Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2007, 23:32
Termostat, droga przez piekło i do tego check engine....
Autor Wiadomość
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2006, 21:51   Termostat, droga przez piekło i do tego check engine....

Witam
Wymieniłem w koncu ten $#%$#%$# termostat, 4 razy odkrecalem bo cieklo ale w koncu sobie porzdzilem, powiem tylko ze trzeba zakladac na samym silikoonie bez zadnych papierowych uszczelek..... :evil: :evil: :evil:

Ale mam pytanie otoz przy sciaganiu tego termostatu plyn lal sie pod auto po kabelkach i czujnikach bedoacych ponizej, czy moze to byc przyczyna zapalenia check engine po wymianie termozstatu?? gdy auto sie zagrzalo i przejechalem kilka kilometrow (wilgos wyparowala) to ce sie juz nie swieci.

Drugi pytanie: czy jak sie juz swiecilo a teraz sie nie swieci to czy konieczny jest reset kompa przez odlaczenie klem?? tzn czy jak sie nie swieci to auto dalej jezdzi na trybie awaryjnym czy nie? i czy jak juz cos to komp zresetuje sie po jakim czasie , a moze w c50 nie ma pamieci bledow??

pozdrawiam szymek
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2006, 22:16   

Nie trzeba resetować, przy załorzonym gazie jak ktoś nie stosował 2 komputera to świeci się non stop, a jak przełączysz na benzynę to jest ok.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 22-12-2006, 23:26   

sajmon napisał/a:
Ale mam pytanie otoz przy sciaganiu tego termostatu plyn lal sie pod auto po kabelkach i czujnikach bedoacych ponizej, czy moze to byc przyczyna zapalenia check engine po wymianie termozstatu?? gdy auto sie zagrzalo i przejechalem kilka kilometrow (wilgos wyparowala) to ce sie juz nie swieci.

może, a nic nie rozłączałeś przy okazji?

sajmon napisał/a:
Drugi pytanie: czy jak sie juz swiecilo a teraz sie nie swieci to czy konieczny jest reset kompa przez odlaczenie klem?? tzn czy jak sie nie swieci to auto dalej jezdzi na trybie awaryjnym czy nie? i czy jak juz cos to komp zresetuje sie po jakim czasie , a moze w c50 nie ma pamieci bledow??

w C50 jest pamięć błędów, tylko nie wiadomo jak długa. Ostatnio miałem Colta w naprawie. Check Engine się nie palił. Sprawdziłem MMCd i wykryło błąd przepływomierza, a to dlatego że był wtyczka była zdjęta przy przekręconym kluczyku.
Błąd nie wykryło w "active", lecz w "stored". Machnąłem kasowanie (programem nie odłączeniem aku) i już nie mam.
Podejrzewam, że błąd sam zniknie po jakimś czasie (ktoś gdzieś napisał że po iluśtam poprawnych odpaleniach sam się kasuje).
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
debillos
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2006, 01:13   

Teraz jak odpalasz czekaj az zgasnie check engine i bedzie po sprawi nie odpalaj na szybko
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2006, 19:03   

zawsze pisalem, ze papierowa uszczelke termostatu wyrzuca sie do smietnika i od razu na silikon, tylko komu chce sie szukac...

skasuj bledy i patrz czy sie nie powtorzy - mi sie kiedys tez tak zdazylo, ze po wymianie termostatu auto zaczelo sie lepiej dogrzewac, temp. wewnatrz (luty) ciut wyzsza niz zazwyczaj i CE sie zapalilo 2x

po resecie i regulacji obrotow (nie wiem czy koniecznej - zrobilem profilaktycznie) zniklo
buba
 
 
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2006, 22:50   

Krzyzak napisał/a:
temp. wewnatrz (luty) ciut wyzsza niz zazwyczaj i CE sie zapalilo 2x



Idealnie te same objawy, mi sie zapalilo tez razy, pierwszy raz jak grzlem auto zeby sprawdzic czy sie wlaczy wiatrak na chlodnicy - wlaczyl sie i ce.
Drugi raz jak przejechalem do okola osiedla a potem juz spokoj.
w kazdym razie jak sprawdzalem ten termostat to zlalem go woda zeby szybciej odparowala niz dynagel zeby sprawdzic szczelnosc, woda pociekla po kabelkach pod obudowa termostatu i widocznie gdzies bylo zwarcie.


w kazdym razie jak teraz jest ok nie pali sie ce to musze to koniecznie resetowac?? ma to jakis wplyw na prace silnika jak sie nie swieci

powiem ze szkoda mi resetowac kompa ktory ma super nauczone obroty...
jak radzisz Krzyzak?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-12-2006, 14:15   

nie resetuj - co najwyzej jakbys dorwal Palm z MMCd to mozesz same bledy wykasowac
ce sie nie swieci = nie ma bledow wplywajacych na prace silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.