 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A] duze wibracje na kierownicy i calej budzie... |
Autor |
Wiadomość |
qrzyh [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2007, 09:50 [E33A] duze wibracje na kierownicy i calej budzie...
|
|
|
Mam bardzo niepokojacy problem, jade na swieta do rodziny, pozniej musze pojechac kontynuowac nauke na studiach 400km od domu i do tego czasu musze sie z tym uporac.
Chodzi o duze wibracje narastajace stopniowo podczas jazdy na biegu (na autostradzie). Poczatkowo auto jest bardzo spokojne, po jakims czasie wibracje zaczynaja narastac az wyczuwaja je mocno wszyscy pozostali pasazerowie. Gdy wrzuce na luz, wibracji nie ma, lub gdy dodam gwaltownie z trzy razy gaz do dechy, wowczas jakby wszystko sie stabilizowalo i przez chwile znow jest spokoj, a pozniej wibracje znow stopniowo wracaja.
Czy spotkaliscie sie z czyms takim?? Bardzo prosze o pomoc
Dzieje sie tak przy predkosci 110-130 chociaz pewnie nie jest to od predkosci zalezne, ani tym bardziej od obrotow, bo redukujac szybko z 5tki na 4rke podczas wibracji - wibracje nie ustaja, sa duzo wieksze obroty a wibracje takie same, jak nie wieksze |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 22-12-2007, 12:14
|
|
|
Przy mniej więcej takiej prędkości to najczęściej objawiają się wibracje związane z źle wyważonymi kołami, krzywymi felgami, popękanymi drutami w oponach itp rzeczy związane z kołami i zbieżnością. Ale to nie ustaje po wrzuceniu na luz itp objawach co opisałeś.
Chodzi mi po głowie myśl że może to być przegub.
Czy przy szybkim przyspieszaniu też wibruje? |
_________________
 |
|
|
|
 |
qrzyh [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2007, 14:39
|
|
|
Na pewno nie jest to nic zwiazane z kolami lub zbieznoscia, przy szybkim przyspieszaniu takze nie ma takich objawow.
Jezdzac po miescie nic takiego nie da sie zauwazyc, to dzieje sie mniej wiecej po 30 minutach jazdy po autostradzie, przy stalej predkosci ( u mnie ok 3tys obrotow i 120km/h).
Dodam iz na pewno nie jest to zle ustawiony walek balansowy, bo ten takze na 100% jest w dobrej pozycji.
Dalej glowkuje i nie wiem co to jest, moze macie jakis pomysl??
A jesli przegub, to wewnetrzny, tylko ze niezaleznie od tego czy jade na luzie czy na biegu ma taka sama predkosc katowa, no chyba ze jest to uzaleznione od jego naprezenia
Autko bylo juz na podnosniku, wrzucilem piatke i kola krecily sie tak jakbym jechal 120km/h i nic niepokojacego sie nie dzialo (nie bylo wibracji).
To dzieje sie po ok 30 minutach jazdy, wiec moze jest to uzaleznione od rozgrzania, czyli co moze wpadac w wibracje po rozgrzaniu i jest uzalznione od tego czy jade na biegu??
[ Dodano: 28-12-2007, 11:33 ]
Ratunku, jutro jade na studia i nie wiem czy cos sie po drodze rozleci czy nie nie wiem co zrobic |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 04-01-2008, 20:07
|
|
|
Ja też myśłę o oponach
Przy szybkiej jeździe na trasie ( 120 i więcej ) Opony rozgrzewaja się zimą wolniej latem szybciej ale napewno się rozgrzewają
Na zimnej oponie jeżdżąc po mieście możesz tego nie czuć ..Dopiero jak ją rozgrzejesz
Zamień opony z przodu na tył dla sprawdzenia... albo wymień je wogóle jeśli to już ich czas
Myślę że to opony i obroty silnika ani przyśpieszenie nie ma na to wpływu dopóki się nie rozgrzeją |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2008, 23:27
|
|
|
Ja mysle ze mogą to byc łozyska, mam podobnie w moim galu nic sie nie dzieje, nic nie słychac a jak polece w trasie jakis czas na wiekszej predkosci, to zaczyna słychac moja stuknieta lewa tylnia strone w galu a mianowicie lozysko, przy zakretach w lewo chuczenie powieksza sie i tym samym drgania, sadze ze mogą to być łozyska. |
|
|
|
 |
|
|