Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wolnymi obrotami
Autor Wiadomość
rozewo
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 16:48   Problem z wolnymi obrotami

Mam problem z nierównymi wolnymi obrotami. Obroty czasem utrzymują sie na poziomie 1100, czasem 900 rpm, natomiast gdy dodam gazu powyżej 3 tys spadają bardzo nisko prawie silnik zgaśnie po czym wracają na poziom 1100, tego efektu nie ma gdy silnik wkręcę tak do 3 tys wtedy obroty spadają wolniej do wartości 1100. Auto jeździ b. dobrze nie przymula wkręca się. Mam tak od kiedy wymieniłem filtr paliwa, ale wszystko poskładałem jak należy, był tylko problem z odpaleniem auta. I od tego czasu już mam wyższe obroty biegu jałowego.
 
 
KSCar
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 06:38   

Jaki silnik??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-01-2008, 10:21   

KSCar napisał/a:
Jaki silnik??
Cytat:
CJ0 4G13
W avatarze.
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 13:46   

z nierowymi wolnymi obrotami jest zwiazane duzo zeczy od zaworu egr, przebiciu na kablach wn a skonczywszy na przestawionym rozrzadzie
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 01:13   

Ja bym proponował reset kompa. U mnie pomogło.
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2008, 19:45   

A gdzie się tego kompa resetuje i w którym on jest miejscu w Mitsubishi Galant z 89 z instalacją gazową i automatem.Mam podobny problem tylko że mam 500 obr. na Drivie i 800 na Parku.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2008, 20:08   

A może silniczek krokowy wystarczy przeczyścić???
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 23:58   

misio-1992, hmmmmm, na ogół to wystarczy odpiąć akumulator na ok 1min. Nastepnie podłączyć i uruchomić auto z WYŁĄCZONYMI wszytkimi odbiornikami, np nawiew, swiatła, radio itp. Nie dotykaj kierownicy (jesli masz wspomaganie) no i bez dotykania pedała gazu. Niech chodzi sobie na benzynce az do osianiecia temperatury "włączenia wentylatora". Wyłącz go i jak ponownie uruchomisz powinno być OK. To jest ustawienie na benzynę, LPG wyreguluje Ci gazownik.

Z tym że nie wiem do konca jak to wyglada na silniku z automatem, moze jacys experci sie jeszcze do tego wypowiedzą, co ??
Pozdrawiam i powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.