Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z silnikiem
Autor Wiadomość
smok85
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 23:00   problem z silnikiem

jadac swoja carisma na 3 biegu przy dosc wysokich obrotach (wyprzedzanie) samochod szarpnal mi delikatnie (dodam ze mam zainstalowana sekwencje lpg) po tym "wybryku" zapalila mi sie kontrola silnika - na zolto (zakladam ze cos z elektryka) wystraszylem sie i przelaczylem na benzynke - do domu dojechalem normalnie nie bylo jakis cyrkow z praca silnika...nastepnego dnia kontrolka sie wzciaz swiecila...i gdy po paru godzinach znowu uruchomilem silnik kontrola silnika zgasla (sama tak od siebie) :shock: nie wiem co mam o tym myslec? jaka moze byc przyczyna i dlaczego owa kontrolka sie w ogole zapalila :|
pozdrawiam!
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 23:28   

swiece do sprawdzenia
 
 
smok85
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 05:12   

oki dzieki :) no to zmieniam swiece na nowe jakie polecacie ?
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 08:28   

napisalem ze do sprawdzenia :-) moga to byc tez przewody WN itd., poprostu zacznij od swiec.
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 15:47   

warto by było jeszcze sprawdzić kod błędu
 
 
przemi74
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 16:35   

Dokładnie, bo może się okazać, że to np czujnik położenia wału korbowego. Objaw u mnie był taki sam.
 
 
smok85
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 18:56   

no i tak mialem zamiar zmienic swiece :) wiec moze przy okazji rozwiaze sie problem :) a co do kodu to na dniach bede podlaczal komputer i sobie wszystko sprawdze...mam nadzieje ze to nic powaznego tylko chwilowa awaria :) pozdro! a wlasnie jakie najlepsze swiece zamontowac ?
 
 
przemi74
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 23:29   

Gdzies juz o tym bylo. Japonskie NGK :-D .
 
 
Piotr Góralski
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2008, 07:52   

Sekwencja czasem tak ma. Czasem potrafi nawet podczas jazdy nieoczekiwanie przełączyć się na benzynę, a następnie jak gdyby nigdy nic powrócić do zasilania gazem. Podejrzewam, że może to być wynikiem chwilowego spadku ciśnienia w reduktorze lub przedostania się np. jakiejś drobnej ilości cieczy innej niż gaz, która trudniej odparowywuje i nie spala się w cylindrze. Moja sugestia jest taka, żeby zacząć szukać przyczyny dopiero gdyby tego typu sytuacje powtarzały się stosunkowo często (np. częściej niż raz na 1 do 2 tys. km). Przyczyną może być wtedy niedopasowanie map wtrysku na benzynie i gazie (nie potrafię wytłumaczyć co to oznacza, ale skutkiem jest właśnie zapalanie się CE podczas jazdy na gazie). Radzę wtedy jechać do dobrego gazownika serwisującego instalacje wtryskowe. Powinien on mieć komputer diagnostyczny z odczytem błędów i laptopa do strojenia instalacji podczas jazdy. Dobry zakład tego typu poradzi sobie również z diagnostyką układu zapłonowego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.