Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] [SILNIK] Głośna praca silnika od 1700 do 2000 obro
Autor Wiadomość
mialczynski17
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2010, 12:10   [MSS DID] [SILNIK] Głośna praca silnika od 1700 do 2000 obro

Witam!!

W moim miśku od pewnego czasu jest sporo głośniej ale tylko między 1700 a 2000 obrotów, kiedy jest 2500 wszystko wraca do normy. Co zrobiłem, sprawdziłem czy nic nie dotyka do przedniej maski jak np. pokrywa silnika, dorobiłem uszczelki które są pod 3-ma śrubami pokrywy silnika i je zamontowałem, mata wygłuszająca na masce też ok, dzisiaj sprawdziłem na kanale czy przypadkiem mi tłumik nie dotyka do podwozia, no i niestety nic nie odkryłem, wszędzie jest ok. Może przyczyna leży gdzieś indziej, może to skrzynia mi już tak hałasuje? Proszę o poradę. Nigdzie jeszcze taki temat nie był poruszany, no chyba że szukajka słabo działa...
Ostatnio zmieniony przez cns80 05-03-2010, 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-01-2010, 14:02   

Z tego co pamiętam w tym zakresie obrotów ten silnik lubił nieco grzechotać, szczególnie jak był zimny i nie wiem dlaczego ale słychać to było bardziej na niskich biegach - II, III.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
mialczynski17
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2010, 14:24   

Nie wydaje mi się żeby to było tylko na II i III. To słychać na wszystkich biegach, wczoraj miałem dłuższą trasę, dlatego mogłem to zaobserwować ;/
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 23-01-2010, 16:34   

mialczynski17, może to mróz temu winny. U mnie w galu poduszki silnika się pozmarzały i autko trochę się teraz "telepie" :) Czekam na odwilż :D
A jeśli to nie mróz, to być może któreś łożysko (skrzynia, sprzęgło), bo jak zaczyna siadać, to na początku hałasuje tylko przy danych obrotach...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
mialczynski17
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2010, 17:20   

Trochę OT się wkradnie, dzisiaj na podlasiu było w nocy w porywach do -26 stopni. Dzisiaj podszedłem do miska żeby spróbować go odpalić, z wielkim bólem ale odpalił, ale to jak odpalał zadecydowało że został podłączony do prostownika w garażu, dzisiaj do -30 prognoza, zobaczymy co będzie :)


A wracając do tematu głośnej pracy, poczekam na odwilż, sprawdzę czy to właśnie wina zamarzniętych podzespołów. Najgorsze w tym wszystkim jest to że jak się zbliżam do tych obrotów to normalnie szkoda miśka kręcić bo w środku boli :D
 
 
jar618 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.9 DiD 2003r. SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 27-01-2010, 23:23   

Też mam podobny problem. Zauważyłem to jakieś 2 miesiące temu.
Wystarczy dodać gazu na luzie i od 1700,1800 do 2000 obrotów strasznie buczy, dudni coś takiego. Tak jak by coś go "blokowało", strasznie nie lubi tych obrotów. Tylko problem w tym że to obroty najczęściej używane. Właściwie to moim miśkiem lepiej jechać 120 jak 100 km/h. Przy 100km/h jest właśnie około 2000 obrotów.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 00:03   

Sprawdzić pojemnik/komore filtra powietrza czy jest dobrze osadzona/zamknieta/zakrecona/etc i nie buczy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misiumisiu 
Mitsumaniak
Marcin


Auto: space star 1.9did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 29-01-2010, 16:44   

U mnie hałasowała plastikowa nakładka na silnik podłożone dodatkowe gumki i po sprawie zobaczcie czy nie jest lużna
_________________
Gość Miłego dnia
 
 
jar618 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.9 DiD 2003r. SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 01-02-2010, 00:00   

Dzięki za opinie, sprawdzę...
 
 
 
mialczynski17
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2010, 15:40   

Takie gumki podłożyłem już na samym początku i to nic nie dało. Jestem pewny że to nie w tym jest przyczyna.
 
 
wingman 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 GLX 2000
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-02-2010, 11:02   

Nie wiem, czy to pomoże, ale w moim 1.3 nieprzyjemny rezonans w okolicach 1800 i 3600 obrotów pochodził od osłony katalizatora.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-02-2010, 14:09   

mialczynski17 napisał/a:
Takie gumki podłożyłem już na samym początku i to nic nie dało. Jestem pewny że to nie w tym jest przyczyna.
Tu nie wystarczy podłożyć gumki. Tu sie trzeba nieźle nakombinować żeby ta osłona nie latała. Np. podkładka-gumka-osłona-gumka-podkladka-śruba. Najlepiej żeby podkładki i gumki były duże, ale z małymi otworami.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 23-02-2010, 14:17   

Są takie zdaje się do przykręcania blachodachówek - mały otwór duża podkładka i do tego jeszcze uszczelniona gumą od spodu i środka.Dobra rzecz do przykręcania plastików. Do dostania w sklepach budowlanych.

Co w ten deseń: alllegro
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-02-2010, 15:22   

drtymf, dokładnie :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.