Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomocy !! Space Star po stluczce....
Autor Wiadomość
gorgi3
[Usunięty]

  Wysłany: 19-03-2008, 20:23   Pomocy !! Space Star po stluczce....

Witam wszystkich. Mialem dzwona w Holandii i zaraz po wystrzeleniu poduszek zgasl mi silnik zupelnie jak by zadzialal czujnik inercyjny czy wylacznik uderzeniowy. Nie mam przy sobie instrukcji ale dzwonilem do serwisu w Polsce i powiedzieli ze w Space Star diesel nie ma takiego czujnika. Wszystko wskazuje na to ze silnik powinien zapalic ale kreci kreci i nic...Moze jednak jest jakies awaryjne odciecie zaplonu ?? Jak mi sie uda odpalic to unikne wizyty w serwisie gdzie bez znajomosci jezyka moga mnie okantowac. Jak ktos ma jakis pomysl to bede wdzieczny za pomoc....

Pozdrawiam

Pechowy Urlopowicz
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 19-03-2008, 22:16   

witam, na pewno Space nie ma czujnika uderzeniowego to wiem, a czemu nie pali tego akurat nie wiem , zobacz czy nie zgniotło kompa sterującego pracą silnika jest on na prawej podłużnicy na wysokości pompy wspomagania, taka czarna puszka 25x25 x6 cm

pozdrawiam
_________________

 
 
gorgi3
[Usunięty]

  Wysłany: 20-03-2008, 21:57   Dzieki za rade ale...

komp wydaje sie nietkniety chyba, ze szlag go trafil przez wstrzas... Kombinuje wiec dalej i czekam na rady lepiej ode mnie obeznanych z tematem.....


Pozdrawiam
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-03-2008, 09:09   

A immobiliser? Tylko nie bardzo wiem jak go obejść.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-03-2008, 10:59   

Jesteś w Holandii a tam przecież serwisów od miśków od nawalenia więc najlepiej tam uderzaj z problemem to na miejscu spacyfikują.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 21-03-2008, 11:05   

jest jeszcze taka opcja ze przy uderzeniu silnik za szybko wyhamowal i cos sie stalo z rozrzadem
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 11:19   

rozłacz akumulator na 15 minut sprubuj sresetowac system moze jakis blad siedzi gdzies i blokuje sprubuj to nic nie kosztuje
 
 
gorgi3
[Usunięty]

  Wysłany: 21-03-2008, 11:59   Dzieki za rady ale...

Odpowiem zbiorowo na wasze posty ( dzieki za nie :)

Wizyty w serwisie wolalbym uniknac bo jak odpale samochod to reszte zalatwie sam :)

Przy trafionym immobilaizerze silnik raczej by nie krecil.

Opcje z odlaczaniem aku juz testowalem.

A silnik nie stanal gwaltownie tylko po lekkim uderzeniu ( blotniki cale jedna lampa cala wzmocnienie dolne nie ruszone) wylaczyl sie powoli tak jakby cos odcielo mu paliwo ale rozrzad jeszcze sprawdze. thx


Dziekuje Wam za dobre rady ide kombinowc dalej.
Jak ktos wpadnie na jakis ciekawy pomysl piszcie. Im wiecej glow tym wiecej pomyslow i wieksza szansa, ze osiagne sukces :biggrin: .

Jesszcze raz DZIEKI

Pozdrawiam
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 21-03-2008, 14:29   

a skoro kreci to czy chwile po kreceniu rozrusznikiem nie zapala sie kontrolka od silnika??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
gorgi3
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 19:20   Moge krecic i krecic ale nie zapalaja

sie zadne kontrolki bledow...Koncza mi sie juz pomysly chyba skonczy sie na wizycie w misku... :(

Pozdrawiam
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 21-03-2008, 21:56   

immobiliser jest połączony stale z tym kompem na podłużnicy, ale silnik będzie kręcił i tak, jeszcze jedna rzecz mi świta, za prawą lampą przednią jest wiązka przewodów prowadząca z przodu auta do puszki bezpieczników przy serwie , zobacz czy nie ucięło jakiegoś z przewodów, są w takim grubym peszlu , miałem kiedyś taki właśnie problem , jeszcze za lampą są też masy też sprawdż
_________________

 
 
gorgi3
[Usunięty]

  Wysłany: 22-03-2008, 16:07   Niestety te przewody

tez sa nietkniete.... lipa oj lipa...
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 22-03-2008, 18:09   

być może masz odcięte zasilanie pompy paliwa... (rozumiem że benzyniak)
jak masz możliwość to sprawdź...
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
gorgi3
[Usunięty]

  Wysłany: 23-03-2008, 21:01   Mam dieselka....

i chyba nic nie wyjdzie z samodzielnej naprawy....buuu
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 23-03-2008, 23:48   

sorki nie doczytałem w pierwszym poście tego ważnego słowa...
a miał możliwość się gdzieś rozszczelnić wężyk od zbiornika lub filtra paliwa do pompy wtroskowej???
nie wiem jak to jet u Ciebie ale jeżeli gdzieś łapie lewe powietrze to pompa w ogóle może nie dostawać paliwa...
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.