Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Ubytek płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 17:53   [Cari 1.9TD] Ubytek płynu chłodniczego

Witam wszystkich! Tak jak w temacie. Mam problem z płynem chłodniczym. Musze go uzupełniać co ok. 1000 km czasem mniej... Kiedy kupowałem autko we wrześniu to w zbiorniczku był olej. Wyczyściłem zbiorniczek i było ok. Dopiero niedawno zobaczyłem, że uchodzi z niego płyn... Olej ok. Żadnych nalotów na denku i autko nie kopci. Tylko troszkę na niebiesko przy odpaleniu... Patrząc od góry na silnik nie widać nic podejrzanego. Poradźcie. Może ktoś miał taki problem?
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-02-2008, 17:59   

wojtec napisał/a:
Tylko troszkę na niebiesko przy odpaleniu...

masz odpowiedź. Resztę na temat niebieskiego dymu znajdziesz na forum
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 26-02-2008, 20:25   

tzn ubywa Ci płynu a oleju nic? Zbiorniczek czysty czy tłusty i pokrywa się czarnym nalotem z oleju? Po otwarciu korka wlewu oleju nie ma "masła" biało-kremowego nalotu na korku i w górnej części pokrywy zaworów? Jeśli nie to szukaj gdzieś nieszczelności. Węże, opaski, obejmy, chłodnica, nagrzewnica. Dodam że skoro co 1000 km dolewasz nieznaczną ilość to może byc ciężko zauważyć nieszczelnośc. Chłodnica może zdążyć wysychać zanim bedzie widać na niej przeciek
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 21:09   

Dokładnie tak jak napisałeś Kielurkk. Oleju nic, nie ma nalotu, zbiorniczek czysty.. A dym to najprawdopodobniej mieszanka bo tak ok. 1-2 sek po odpaleniu chodzi nierówno (3 cyl-świeca lub wtryskiwacz) i zaraz jest ok. Acha, przy okazji pytanie czy turbo może mieć coś z tym wspólnego? W końcu jest chłodzone cieczą...
 
 
Witia
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 22:05   

Witam koledzy
mam podobny problem z moją Cari tzn. ubytek płynuchłodniczego czasem czuje specyficzny zapach z pod maski nigdy nie moge wyczaić miejsca wycieku ale zapach dochodzi gdzieś z okolicy turbo, oleju nie ubywa ani masła pod korkiem nie mam czy coś mozecie poradzić :?:
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-02-2008, 20:22   

skoro wszystko czyste i oleju nie ubywa to szukaj nieszczelności. Chłodnica, nagrzewnica węże i tym podobne
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
jarek19681
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2008, 17:10   

termostat przykręcony jest do głowicy, jest tam uszczelka może dokładniej się temu przyjrzyj, najlepiej na zimnym silniku wtedy nie będzie wysychał i masz szanse coś wypatrzeć, u mnie tam właśnie ubywało i okazało się że obudowa na moje nie szczęście jest skruszała, naprawa we własnym zakresie około 120pln-ków + kilka piwek :lol: Ale jeżeli to sama uszczelka to pewnie dużo taniej, kiedyś jak o to pytałem to jeden z kolegów napisał że założył zwykły oring i też nie ciekło
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2008, 21:01   

Tak jak napisałeś Jaro. Uszczelka pod termostatem. Wczoraj to zczaiłem.Jakiś oryginał wsadził starą na silikonie i ciekła. Puki ciekło mało to płyn odparowywał i nic nie było widać a później to sami wiecie. I tak jak napisałeś wystarczy o-ring. Tylko o odpowiedniej średnicy i będzie ok. Pozdrawiam
 
 
jarek19681
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2008, 14:12   

cieszę sie że mogłem pomóc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.