 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Jak wyjąć |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-03-2008, 02:16 [E32A 1.8] Jak wyjąć
|
|
|
http://www.detali.ru/cat/..._cqfr_ZAbJECe4=
To link A chodzi o wyjęcie części oznaczonej jako J ze skrzyni biegów ??
Jak to wyjąć i czy ktoś już to robił i może mi poradzić jak się do tego zabrać ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 09-03-2008, 11:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 09:29
|
|
|
To jest przegub wewnętrzny. Trzeba w miarę delikatnie podważyć i wyszarpnąć go. Ja to robiłem łyżką do opon. Na końcu siedzi pierścień sprężysty z drutu, który przy bardzo długiej eksploatacji potrafi sobie trochę rozkalibrować rowki. Bywa też że przy montażu ktoś go rozciągnie za mocno, wtedy rzeczywiście może być kłopot. Przy podważaniu możesz jednocześnie stale podważając poruszać przegubem na boki, to pomoże ścisnąć ten sprężysty pierścionek. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-03-2008, 11:26
|
|
|
Podważyć w sensie cały przegub jak mniemam
Po wymianie takiego przegubu ten pierścień zapewne też trzeba wymienić ??
Dzięki za odpowiedz |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 20:20
|
|
|
Czy przegub czy półośkę z przegubem. Oczywiście wcześniej trzeba wyjąć półośkę z piasty koła (albo rozmontować wewnętrzny przegub). Pierścień teoretycznie należało by wymienić na nowy, a w praktyce prawie nikt tego nie robi. Nie tak dawno sam bawiłem się skrzynią i półosiami to wymieniłem tylko jeden, miał wyraźne ślady zużycia od ząbków półosi. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-03-2008, 21:50
|
|
|
Dzięki za pomoc i info Zabiore się pewnie w ten weekend za to |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|