Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
draconus
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 21:16   [C51A 1.3] problemy z silnikiem

Colt rocznik 91 pojemność 1.3 12v na gaźniku sterowny elektronicznie.
Objawy - gaśnie na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku, np na skrzyżowaniu, nie można uruchomić silnika bez dodania gazu. Zimny pali bez problemu.
Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, sprawdziłem świece, kopułkę rozdzielacza,czujnik temperatury OK, wymieniłem kondensatory w ECU, resetowałem ECU tak jak pisali na forum, "uczyłem go wolnych obrotów" i niestety objawy cały czas takie same. Najdziwniejsze jest to, że gdy uruchomię zimny silnik działa bez problemu, nagrzeje się wyłączy ssanie zejdzie z obrotów i mógł by tak pracować do momentu wypalenia całej benzyny zbiornika, wystarczy tylko że wsiąda za kierownicę dodam gazu, a silnik gaśnie. Co to może być, może ktoś miał coś podobnego, podpowiedzcie gdzie szukać.
Pozdrawiam
Draconus
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21958
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-03-2008, 23:14   

Wyreguluj zawory.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-03-2008, 14:52   

wyreguluj poziom w komorze plywakowej w gazniku
1 rozkrec gaznik tzn rozpolow bedziesz mial widok na gardziel i na komore z plywakami
na wlocie od strony pompy jest filtr siatkowy -trzeba go sprawdzic i przedmuchac , nastepnie trzeba zwrocic uwage na blaszki sterujace zaworem iglicowym powinny miec kont prosty
2 sprawdz czy czasami nie padlo sterowanie przepustnica ssania tzn czy po nagrzaniu silnika jest ona otwarta bo inaczej bedzie tak jak opisujesz czyli po dodaniu gazu silnik dostaje za bogata mieszanke i sie zalewa - gasnie
3 profilaktycznie dodaj do paliwa /swinstwa/ dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy dostepny na stacjach paliw
4 umyj gaznik plynem do czyszczenia przepustnic - poprostu psiknij na gardziele przepustnice i wytrzyj do sucha czynnosc warto wykonac bawelniana szmatka biala a powtarzac az szmatka bedzie czysta
5 jak Hugo pisze warto zrobic regulacje zaworow - silnik ladniej pracuje
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
draconus
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 08:03   Znalazłem przyczynę

Witam dzieki za pomoc.
Okazało się, że jeden z wężyków z podciśnieniem dochodzący do gaźnika był pęknięty. Lewe powietrze powodowało takie czary. Nie ma jak japońska technologia trzeba umieć ją zepsuć. Teraz chodzi idealnie tak jak powinien. Zwracajcie uwagę na takie błachostki. a możecie zaoszczędzić trochę włosów z głowy.
Zawory wyreguluję w wolnej chwili.
Pozdrawiam
Draconus
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.