| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] Przerywa , zastane auto |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Dejen   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Carisma GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Lis 2012
 Posty: 4
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2012, 22:58   [Cari 1.8 GDI] Przerywa , zastane auto |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam kupiłem nie dawno cari 2000 r 1.8 gdi sprowadzona z niemiec rok temu nie była rejestrowana stała przez rok w garazu nie jezdzona ma przejechane troche ponad 200000 tys km kupiłem ja tydzien temu duzo pierdół do roboty ale ogolnie silnik chodził bardzo dobrze na zimnym jak i ciepłym ma lekkie falowanie obrótów na luzie , od kupujacego wracałem nia 170 km do domu wszystko duper dobrze sie zbierała moc duza , silnik sie super sprawował po przyjezdzie do domu postawiłem ja na tydzien na podwórku i praktycznie nie jezdziłem bo nie miałem tablic i czekałem na rejestracje tylko ja przepalałem , przez ten tydzien wkaładałem i wyjmowałem czesto akumlator poniewaz trzeba było go ładowac bo strasznie słabo trzymał , dzis zakonczyłem proces rejestracji wsadziłem uzywany akumlator ale lepiej kreci od tego co miałem i jest tak auto zaczeło mi przerywac przy przyspieszaniu nie mam pojecia przyczyny jestem oczywiscie przed wymiana olejów , filtrów itp zrobie to najprawdopodobniej w sobote , ale jaka moze byc przyczyna tego przerywania ? jakies zanieczyszczenia z baku sie wdarły czy cos fakt , ze długo stała ale dziwi mnie to , ze jak wracałem od goscia co kupywałem auto przez 170 km wszystko było ok zadnych objawów przerywania braku mocy itp jedynie to było te falowanie obrotów , no a dzis jazda autem nie jest najfajniesza jaka tego przyczyna moze byc ? I jeszcze tak na kartce w silniku pisze , ze wymaina olejów miała miejsce 15.04.2010 r przy przebiegu 194663 km ( teraz ma 200600 ) olej był wlany 5w/40 jakis synthetik-Motorenol i teraz pytanie filtry wszystkie wymienic to wiadomo ale jaki ten olej wlac , zeby nie porozpuszczał mi tych nagarów itp i nie zapchał wszystkiego , doradzcie cos jak mozecie ja jestem troche zielony to moje pierwsze auto w zyciu ciezko na nie zarobiłem i chciałbym nim troche pojezdzic i sie nim pocieszyc he . Sie troszki rozpisałem ale bede wdzieczny za pomoc   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-11-2012, 07:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja jeszcze dorzuce http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |