Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam narzedzi....
Autor Wiadomość
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 03-08-2009, 16:39   Szukam narzedzi....

Poszukuje kogos z wawki (okolic) kto posiada szczypce do osadzania pierscieni tlokowych i przyrzad do osadzania tlokow w bloku.
Moje GTi niestety wyplulo uszczelke na 1 garku i skoro juz rozbieram caly silnik chce takze wymienic pierscionki (zal zostawiac stare skoro popuszczaja) problem taki ze Guru i posiadacz najwiekszych zasobow narzedzi specjalistycznych (czyt. Bartek) wakacjuje sie i szukam kogos kto moze udostepnic takowe narzedzia na weekend.
Zdesperowany troszke jestem bo niby takie narzedzia to 150 zl ale same czesci to juz 900 + plan ciort wie ile.... i juz kasa mi sie konczy :( jako ze nie planowalem w tym miesiacu tak duzych inwestycji w misia :(
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-08-2009, 17:23   

czarnuch23, jak to mozliwe ze tak szybko wypluło uszczelke :shock: :shock: :shock:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24285
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-08-2009, 20:58   

eeee - ja wiem, ze fajnie miec szczypce do pierscieni, ale jakies 2 tyg. temu zmienialem u kolegi pierscienie (pierwszy raz w zyciu) i zrobilismy to rekami
najwazniejsze to uwazac na pierscien olejowy - zeby za bardzo sprezyny nie rozciagnac
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 03-08-2009, 21:27   

Dzieki koledze z z grajewa (takze mitsumaniak) chyba niebede mial problemu.
a co do wyplucia uszczelki ;P najwyrazniej od poczatku byla uszkodzona tylko objawy b yly malo zauwazalne i likwidowalem wszytkie inne przyczyny ktore mogly powodowac ten sam problem (przegrzewanie ukladu chlodzenia i wywalanie plynu ) a jak zrobilem chlodnice i caly uklad wszytko zostalo "zatuszowane" i dopiero jak silnik zaczal pracowac nierowno na niskich obrotach (rowne 900rpm ale rzucalo nim jak pijanym kotem po scianach) i dodatkowo zaczal znikac plyn zaczelem szukac dalej no i niestety po odkreceniu swiecy bialy nalot pokazal to czego sie balem.... a wilgotne denko tloka upewnilo mnie ze jest bardzo zle dodatkowy efekt dzwiekowy ulatniajacej sie pary wodnej pod cisnieniem z ukladu do cylindra dal wyrok: Uszczelka powiedziala papa i jeden z tlokow chodzil w ciezkich warunkach...
boli tym bardziej ze dzien wczesniej zmienilem popychacze i myslalem ze ta piekna cisza zapoczatkowala koniec problemow po swapie.....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-08-2009, 07:19   

Krzyzak, można - im lepsze pierścienie zakładasz, tym większa szansa, że je połamiesz. A pierścień olejowy zawsze zakładasz rękami.

Narzędzia potrzebne Czarnuchowi oba są potrzebne tylko do wymiany pierścieni łatwo i bezpiecznie - można się obejść bez nich kosztem czasu i bezpieczeństwa.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 04-08-2009, 17:20   

Dokladnie jak napisal bartek:
Czas i bezpieczenstwo. Nie mam dostepu do czesci a juz napewno nie stac mnie na nauke zakladania na pierscieniach ktore maja byc zalozone (150 zeta droga nie chodzi jak sie robi remont silnika)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.