Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Immo przy elektrozaworze STOP
Autor Wiadomość
Mazoot 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9TD '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ożarów
Wysłany: 18-01-2011, 19:09   [Cari 1.9TD] Immo przy elektrozaworze STOP

Czy ten element (coś chyba od immo) znajdujący się pod pompą wtryskową jest niezbędny?
Pytam ponieważ mój "mechanior" przy zmianie elektrozaworu STOP go wyciągnął.
Sam elektrozawór wpiął bezpośrednio do kostki.
Wymrygałem sobie parę błędów w tym 54 -immo, ale nie jestem pewny czy to nie pozostałość po poprzednich właścicielach.
Jakie byłyby oznaki odciętego immo (czy kręciłby rozrusznikiem?), bo samochód po powrocie z warsztatu przestał palić.
Ale to raczej moja wina bo zasyfiłem wtryski paliwem z dna baku(możliwe?), i padła świeca... przynajmniej tak twierdzi ów "mechanior".
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-01-2011, 19:19   

rozrusznik kręci mimo braku immo. bład 54 prawdopodobnie dlatego że został wycięty układ wykonawczy immobilizera.
Pompa zawsze ciągnie z dna baku raczej zatarłeś ją z powodu barku chłodzenia i smarowania paliwem.
 
 
 
Mazoot 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9TD '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ożarów
Wysłany: 18-01-2011, 19:31   

Zamontuję ten układ z powrotem kiedy tylko odzyskam moje wtryski.
Pompa napewno ma paliwo ponieważ STOP jest teraz wpiety bezpośrednio, z pominięciem immo.
Zastanawia mnie jeszcze czy immo pozwoliłby mi przejechać spokojnie parę km, ponieważ w drodze z warsztatu dopiero po jakichś 2 km misiek zaczął szaleć.
Spadła moc, zaczął kopcić (nie wiem na jaki kolor, widzialem tylko w lusterku) i ogólnie ledwie się dotoczyłem.
Gdyby nie to że miałem blisko to natychmiast bym się zatrzymał i sprawdził, ale miałem nadzieję że jakoś dojadę.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-01-2011, 20:52   

jak dobrze kojarzę to w td inno nie komunikuje sie z ecu wiec nie co wpinać s powrotem.
Jeżeli mechanik zdejmował pompę to bym szukał problemu w ustawieniu rozrząd lub kąta wtrysku.
 
 
 
Mazoot 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9TD '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ożarów
Wysłany: 18-01-2011, 21:16   

Też mam wrażenie że przestawił mi kąt wtrysku z racji na wyraźny spadek mocy kiedy sprawdzałem samochód pod warsztatem.
Ale to nie wyjaśnia późniejszych wyczynów silnika.
Chyba że nie dokręcił śrub na kole pompy. Sprawdzę.
Jeżeli samochód odpali po czyszczeniu wtrysków, ewentualnie po jakiejś wymianie to chyba i tak zamontuję ten układ, żeby nie robił błędu.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-01-2011, 21:34   

mógł nie dokręcić napinacza i pasek przeskoczył. Dobrze że rozrusznik kręci to znaczy że nie wali w zawory
 
 
 
Mazoot 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9TD '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ożarów
Wysłany: 22-01-2011, 12:14   

Wtryski zamontowane, sterujący ma nową końcówkę.
Prędkość maksymalna = 85km/h.
Białe/szare kłęby dymu za mną.
Moją cierpliwość się kończy, jadę na uszczelnianie pompy to przy okazji zostawię to komuś kto się zna na tym. Niby wygląda na to że nie ma w tym winy mojego znajomego mechanika, być może spieprzona uszczelka pod głowicą (która wymieniałem w październiku).
Włożę w to wszystko kupe kasy ale może coś z tego będzie, a ja nie bedę musiał nad tym myśleć.
Tak to jest jak się chce coś załatwić tanim kosztem.

Pozdrawiam, Mazoot.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 22-01-2011, 21:05   

kłeby dymu mogą świadczyć o przestawionym rozrządzie lub kącie wtrysku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.