 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przy 2 tys na 2,3i 3 trzepie kietrownica carisma 1.8 diesel |
Autor |
Wiadomość |
kajoj_______ [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 15:15 przy 2 tys na 2,3i 3 trzepie kietrownica carisma 1.8 diesel
|
|
|
na 2000 obrotach przy rozpedzaniu trzesie kierownica przy stalej predkosci juz nie to zawieszenie czy prob lem z silnikiem ?? |
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 19:42
|
|
|
byc moze to poduchy silnika sa wybite i silnik przy dodawaniu mocy przenosi drgania na kierownice itp. |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 22:04 Re: przy 2 tys na 2,3i 3 trzepie kietrownica carisma 1.8 di
|
|
|
kajoj_______ napisał/a: | na 2000 obrotach przy rozpedzaniu trzesie kierownica przy stalej predkosci juz nie to zawieszenie czy prob lem z silnikiem ?? |
czyli dobrze rozumiem, że ten objaw jest w zakresie każdego biegu??Czy też przy określonej predkości?
Czy przy znianie biegów jest wyczuwalne "delikatne uderzenie" na lewarku skrzyni biegów i jest ono słyszalne??
Jeżeli to byłyby poduszki to zrób mały experyment... zaciągasz ręczny i 1 bieg i delkatnie ruszasz i to samo na wstecznym i ktoś z zewnatrz niech popatrzy czy silnik sie nie "przewraca" w przód lub w tył, albo zrób to na kanale i ktoż ze spodu niech obserwuje poduszki silnika i skrzyni biegów, moż ten efekt być odczuwalny na lewarku skrzyni biegów, ale tutaj nie jestem pewien.
Pozdr. |
|
|
|
 |
|
|