 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Spalony bezpiecznik ELECTRONIC CONTROLLED INJECTION |
Autor |
Wiadomość |
quessir [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 14:00 Spalony bezpiecznik ELECTRONIC CONTROLLED INJECTION
|
|
|
Opowieść jest zawiła jednak mam nadzieję, że ktoś już spotkał się z podobnym problemem.
Wsiadłem sobie raz do mojej Misi, oczywiście odpaliła na dotyk jak zawsze i kiedy puszczałem sprzęgło aby ruszyć auto zgasnęło. Próby odpalania silnika nie powiodły się.
Po powierzchownych oględzinach doszedłem do tego ,że SPALONY ZOSTAŁ BEZPIECZNIK z napisem ELECTRONIC CONTROLLED INJECTION (elektroniczna kontrola wtrysku(ów).
Oczywiście wymieniłem bezpiecznik ale sytuacja się powtarza.
Dodatkowo: Pózniej pojawił się u mnie Pan, który podłaczył komputer aby zdiagnozować usterkę. Jego komputer nie pokazał żadnego błedu, więc podejrzewam że nie miał odpowiedniego oprogramowania do Mitsubishi.
Po tej wizycie dalej przepala się wyżej wymieniony bezpiecznik ale teraz od razu po przekreceniu stacyjki. Dodam że jeszcze tylko dociskalismy wspolnie elementy elektoniczne typu transmiter na trzech nozkach oraz pozostałe bezpieczniki pod maską.
PROSZĘ O ODPOWIEDZI JESLI KTOS WIE CO SIE STAłO.
Jestem bezradny bo nie znam sie w ogole na elektromechanice a przez to ze nie moge uruchomic silnika nie mam jak dojechac do serwisu Mitsubishi. Pomocy!!!
Detale samochodu:
Mitsubishi Carisma, 2000 rok, przebieg 110 000 tys.km. |
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 15:29
|
|
|
masz tu adres do goscia ktory napewno ci pomoze SKOCZOW (KAPLICOWKA) ul.Jana Zebroka 44 tel. 033-853-32-26 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-03-2008, 15:32
|
|
|
jaki silnik? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
quessir [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 17:03 silnik 1,8 gdi
|
|
|
silnik 1,8 gdi |
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 18:25
|
|
|
Dobrze Cieszyn ale gdzie Koszalinskie, Slaskie czy Wielkopolskie, pytam bo do tego mechana z Cieszyna jest 8 KM.ale w. Slaskie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-03-2008, 00:56
|
|
|
Na 99% padł wzmacniacz wtryskow....... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
quessir [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2008, 13:41 pytanie do Bartka admina
|
|
|
Prosiłbym o opis lub jakieś wskazówki gdzie mogę znaleść wzmacniacz wtryskow, który najprawdopodobniej padł.
Pytanie: czy jeśli podłacze w tym wypadku pompę paliwową na sztywno czyli bezpośrednio z akumlatora do pompy za pomoca kabli to czy samochód odpali wtedy, czy wypalony wzmacniacz wtrysków na to nie pozwoli??? Bo jeśli tak to byłaby możliwość podjechania do mechanika lub serwisu Mitsubishi.
Dzieki z góry za odpowiedzi.
Dodatkowo miejscowosc Cieszyn na granicy z Czechami. |
|
|
|
 |
|
|