jest ciśnienie na pompie WC, które również może wymagać regulacji
Niestety mechanicy którzy nie znają się na GDI potrafią więcej zepsuć niż naprawić
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-02-2015, 16:14   

To się spece od przepustnic muszą wypowiedzieć ale tak jak kolega napisał albo rozkalibrowany TPS albo trzpień od by pass-u się blokuje
 
 
Adams87 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-02-2015, 21:23   

Możecie polecić kogoś z mojej okolicy?
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 16-02-2015, 07:24   

Ja po czyszczeniu przepustnicy i kolektora też mam problem z obrotami. Resetowałem komputer, robiłem naukę obrotów ale tak czy siak obroty są w okolicach 1000-1100 na biegu jałowym. Jednak gorsze jest to, że przy zmianie biegów zdarza się, że obroty falują. To dopiero dziwne uczucie - jadę na 2, wciskam sprzęgło, silnik 2-3 razy przeskoczy od 1000 do 2000 i dopiero po lekkim dodaniu gazu się normuje. Chyba tylko przy niskich biegach tak mam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.