 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z wolnymi obrotami |
Autor |
Wiadomość |
rozewo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 16:48 Problem z wolnymi obrotami
|
|
|
Mam problem z nierównymi wolnymi obrotami. Obroty czasem utrzymują sie na poziomie 1100, czasem 900 rpm, natomiast gdy dodam gazu powyżej 3 tys spadają bardzo nisko prawie silnik zgaśnie po czym wracają na poziom 1100, tego efektu nie ma gdy silnik wkręcę tak do 3 tys wtedy obroty spadają wolniej do wartości 1100. Auto jeździ b. dobrze nie przymula wkręca się. Mam tak od kiedy wymieniłem filtr paliwa, ale wszystko poskładałem jak należy, był tylko problem z odpaleniem auta. I od tego czasu już mam wyższe obroty biegu jałowego. |
|
|
|
 |
KSCar [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 06:38
|
|
|
Jaki silnik?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2008, 10:21
|
|
|
KSCar napisał/a: | Jaki silnik?? | W avatarze. |
|
|
|
 |
GTO [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2008, 13:46
|
|
|
z nierowymi wolnymi obrotami jest zwiazane duzo zeczy od zaworu egr, przebiciu na kablach wn a skonczywszy na przestawionym rozrzadzie |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2008, 01:13
|
|
|
Ja bym proponował reset kompa. U mnie pomogło. |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2008, 19:45
|
|
|
A gdzie się tego kompa resetuje i w którym on jest miejscu w Mitsubishi Galant z 89 z instalacją gazową i automatem.Mam podobny problem tylko że mam 500 obr. na Drivie i 800 na Parku. |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2008, 20:08
|
|
|
A może silniczek krokowy wystarczy przeczyścić??? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2008, 23:58
|
|
|
misio-1992, hmmmmm, na ogół to wystarczy odpiąć akumulator na ok 1min. Nastepnie podłączyć i uruchomić auto z WYŁĄCZONYMI wszytkimi odbiornikami, np nawiew, swiatła, radio itp. Nie dotykaj kierownicy (jesli masz wspomaganie) no i bez dotykania pedała gazu. Niech chodzi sobie na benzynce az do osianiecia temperatury "włączenia wentylatora". Wyłącz go i jak ponownie uruchomisz powinno być OK. To jest ustawienie na benzynę, LPG wyreguluje Ci gazownik.
Z tym że nie wiem do konca jak to wyglada na silniku z automatem, moze jacys experci sie jeszcze do tego wypowiedzą, co ??
Pozdrawiam i powodzenia |
|
|
|
 |
|
|